zondag 29 september 2019

So sweet

Wát heb ik leuke en lange reacties op mijn borduurtjes gekregen, dank je wel! Het was heel leuk om weer eens te doen maar vandaag als vanouds een ingekleurd stempeltje, dát is toch écht mijn ding!
Zoe mag 1 oktober naar het Penguins-klasje met mini-toiletjes omdat het op het potje zitten zó succesvol is dus nu is het tijd voor de volgende stap in dat kleine leventje..wat  gaat het hard en wát mist deze Oma véél 😥.
Eerst wilde ik een leuke pinguinkaart sturen maar toen zag ik deze enige sweater bij de Hema dus die is
samen met deze kaart die sluit met een bandje uit blauwe cardstock



in een envelop gegaan en waarom ik juist voor deze énige stempel "Emily walking" van Wild Rose Studio heb gekozen zien jullie hier onder....

Hoewel de mamma's niét willen dat ze in het digitale landschap ronddwaalt laat ik deze foto waar ze zó parmantig stapt en verder qua gezichtje niet zo heel duidelijk opstaat tóch aan jullie zien. Lang heeft ze bij haar moeders in een draagzak gezeten en nu heeft Laura er voor haar ook een gemaakt maar ja...wát is nu 1 knuffel als je er zó graag méér meeneemt op je wandeling: popje (géén naam, just my baby 😍) op de rug, beer op de buik en AH-Holland-hamster onder de arm!!!!!!
Wat is het toch gaaf dat er altijd wel een stempel bestaat die ergens perfect bij past.


Papier Marianne Design, Promarkers, gras en wolkjes Memorybox, zonnetje Crealies, So Sweet van Ali.

De koffieochtend met de buurtjes was heel geslaagd, zelfs nog een glaasje en hartige knabbel er achteraan dus na 3 uur iedereen vrolijk naar huis 😉!

Dan zie ik óók nog 2 nieuwe volgers, super leuk en welkom Ramona en Sandra.

Fijne zondag,

 


Challenge:

As you like it-FAF or CAS: something in between as long as I can use my Promarkers and some dp
A gem of a challenge-19/ag

24 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh….wat een schatje is het toch en wat wordt ze al groot. Helemaal duidelijk waarom je voor die digi gekozen hebt ;o) Het super leuke kaartje past precies bij haar en zal vast in de smaak vallen. Net als het truitje. Wat zal Zoe dat met trots dragen als ze naar haar nieuwe klasje gaat.
Jullie ook een fijne zondag gewenst!

Nicolette zei

Kijk Zoe eens parmantig lopen. Zo leuk en de kaart die je voor haar gemaakt hebt is zo schattig.
Groetjes Nicolette

Colinda zei

Geweldig, wat een leuke foto en die digi is net Zoë, hoe leuk is dat!!! Zo'n vrolijk en vertederend kaartje en die mooie trui zal ze vast graag aandoen naar school! De tijd vliegt.
Een fijne zondag,
Colinda

Caroline zei

Wat een schattige kaart en zo leuk dat je die nav de foto van Zoe kon maken. Wat een leuke foto trouwens met hamster van de AH! Ze stapt zo parmantig met haar knuffels!
Groetjes Caroline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je dat weer leuk gemaakt. Een hele mooie kaart.
Groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat is dat leuk zeg een pinguin klasje had er nog nooit van gehoord, wat word ze al groot en ze op de foto loopt met die toffe rugzak. De sweather is geweldig en de kaart vind ik ook gaaf geworden
groetjes ellen

Hermien zei

Je kaartje is helemaal geweldig Irene en dan nog die prachtige trui wat zal ze blij zijn met haar oma uit Nederland. En dan die foto daar staat ze toch dapper de wijde wereld in.

groetjes Hermien

Eri zei

Het is al een heel dametje zoals ze daar stapt met haar dierbaren;-) En wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt, die helemaal bij haar past.
Het is inderdaad zo jammer dat je veel mist van de kleine Zoë, maar gelukkig is er nu zoveel digitale media, dat je er toch altijd een beetje bij kunt zijn. Toen mijn kinderen klein waren was dat allemaal niet, voor mijn kinderen was het ook een gemis, net als voor hun Opa en Oma.
Wat fijn dat de koffieochtend zo geslaagd was in jullie nieuwe buurtje.
Nog een fijne zondag!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Ja, die foto!! Je liet hem me al zien, zo cute en parmantig dat dametje met haar draagzakje! Je maakte een superleuke kaart voor haar en wat een mooi model met verrassing van binnen!
Fijn dat het zo gezellig was met de buurtjes! Hier ook gouden buren, zo lief en goed geholpen met sjouwen, de schatten!

Trijntje zei

Wat een schattige kaart Irene. De afbeelding .... hoe krijg je het voor elkaar.... is sprekend je kleindochter. Het is een prachtgie vrolijke kaart. Leuk dit papier. De gele trui is enig..Fijn dat jullie een gezellige middag met de buurtjes hebben gehad. Leuke dat je de buren hebt ontmoet. Je hoort weleens anders... beter een goede buur dan een verre vriend. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat lijkt je mooie ingekleurde stempeltje precies op je lieve kleindochter, Irene. Ik kan me voorstellen dat je die foto in dit geval toch even met ons moest delen. Leuke toepasselijke pinguintrui heb je voor haar gekocht.
Jammer dat je zo veel van haar moet missen. Maar jij hebt iig nog een kleindochter. Ik heb helaas helemaal geen kleinkinderen.
Wat fijn dat de koffieochtend zo'n succes was.
xxx Margreet

Enny zei

Wat een schattig kaartje voor een heel schattig meisje !!! En die sweater is ook superleuk ! Gezellig, zo'n koffieochtend ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een leuke sweater heb je gevonden! Dat zal haar mooi staan bij die donkere haren! En je kaart is zo enig! Ik snap helemaal waarom je dit afdrukje hebt gekozen. Supercute!
En die buren klinken gezellig...

Scraptastisch zei

Wat een gave trui gescoord Oma, past helemaal bij de volgende stap van Zoe! En dat kaartje tovert vast een brede lach op de gezichten in Engeland Irene, super gedaan!!!!
Beter een goede buur dan een verre vriend, hier ook schatten van buren, geweldig om te lezen dat het heel gezellig was!!!
Ik ga op mijn vrije dag straks toch even 4 uurtjes werken voor zieke collega terwijl ik dacht een dagje aan de freubel te gaan nou ja...elkaar maar even helpen en nu kijken in blogland en heel veel hebben dit gister binnenshuis doorgebracht zo te zien! Fijne dag!!!
xxx Gerie

Joanne kramer zei

aaahhh....wat is dit allemaal schattig en toepasselijk!
groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aaahh kijk dat dametje stappen en dat zonnebrilletje zo volwassen bovenop haar hoofd, géwéldig. Logisch dat je voor dit afdrukje hebt gekozen, het lijkt wel of Zoe model heeft gestaan ervoor hihi. Leuke kleurtjes, ook het dessinpapier en tiptop ingekleurd Irene. Enig die sweater en zo samen vormt dat natuurlijk een mooi pakketje.
Fijn dat het gezellig was met de buurtjes, je hoeft elkaar niet te overlopen maar weten wie er woont is toch wel fijn voor je weet maar nooit wanneer je elkaar nodig hebt ;)
Lieve groetjes Miranda xx

aussie aNNie zei

Cute for little Zoe, they grow up so quickly and love the little sweater.xx

Annerieke zei

Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt voor Zoe Irene! Zo lief is het afdrukje en wat heb je deze ook weer prachtig ingekleurd. Ik kleur niet zo veel, maar als ik dat wel zou doen zou ik het willen kunnen zoals jij. Maar dat kan ook de reden zijn dat ik niet zo veel kleur, hihi. Wat een geweldig leuke sweater heb je gekocht voor Zoe en wat hebben jullie een schattige kleindochter! Kan me voorstellen dat je ze graag dichterbij had gehad :-(. Fijn dat de koffie ochtend geslaagd was, beter een goede buur....

Pop's Cards zei

Awwww she is just gorgeous and that stamp could have been made just for her, I love the colours and the way the card opens up, hugs Pops x

Doris knippenenplakken zei

Wat een schattig kaartje, echt geweldig met de vrolijke Zoe op de foto.
Ze groeien toch veel te rap he .....
Groetjes Doris

Lia zei

Ik heb je berichtje hieronder helemaal gemist en zag vanmorgen je reactie op mijn kaart. Weer even de leeslijst gecontroleerd en nee: ik kan je niet vinden. Zo irritant!!!
Dus nu even nagenieten van al je kaarten (die met het slakje is in werkelijkheid veel leuker!!) en van de foto van dat heerlijke kleine grietje van jullie. Wat een cutiepie is ze toch.
Fijn dat het klikt met de buren: dat is altijd even afwachten. Wij zijn er ook 'goed' mee, maar overlopen elkaar niet. Het is wel fijn dat we er voor elkaar zijn in geval van nood, want je weet maar nooit!
Fijne dag voor jou en Ben,
Lia xx

Angela zei

Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om voor elke gelegenheid dé stempel of digi te vinden; GEWELDIG!!!
Dit is toch ook weer een schitterende kaart voor jullie kleine meid.

Soms moet je de 'regels' een ietsie pietsie aan je laars lappen, want deze schitterende foto hadden we toch never nooit niet willen missen.... ze is écht om op te vreten! Zoals ze daar loopt...schitterend!!

xxxAngela

Annemarie en Merit zei

Deze post helemaal gemist Irene,
gelukkig dat ik ineens een geel trui in de blogrol langs zag komen, die is dus al 3 dagen voorbijgekomen maar niet gezien.
Geweldig leuk hoe goed kan een stempeltje bij iemand passen!!
En zo mooi ingekleurd, ja daar ligt echt jou talent,
En wat een schat van een kleindochter, zo dapper op stap met alle haar poppenkinders (hamsters) , schattig!!!!

fijn dat de kennismaking met de buurtjes zo leuk verliep..
fijne dag liefs Annemarie en Merit

Zw@@n zei

Wat een super lief kaartje, Irene. Mooie gekleurd en dat papier is zo fleurig. Leuk dat je meedoet met As You Like It. Liefs, Wilma