dinsdag 14 oktober 2014

Happy Day

Inkleuren vind ik het einde maar een modern en strak kaartje zonder plaatje begin ik ook steeds leuker te vinden. Bij Dutch Card Lovers hebben ze een leuke challenge: gebruik een polaroid en dit is mijn super Hollandse uitwerking.
 
Op een rode kaart met witte inkt mijn nieuwe houtnerfstempel van MFT gestempeld. Het papier is niet glad dus de stempel is niet super duidelijk geworden (weer wat geleerd!!) maar toch kun je er nog wel wat van zien en zo is het eigenlijk ook best leuk!!!
Onderaan een strook Washitape van de Hema. Links uit het "Dutch Design" Pretty Paper Blok een strook met tulpen geplakt. De verpakking van het washitape had een leuk "polaroid-modelletje" en dat heb ik nagetekend op Kraft en uitgeknipt. De randen bewerkt met blauwe inkt en er in de fiets die achterop het postzegelvelletje zit. Bovenaan "Happy Day" van een clearstamp van Studio G en er naast een klein vlindertje van een Mireille-ponsje. Onderaan een wit/blauwe bloem met een punaise (punt omgevouwen) van de Wibra in onze driekleur in het hart. Het geheel is verhoogd opgeplakt.
Het fietsje van Memorybox is uit witte en blauwe cardstock gestanst en verspringend opgeplakt. In het mandje twee bloemetjes geplakt en aan rood/blauw/wit bakerstwine 3 zelfgeknipte ballonnetjes die ook weer verhoogd zijn opgeplakt net als de wolkjes die ook van een Memorybox-stansje zijn.

Dank voor jullie lieve woorden en de leuke post die ik heb gekregen. Het gaat gelukkig weer wat beter met mijn rug maar zodra ik iets ga doen.......foute boel!!!!! Begin er echt schoon genoeg van te krijgen maar het is helaas niet anders dus nog maar even rustig aan blijven doen!

Lieve groetjes,
 

44 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een beeld van een kaart! Het rode papier is leuk zo met die stempel. Ik dacht eert dat het va dat krinkelpapier was. Nu je het schrijft en ik beter kijk zie ik het. Een echt Hollands kaartje. Mooi dat lintje erlangs.
Vervelend van je rug. Het is toch erger dan ik dacht. Je schreef er redelijk luchtig over. Echt balen dat je dan niet kunt trienreizen. Hopelijk kun je er iemand een plezier mee doen.
Lieve groetjes,
GerJanne

martine zei

Hallo Irene,
wat een prachtige kaart en zoveel mooi's erop te zien
lieve groetjes van martine

martina's kaartjes zei

zonder plaatje vind ik altijd een hele uitdaging ! niet makkelijk
jij bent er goed in geslaagd, een leuk en lekker hollands kaartje
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wat een leukerd, Irene. Echt een super goed geslaagd kaartje!
Beterschap met je rug, doe rustig aan en hopelijk gaat het snel weer wat beter!

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat vervelend dat het met je rug niet beter wordt, heb je nog wel steeds fysiotherapie ??
Ik vind je Hollandse kaartje prachtig, soms vind ik het ook veel leuker om zoiets te maken dan Vintage...
Van harte beterschap, liefs Ans..
p.s. misschien moet ik jou mijn laatste opkikker kaartje maar sturen ??

corryskaart zei

hoi irene
wat een ellende met je rug, hopelijk gaat het snel beter en je kaart kan niet hollandser zo leuk in elkaar gezet!
groetjes corry

Anoniem zei

Leuk vrolijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Neline zei

Geweldig leuk kaartje Irene!
Beterschap met je rug,
groetjes
Neline

Henriƫtte zei

Je kaart is leuk Irene en heerlijk Hollands.

groetjes Henriƫtte

Margot zei

die is gaaf!!!! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Rosina zei

Heel erg mooi kaartje Irene...prachtig zo lekker hollands...En heel goed de opdracht gemaakt....
Beterschap met je rug, hopelijk gaat het stilaan beter...
en jammer maar mij kan je ook niet blij maken met je treinkaartjes....
Manlief treint niet graag...

groetjes Rosina

Jolanda Cuper zei

Wat een sneu verhaal van je rug en helemaal sneu dat je geen dagje uit kunt!
Maar je kaartje is wel super vrolijk! Sterkte!

Antoinette Voorn zei

Hoop dat het toch wat beter wordt hoor met je rug...heb je wel eens haptonomie geprobeerd? Je hollandse kaart is super en fris!

Diny zei

Ik had even gemist dat je zo'n last van je rug hebt Irene....wat ontzettend vervelend is dat he!
je kaartje ziet er prachtig en oer Hollands uit!
Schitterend vind ik het .....dan denken we aan onze kinderen in het buitenland met het zien van zo,n kaartje....dat zal jij ook wel hebben!
groetjes en veel sterkte met je rug,
Diny

Helen zei

Wat een prachtig kaartje weer, heel veel beterschap met je rug. Hoop dat je iemand blij kunt maken met de treinkaartjes, ik werk door de week en komend weekend ben ik 3 dagen in Venray (creaweekend). Lievegroetjes Helen

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,
Keigaaf is dit geworden met het fiets thema...oer hollands dat kun je wel zeggen in het rood wit blauw!
Je hebt hele leuke details erop!
Ik hop echt voor je dat je rug je snel niet meer zo plaagt! En je fysio eens resultaat gaat geven!
Knuf van mij!

Just me... zei

Ik vind het een heel leuk effect met je nieuwe stempel hoor... Je hebt er een hele leuke en vrolijke kaart mee gemaakt...

Liefs,
Diana
xxx

Linda Visser - van der Velden zei

Een superleuk kaartje! Heel gaaf gedaan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, wat een supervrolijke Hollandse kaart. Je hebt de challenge echt leuk ingevuld vind ik. Sterkte met de pijn. Dikke knuffel...
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Leuk zo'n Hollandse kaart, erg mooi gemaakt. Sterkte met je rug.

groetjes, Joke

Trijntje zei

Hoi Irene. Enig met deze rood-wit- blauwe accenten. En de fietsen staan er geweldig op. Het is een prachtige kaart geworden. Groeten Trijntje

Colinda zei

Leuk, een echt hollands kaartje!!
Groetjes, Colinda

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat een geweldig Hollands kaartje met leuke details.
Ik duim voor je dat het snel beter met je gaat, met pijn rond lopen is zo niet leuk, heel veel sterkte.
Liefs, Danoesja

jolanda zei

leuke kaart, maar houd meer van je andere soort kaartjes

Anke zei

Een echt hollands vrolijk kaartje heb je gemaakt Irene! Heel leuk met die fiets ook. Beterschap met je rug!
liefs Anke

Misseke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Irene - supergaaf en heel leuk gedaan.
Beterschap met je rug, rustig aan doen is de boodschap.
Groetjes,
Misseke

Marjan zei

Zonder "inkleur"plaatje een kaart maken gaat je ook goed af, ik vind dit een geweldige kaart! Zo leuk, die frisse Hollandse kleuren, het fietsje, de polaroid met postzegel... mooi! Leuk dat je meedoet met DCL en sterkte met je rug, wat balen is het als je zo onthand bent! Ken het, hier begint het ook weer,maar bij mij helpen oefeningen nog.

Ans zei

Een hele mooie vrolijke kaart!!!!

Hoop dat het al wat beter gaat met je rug!

Liefs Ans

Tinie zei

Wat een leuke Hollandse kaart, Irene!! Maar wat balen dat je zo'n last hebt van je rug.... Veel sterkte en beterschap!!
Groetjes Tinie

Richtsje zei

Och wat is dit vervelend voor je, fijn dat het ietsje pietsje beter gaat maar zo te lezen ben je nog niet de oude weer! Beterschap lieve Irene! Je kaartje is super! Leuke vrolijke kleuren en ik moet zeggen dat ik ook niet zo van de strakke kaarten ben maar deze steelt toch echt mijn hart! Prachtig gedaan!

Groetjes Richtje

Karin zei

Weer een echte Irene-kaart, schitterend samengesteld met zoveel mooie details, zoals al je kaartjes! Zo leuk dat fietsje met die bloemetjes en ballonnen. Ik vind hem geweldig!
Groetjes, Karin

Karin zei

Vergeet ik nog te zeggen, vƩƩl beterschap met je rug!

Sylvia zei

Mooi Hollands tafereeltje.

Groetjes,
Sylvia.

Gea zei

he wat vervelend nieuws van je rug.. ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Je kaartje is helemaal top! Heel vrolijk en helemaal Nederlansch
Groetjes gea

Marlies zei

Een prachtige kaart Irene. Wat een geweldig design. je bent van alle markten thuis! Je herfstkaart in de post hieronder vind ik ook super. Beterschap met je rug! groetjes, Marlies

Jantine zei

Wat een geweldig rood-wit-blauw kaartje! Heel leuk zo'n hergebruikt postzegelvelletje, zeer toepasselijk!
Groetjes en nog steeds sterkte met je rug!
Jantine

Sarah - Crea S zei

Superleuk hollands kaartje Irene!! Doe maar lekker rustig aan met je rug, ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je teveel van jezelf gaat vragen is ook niet goed! Gewoon lekker rustig aan maar wel in beweging blijven is het beste... Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Wybrich zei

Wow Irene! Wat een prachtige kaart!! Leuke details, vooral de fiets van het postzegelvelletje is erg leuk bedacht!!

Caroline zei

Ohh, wat een leuke fietsmal en wat staat dat leuk op je kaart, schitterend gemaakt ! We deden allebei gelijk mee aan de challenge zie ik nu, toevallig :-) Rustig aan met je rug, denk aan
jezelf !!!

Erica ♥ zei


Hoi Irene,

Hier hetzelfde hoor met mijn rug, ook nog heel rustig aan blijven doen...
Vermoeiend hĆØ, en je wilt zo graag pfff.
Maar wat een mooie vrolijke kaart,
ik vind hem echt super ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Aartje zei

Wat een leuke en vrolijke hollandse kaart, leuke details Irene. En die polaroid vind ik een heel leuk effect geven.
Ik hoop dat je rug weer snel wat beter is.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Super leuke polaroid kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi Hollands kaartje is dit geworden Irene, ik lees dat je rugklachten hebt, is het nog steeds heel rustig aan doen, of gaat het ondertussen al iets beter. In ieder geval heel veel sterkte er mee. Groetjes, Ingrid.

anja curvers zei

Gaaf gedaan hoor leuk zo met die fiets en ballonnen. Bedankt voor je deelname aan DCL.