zondag 22 november 2020

Sketch-kerstkaartjes



 

              

Vandaag wat kaartjes volgens een sketch. Meestal kan ik daar niks mee, vooral niet als er weet ik hoeveel laagjes op moeten - dan loop ik écht vast met de papierkeuze - maar deze waren LEUK en niet zo ingewikkeld dus voor mij goed te doen!!

Bij 4 Seasons Swap-38

Het papier komt uit een luxe paperblock van Déco Time muv het ruitje, dat is van MFT.  De stiksteekstansjes zijn van Crealies, de cross stitch fishtail is van Lawn Fawn. Het leuke konijntje en de zilveren sterren zijn weer chipboard-stickers  en op de fishtail heb ik met rood en zilver wat gekronkeld (er stonden er al een paar op het papier) en x-mas geschreven. Het touw is uit voorraad.

Deze kaart laat ik ook meedoen bij Knutsels&kadootjes-sterren op je kaart

Bij DCL-336

Dp van Craft Sensations met gouden bling-woorden dus ik heb het ook met goud-glanspapier gemat. Met een Lawn Fawn-cross stitched cirkel een zwart rondje uit glanspapier en ook hier leuke chipboard-stickers. De 3 sterretjes zijn goudkleurig zoals in het kokertje te zien is, helaas niét op de foto.  

 Gezellige zondag,

 


40 opmerkingen:

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Irene!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt twee gave sketches gebruikt om leuke kerstkaarten te maken Irene. Die diertjes zijn leuk en mooi dessin-papier heb je gebruikt. Knap dat jij zo kunt "kronkelen" whahaha.
Lieve groetjes Miranda xxx

Lia zei

Ik kan ook nooit zoveel met sketches, maar soms zijn er inderdaad hele leuke bij, zoals de onderste. Daar heb ik ook al over nagedacht, maar heb er (nog) niets mee gedaan. Jouw kaart is super geworden en de bovenste trouwens ook!
Lia xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hele leuke kaartjes.
Groetjes Miranda

Martha zei

Mooie kerstkaarten Irene
Nee sketchen zijn aan mij ook niet besteed, mij blokkeert dat meestal
Fijne dag liefs Martha

Eri zei

Je bent lekker bezig geweest, en het zijn heel leuke kaarten geworden! Je hebt de papiertjes mooi bij elkaar uitgezocht. Fijne zondag!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk hoe je sketchen hebt verwerkt ik werk juist graag met sketchen, maar er moet net zoals jij zegt niet te veel lagen op zitten.
wat heb je allerlei leuke details gebruikt
groetjes ellen

Trijntje zei

Leuke schets kaarten heb je gemaakt Irene.. het is zeker een hele uitdaging om papier bij elkaar te zoeken... dat valt zeker niet altijd mee. Want in heel veel blokjes zit niet altijd papier wat goed bij elkaar past... Het is je op deze kaarten goed gelukt hoor. Leuke kaarten zijn het geworden. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Leuk Irene je kaarten, vind het bij elkaar passen van papier ook moeilijkWit blijf favoriet.
Fijne zondag liefs xx

Colinda zei

Allebei erg leuk en met 3 sterren erop!
Ga ook weer aan de slag voor kerstkaartjes, fijne zondag,
Colinda

Trudy zei

Wat een leuke en lieve kaartjes! Je zegt dat je vaak vastloopt op je papierkeuze maar je kaartjes zien er altijd super leuk uit dus dat is niet te zien!
Groetjes Trudy

Marja zei

Twee superleuke kaarten Irene!
Hier heb je de sketch goed verwerkt...zijn ook leuke sketches.
Groetjes Marja.

Ilse zei

Wat een mooie kaartjes, ondanks mijn voorkeur voor witte kaarten is nu je eertse kaartje mijn favoriet.
Groetjes,
Ilse

Annemarie en Merit zei

ze zijn beide reuze goed gelukt en leuk geworden Irene....
liefs Annemarie en Merit

Hermien zei

Het 1e kaartje vind ik echt een schatje, maar ook je 2e kaartje is prachtig. Zo zie je maar weer dat het allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn voor een mooi resultaat.
Bedankt voor je deelname bij K&K.

groetjes Hermien

karien zei

Twee hele mooie kaartjes heb je gemaakt
Groetjes Karien

Margreet zei

Ik vind allebei je kaarten supoergeslaagd!
xxx Margreet

Monique zei

Wat twee hele mooie kaartjes met deze sketches. Die van 4Seasons daar heb ik ook een kaartje mee gemaakt. Dat had ik ook beloofd, ik zou het hele jaar meedoen maar dat is niet gelukt. Dit was de eerste... Ook je kerstkaartje in je vorige bericht is heel leuk. Je kunt bij de winkel met de grote A wel hele leuke spulletjes kopen. Vervelend hè?
Fijne avond nog, liefs Monique

Monique zei

Nah, en dan heb je ook nog sterren op je kaart....helemaal niet goed opgelet.
Maar leuk dat je weer gezellig meedoet bij K&K.

Angela zei

Superleuke kerstkaarten Irene!
Deze sketches zijn inderdaad goed te doen.... en érg leuk!
xxAngela

GerJanne zei

Nou! Je overtreft jezelf met deze sketches. Echt supergoed gelukt en het zijn enige kaarten...

GerJanne zei

Hihi... net als Monique: dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K....dat komt doordat ik niet via K&K op je blog kom...

Nicolette zei

Wat leuk dat je toch een keer sketches hebt gebruikt. Ze zijn alle 2 zo mooi geworden.
Groetjes Nicolette

aussie aNNie zei

These are fabulous cards, great use of the sketch..x

Scraptastisch zei

Goedemorgen Irene kom ik nog aan sloffen, hihi Super gelukt je sketchen en het zijn twee leukerds geworden en alles weer mooi bij elkaar uit gekozen!!! Fijne dag vandaag, hier schijnt de zon weer op dit moment.
xx Gerie

Marjan zei

Ze zijn allebei erg leuk en die voor de DCL challenge ... wat een gaaf papier! Leuk hertje in de cirkel, supertof kaartje Irene! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

Femminde zei

Oh wat twee super leuke kaartjes volgens de schetsen. En ja dat heb ik ook als er heel veel laagjes zijn. Dan haak ik af en doe ik niet mee maar deze 2 zijn inderdaad prima te doen. De 1e heb ik ook al gemaakt. Wie weet lukt het ook nog om met de 2e mee te doen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Ze zijn beiden super mooi, en zeker goed gelukt.
Groetjes Doris

Sarah zei

Ze zijn heel lief Irene en mooi. X

Marlies zei

Twee hele mooie vrolijke kerstkaartjes Irene. Het is inderdaad soms lastig om met een sketch te werken, je hebt het super gedaan. groetjes, Marlies

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat mooi Irene,

Zelf gebruik ik zelden een sketch...op een of andere manier
raak ik de weg kwijt..

Leave groetnis fan Ina in bliuw sûn

Epie zei

Twee prachtige sketchkaartjes Irene , zo grappig :-)
Fîjne woensdag Epie

Jantine zei

Wat een gave kerstkaartjes met die snoezige dierenkoppies heb je gemaakt, Irene! Knappe uitwerkingen van de sketches.
Groetjes
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaartjes Irene!! Het kaartje voor DCL is ook zeer geslaagd. De afbeelding en kleurtjes, mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Nicole Parmentier zei

Twee snoezige kerstkaartjes! Het hertje is een perfect blikvanger. Bedankt voor het meedoen met DCL.

anja curvers zei

Beide kaartjes zijn heel erg gaaf zeg, leuke afbeeldingen en mooi papier. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking van de schets Irene!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart met de sterretjes Irene, ook het andere kaartje met het hertje is heel schattig. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Colien zei

Heel leuke uitvoering van de sketches, beide kaartjes zijn erg tof!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
grtz Colien [4 SCB]

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)