dinsdag 10 maart 2020

Overal rozen.............

Annerieke is morgen jarig maar ik kan nog nét  aan een challenge meedoen dus ik laat de kaart nu zien. Ze houdt van kraft en heel zachte kleurtjes maar dat werd zo'n fletse boel dus ik heb voor wit en warm roze/rood gekozen!!


De achtergrond is gestempeld met deze prachtige rozenstempel van Simon Says Stamps (laatst gewonnen bij Papercrafts!!) en Melon Mambo inkt van SU.
Op de hoeken Whimsy-cornerdies op kleur gebracht met de SU-inkt en plakpareltjes uit de voorraad en in het midden wat ovale stansjes (Spellbinders en MD) verhoogd opgeplakt. De roos is een stans van Joy en de tekst van MD, beide weer met inkt bewerkt en ook verhoogd opgeplakt.

Het koffiemonster heeft een plekje veroverd in een mooie top 4




Ik weet niét meer waar ik dit tegen kwam maar wil het graag met jullie delen...zó toepasselijk op onze heerlijke hobby!


Groetjes vanuit Engeland, we're having a great time ❤!






Challenges:

CreativeSketchyGirls-45/girls only
AYLI-fav flower (the rose, always beautiful no matter what time of year/occasion)
LTSCB-131/ag
LTCCB-44/ag
CCCDigiCreations-112/embossing
DaisyChain-39/use dies
Craftrocket-68/flowers
HLS-March/ag with dies

28 opmerkingen:

Je@net zei

Een mooie fleurige kaart, Irene.
En gefeliciteerd met je toppertje!

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk is je kaartje geworden !
grtjs, martina

Colinda zei

Daar wordt je vrolijk van, gezellige kaart!!
Gefeliciteerd met je topplekje!!
Een gezellige dag(en),
Colinda

Joanne kramer zei

Hij is super mooi! enne gefeliciteerd met je topper.
groetjes Joanne

Anita van Deur zei

Prachtige fleurige kaart Irene, nog veel plezier in Engeland, en gefeliciteerd met je toppertje.
Liefs xx

aussie aNNie zei

WOW absolutely gorgeous, love that embossing folder and the whole design.x

Eri zei

Aan bloemen geen gebrek op deze leuke kaart! Gefeliciteerd met je toppertje! Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Engeland, geniet nog maar even door!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je een mooie kaart gemaakt met je gewonnen stempel Irene. Prachtig die kleur en het ziet er meteen al heel feestelijk uit vind ik. Echt een stempel met veel toepassingsmogelijkheden. Gefeliciteerd met je toppertje en die tekst klopt als een bus. Geniet ze lekker verder daar in Engeland ;)
Lieve groetjes Miranda xxx

Scraptastisch zei

Echt een gave stempel die je hebt gewonnen en je fleurige verjaardags kaart voor Annerieke is prachtig!!! Gefeliciteerd met je top plekje bij de liftchallenge super weer!!! Mijn Engels is niet zo goed dat ik alles kan ontcijferen maar begrijp het denk ik wel: er gaat niets boven een handgemaakte kaart, kan e-mail en facebook niet tegenop? volgens mij klopt het ongeveer zo, hihi Geniet lekker verder en Zoe klets volgens mij de oren van je hoofd!
Liefs Gerie

Trijntje zei

Wat een prachtgie rozenkaart hebje voor Annerieke gemaakt Irene. Leuke achtergrond. De stempel is prachtig. Leuk dat je die gewonnen hebt. Gefeliciteerd met je toppertje weer erg leuk. Fijn dat je het zo naar de zin hebt . Geniet er nog maar even van .... time flys... leuke tekstspreuk... gaat in het algemeen op .ik had een paar jaar geleden een andere ervaring. Diegene vond een appje of Facebook felicitatie leuker dan een kaart. Dat raakte mij wel.... want zelf vind ik een kaart leuker en persoonlijker dan een appje of Facebook felicitatie... maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Veel plezier met je meisjes daar. Groeten Trijntje

Enny zei

Wat een prachtige kaart, en die tekst is super ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny

Marjan zei

Heerlijk kaartje, lekker vrolijk en mooie kleurtjes!
Ja, die tekst is toch gewoon helemaal wáár!!
Geniet nog maar lekker in Engeland!

Martha zei

Hoi hoi Irene
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Heel fleurig!
An harte met je toppertje, veel plezier in Engeland!
Liefs Martha

Jantine zei

Mooie kaart voor Annerieke, Irene! Heel leuk gedaan. Mooie stempel is dat, zeg. Leuk dat je weer een toppertje hebt!
Geniet nog maar lekker in Groot-Brittannië.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een prachtige rozenkaart, Irene.
Proficiat met je topper.
Dat gezegde is maar al te waar.
Geniet maar lekker in Engeland.
xxx Margreet

Annerieke zei

Hahaha, die Irene, ik houd van kraft en zachte kleurtjes, maar ook van deze kleuren en van kaarten die met veel liefde gemaakt zijn. Ik vind hem prachtig, dus toch een stempel voor de achtergrond, ik had al zo'n vermoeden. Inmiddels hangt de kaart al en kijk ik er elke dag even naar, heel erg bedankt nogmaals, xx!

anncreatief zei

Beautiful card!Thanks for playing our challenge at CCC Digi Creations. Good luck!
Anneke DT

Hermien zei

Een mooi kleurrijk kaartje voor de jarige.
Enjoy your stay in Engeland.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat fijn dat je zo geniet daar in de UK!
Je kaart voor Annerieke is heel mooi en damesachtig. Ik moest wel lachen. Ga je eerst vertellen waar ze van houdt en vervolgens maak je heel wat anders, hihihi... Ik heb ook een heel fleurige kaart gestuurd. Zal ze vast en zeker ook leuk vinden hoor! EN nog gefeliciteerd met je topper bij de Lift!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de jarige zal ze vast heel mooi vinden, leuk hoe je omschrijft hoe de kaart tot stand kwam en toch anders werd haha.
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Brenda zei

I love the way the die coordinates so beautifully with your stamp. Beautiful card! Thanks for sharing with us at As You Like It Challenge.

Squirrel x zei

Love your choice for our Favourite Flower challenge, thanks so much for sharing your gorgeous make with us at AYLI. Hope to see you next time too! Squirrel Xx

Pop's Cards zei

This is simply stunning, I have the background stamp somewhere and I am ashamed to say it is still in its packet, this is so very pretty, hugs Pops x

Helen zei

Such a pretty and eye-catching card, Irene! Thanks so much for joining us at HLS - Dies Challenge this month!

Ellen zei

Heel mooi kaartje met prachtige achtergrond. Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

groetjes, Ellen

Ellen zei

... en ik kom je ook tegen bij Craft Rocket Challenges: bedankt voor je deelname!

groetjes, Ellen

Aimeslee Winans zei

Irene, your color placement on this is perfect, everything just pops! Love it. Thanks so much for playing with us at Love to Craft Challenge #44! XXO, Aimeslee DT

Il mondo di Elizabeth zei

thank you for participating in our challenge with your beautiful work, we are waiting for you at the next hello elizabeth