In een heerlijk schoon huis (dat was er wel bij ingeschoten met die hitte) op de regenachtige dinsdag een paar uurtjes lekker aan de freubel geweest en een kaartje gemaakt dat aan wat leuke challenges mee kan doen. Zo heb ik ook weer iets voor op mijn nog steeds erg kleine kerststapel maar ik weet zeker dat dát in de koude maanden als we het weer binnenshuis moeten zoeken vanzelf goed gaat komen!
Op een witte kaart dp met glimmertjes van de Action en op het rose 3 groene hotfixsteentjes. Dit papier was ook het uitgangspunt om Snowy Sing Song van Di's Digis in te kleuren met mijn Promarkers en de bekende veegjes witte gelpen waarmee ik ook overal stipjes heb gezet zodat er sneeuw valt.
Op de laarsjes, de muzieknoten en het zwart van de pinguïn zit Glossy Accents en op alle pompoms zit Stickles Stardust.
De sketch van K&K heb ik andersom gezet omdat daar meer ruimte voor de tekstbanner is (die óók afwijkt...oeps).
Er kwamen wat reacties/vragen over "mijn plaatje" hihi! Dit is een bitmoji en daar ben ik door onze meiden terecht gekomen. Best grappig om zo'n "poppetje" te maken en ik ben inmiddels hartstikke grijs/wit (heb een aantal jaren geleden de eindeloze verfstrijd opgegeven en van de knipbeurten/diverse modelletjes werd ik ook niet vrolijk 😟 !!) Het is nu schouderlang en zit (meestal) omhoog dus muv van alle rimpeltjes -die optie werd niet geboden *lol*- klopt het helemaal..kijk maar..
Inmiddels foto verwijderd!!!!
De moedertjes pakken de koffers in, Zoe is een beetje moe dus nog even kroelen en Nijntje-filmpje kijken voor ze weer naar huis vliegt!
Gezellige donderdag,

Challenges:
52weeksto christmas
Knutsels&Kadootjes/sketch
Di'sDigis/2 or more patterned papers
PFP-457/sparkle and glitter
TheHolly&Ivy-34/anything christmas goes
TheMerryChristmasChallenge/anything christmas
CreativeKnockouts-259/sparkle and shine
CuteCardsThursday-543/spots and dots
Op een witte kaart dp met glimmertjes van de Action en op het rose 3 groene hotfixsteentjes. Dit papier was ook het uitgangspunt om Snowy Sing Song van Di's Digis in te kleuren met mijn Promarkers en de bekende veegjes witte gelpen waarmee ik ook overal stipjes heb gezet zodat er sneeuw valt.
Op de laarsjes, de muzieknoten en het zwart van de pinguïn zit Glossy Accents en op alle pompoms zit Stickles Stardust.
De sketch van K&K heb ik andersom gezet omdat daar meer ruimte voor de tekstbanner is (die óók afwijkt...oeps).
Er kwamen wat reacties/vragen over "mijn plaatje" hihi! Dit is een bitmoji en daar ben ik door onze meiden terecht gekomen. Best grappig om zo'n "poppetje" te maken en ik ben inmiddels hartstikke grijs/wit (heb een aantal jaren geleden de eindeloze verfstrijd opgegeven en van de knipbeurten/diverse modelletjes werd ik ook niet vrolijk 😟 !!) Het is nu schouderlang en zit (meestal) omhoog dus muv van alle rimpeltjes -die optie werd niet geboden *lol*- klopt het helemaal..kijk maar..
Inmiddels foto verwijderd!!!!
De moedertjes pakken de koffers in, Zoe is een beetje moe dus nog even kroelen en Nijntje-filmpje kijken voor ze weer naar huis vliegt!
Gezellige donderdag,
Challenges:
52weeksto christmas
Knutsels&Kadootjes/sketch
Di'sDigis/2 or more patterned papers
PFP-457/sparkle and glitter
TheHolly&Ivy-34/anything christmas goes
TheMerryChristmasChallenge/anything christmas
CreativeKnockouts-259/sparkle and shine
CuteCardsThursday-543/spots and dots













