donderdag 7 mei 2020

Christmas Pudding

Op deze stralende warme dag eindelijk ook weer eens een kerstkaartje..mijn tellertje staat nu op 12 dus de achterstand is nog niet eens schrikbarend...
Jantine bakt graag dus heeft als uitdaging bij 52 WTC18-koekjes/gebak bedacht .
Ik heb niet één stempel die hiervoor in aanmerking komt maar gelukkig wél een groot blok van de Action waar een label met een christmas pudding opstaat.


Basis ecrukleurige cardstock, dp uit hetzelfde grote blok als het plaatje. Het label nog een keer met de cardstock gemat en bovenaan een dubbele satijnstrik met bakerstwine en twee belletjes. Het geheel was nogal donker dus ik ben met de witte gelpen in de weer geweest om het wat op te lichten en heb ook de tulband wat bijgekleurd. Onderaan een banner met tekst van een grote clear stamp uit een Brits blad, gestempeld met Memento inkt en verhoogd opgeplakt.

Ik had ook nog wat leuke plekjes met de lentekaart voor Sarah





Ik ga zomerbloeiers in de laatste potten/bakken op het terras doen, het is er perfect weer voor!

Groetjes,






Challenges:

2Sisters-39/koken-bakken
WinterWonderland/fav colour combination
MerryLittlechristmas-22/ag
Theholly&ivy-71/ag
ADTS-388/holiday

32 opmerkingen:

Epie zei

Superleuke kerstpudding Irene , ziet er erg smakelijk uit ;
Gezellig dat je weer meedoet met de bak challenge en plezier met de plantjes , proficiat met je toppers …...fijne dag grtjs van Epie DT52WTC

!neke zei

Wat leuk Irene en hoe grappig , mijn kaart voor volgende week ( van 52 WTC)
heeft het zelfde taartje erop .....dus hetzelfde blok gebruikt.
Jouw kaart is heel leuk zo !
Altijd erg verleidelijk om weer een blok mee te nemen van de action.
Heb er ook te veel....
Fijne dag,
groeten Ineke

Je@net zei

Dat ziet er smakelijk uit. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Irene.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Lia zei

Eenvoudig en heel leuk. Wat kun je met weinig toch bijzondere kaarten maken!
Ik heb toevallig gisteren de plantenbakken en hanging basket weer in orde gemaakt en het ziet er weer fleurig uit!
Lia xx

Trudy zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Ziet er lekker uit! Succes met de plantenbakken. Het is er lekker weer voor!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met het taartje. Ik ook zoeken naar een plaatje of iets met taart.ik kwam.op een Smoesje uit. Veel plezier je plantjes. In e om huis wel wat gezellig maken. wij hebben vorige week ook wat potjes gevuld . Gezellig en vrolijk Fijne dag.genietvan het mooie weer. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je topper.

Jantine zei

Zo zie je maar dat je toch iets vindt dat voor de challenge te gebruiken is. Leuk hoor, Irene! Het is een prachtige kaart geworden.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Hij is prachtig Irene, en wat heb je de strik mooi gemaakt, ik ben altijd in gevecht met de strikken.
Een hele fijne dag veel plezier met je plantjes in potten zetten xx

Anita van Deur zei

Oesp vergeet ik het nog gefeliciteerd met je topper. xx

Eri zei

Goh, over dit leuke label heb ik heen gekeken naar mijn zoektocht naar koekjes of gebak. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. Gefeliciteerd met je toppertjes, en veel plezier met de zomerbloeiers vandaag!
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Mooie kaart Irene, super leuk het label met de strik van satijn en twine en de belletjes. Ik houd zo van dit soort details hè. Heerlijk hoor met je potten en plantjes bezig zijn, heb ik vorige week ook al gedaan, daar word ik altijd erg blij van.

Diny zei

Wat heb je een lekkere taart gevonden voor deze opdracht Irene....prachtig kaartje!
Succes met je plantjes....ik ga ze vanmiddag halen.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Heel sfeervol kerstkaartje Irene en er een keer lekker snel mee klaar, al hou je altijd oog voor details en je strik vind ik geweldig met de belletjes! Wat zal het gezellig worden op je balkon, ik vind het nog engetjes om tuincentrum of zo in te gaan. Ik zie soms wel plantjes aan de weg met fietstochtjes maar hier moet je vaak betalen met tikkies???
en dat kan niet met een goedkoop prepaid telefoontje want buiten de deur heb ik geen internet, maar komt vast nog wel goed want mis ook wel wat bloeiertjes hoor! Gefeliciteerd met je topper...altijd kers op de taart toch?!
Fijne dag verder en zonnige groetjes van mij

Martha zei

Leuk dit kerstkaartje, Irene!
Dat Actionpapier is superleuk!
Liefs Martha

Margreet zei

Ik heb dat blok ook, maar dit is niet in mij opgekomen. Gaaf bedacht!
Geniet van de zomerbloeiers en proficiat met je dubbele topper.
xxx Margreet

Marja zei

Leuke kaart Irene!
Gefeliciteerd met je top-kaartje.
Groetjes Marja.

Caroline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline zei

leuk dat je toch nog een passend plaatje hebt gevonden! Leuk dat je met onze challenge meedoet, dank je wel!
Gefeliciteerd met je toppertje.
groetjes Caroline DT 2Sistresontheblog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke smakelijke kerstkaart Irene. In Engeland wordt dat veel gegeten toch ...Christmas-pudding, is geloof ik heel bewerkelijk om te maken.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van 52 weeks to Christmas en gefeliciteerd met je toppertje. Morgen weer heerlijk weer ;)
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC xx

Annemarie en Merit zei

Wat een 'smakelijk' kerstkaartje heb je gemaakt Irene. Heel leuk dat label met die heerlijke christmas pudding erop! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij 52WTC! En gefeliciteerd met je topplaatsjes!

En wat een ontzettend lieve kaart mocht ik van je ontvangen! Heel vaak staat er op de enveloppen die wij krijgen 'Annemarie en Merit'. Maar deze keer was hij echt speciaal voor mij, zo leuk om onverwachts post te ontvangen. Ik werd er helemaal blij van! Wat een dotje van een kaart, de 'zuster-pinguin' staat hier te pronken in de kast!! Heel erg bedankt, super lief!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Colien zei

Heel leuke kaart met die lekkere kerstpudding!
Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge op het 52WTC-blog.
grtz Colien

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Irene...zo een lekkere kersttaart is erop te zien en prachtig afgewerkt met die strik, twin koord en belletjes...
succes met de zomerplantjes...hier staan de viooltjes nog zo mooi te bloeien...zonde om die weg te doen..dus ik wacht nog even

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

JOKE zei

Leuk hoor die kerstpudding!!! Mooie kaart geworden.
Liefs Joke

aussie aNNie zei

Nicely decorated with that gorgeous bow and so beautifully designed creation.xx

Nicolette zei

Mooie kaart Irene. En gefeliciteerd met je toppertje.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Nicolette DT

Enny zei

Wat een mooie kaart, leuk versierd en zo'n prachtige strik ! Groetjes, Enny

Marjan zei

Mooie kerstkaart, de schitterende strik met twine en belletjes is samen met het plaatje echt een blikvanger.
Topplekjes helemaal verdiend net Sarahs leuke kaart!
Ik wacht met zomerbloeiers tot de troep uit onze tuin is. Het voegwerk is nu bijna klaar. Wat een rommel!!

Colinda zei

Zie dat Marjan hetzelfde is opgevallen aan je kaart, hihihi.
Leuk die grote strik met de belletjes in het midden, een echt kerstkaartje waarvan jij er nu al véél meer gemaakt hebt dan ik dus goed bezig hoor :)
Had er van de week één gestempeld maar verder ben ik niet gekomen.
Gefeliciteerd met je topplek!
Vandaag dan maar lekker genieten van het zonnetje en de mooi gevulde bloemenbakken,
Colinda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat een mooie kaart.
Groetjes Miranda

Pop's Cards zei

This is just so pretty, hugs Pops x