zondag 18 november 2018

Koekje er bij????????

Bij  2 Sisters on the blog Challenge-21 willen ze graag kerstkoekjes zien.....nou ik heb echt heel veel hobbyspulletjes maar iets met koekjes??? Diverse bladen doorgespit en uiteindelijk de hele kerstdoos op zijn kop en ja hoor..... wie zoekt zal vinden!!


Op een rode basiskaart dp van Studio Light in een vage groene en rode ruit, de randen bewerkt met Type-Ex. Er op een strepenpapiertje van een Actionblok en daarop een kraftrondje met het koekjesplaatje.  Ik vind het maar bleekscheetjes, hadden volgens mij best wat langer in de oven kunnen zitten 😄!
Het rood en groen van het dp komt terug in het glazuur van de koekjes, de  hotfixsteentjes rondom het plaatje, de sterretjes van de tekststempel en bij de twee belletjes die op de hulstblaadjes van een  Whimsy-stans zitten. Voor wat  extra contrast ben ik nog met een groene stift langs alle vormen gegaan.

Fijne zondag,



26 opmerkingen:

Je@net zei

Wie goed zoekt krijgt lekkers....heb hier alles al afgezocht, maar geen kerstkoekje te vinden. Haha...nou eet ik ze natuurlijk ook altijd liever op, dat snap je ;o)
Maar je kaart is super leuk geworden, Irene!

Creaellenknutselsite zei

ben nog steeds aan het zoeken naar kerstkoekjes maar tot op heden niks gevonden, maar jou kaart is goed gelukt.
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Hij is super mooi! Lekker die koekjes ;-). Groetjes Joanne

Creanita60.blogspot.nl zei

En je hebt wel een heel leuk plaatje gevonden met de gingerbreadmannetjes erop.
Super leuk geworden weer Irene!
Groetjes Anita

Lia zei

Hij is leuk!! Ja, wie wat bewaart...!
En die koekjes...zoiets had ik ook nog, maar dan moet je morgen op mijn blog kijken om te zien wat ik ermee heb gedaan! Fijne ZONdag!
Lia xx

Crealientje zei

Mooie frisse kaart Irene!
(Gingerbreads zijn inderdaad beetje bleek, van mij mogen ze ook wat donkerder, hahaha)
Het groene randje rondom, doet het hem. Dat maakt het net iets meer af.
Heel leuk!
Ik ben inmiddels met 2e kaart bezig.
Kijken of die goedgekeurd gaat worden:)
Fijne Zondag verder,liefs Crealientje.

Jantine zei

Geweldig toch, dat je dan toch iets toepasselijks vindt in je voorraad! Heel leuk kaartje, Irene!
Groetjes
Jantine

Marjan zei

Koekjes op een plaatje o.i.d.... al zocht ik de hele dag... die heb ik echt niet! Jij gelukkig wel, en wat een superleuke kaart maakte je ermee! Ik heb dit soort koekjes nog nooit gegeten :)
De kerstkaart voor je kleinte meidje is ook tof, ik blog niet meer op werkdagen, ben op! Dus wat later gezien.

Ans Gilbert zei

Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met het gevonden plaatje, goed idee om er deze kleuren bij te kiezen,
Ansx

Caroline zei

Het is wel een uitdaging deze maand bij ons haha iedereen op zoek naar plaatje met kerstkoekjes! Gelukkig is het jou gelukt en ook van mij hadden ze langer in de oven gemogen hoor haha.
Leuk dat je meedoet, dank je wel!
Groetjes Caroline DT2Sistersontheblog

Marlies zei

Een mooie vrolijke kerstkaart met schattige gingerbreadmen. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat goed dat je ze nog gevonden hebt Irene. Een leuke kaart en wat geeft dat een leuk effect om met een stift langs de vormen te gaan..top idee.
Lieve groetjes Miranda xx

Marja zei

Haha de aanhouder wint..je hebt een leuke kaart gemaakt met kerstkoekjes erop.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Nou die koekjes worden massaal gezocht in blogland volgens mij, hihi zelf niet kunnen vinden, jij wel....zie het al voor me hele kerstdoos op zijn kop, hihi
Zelfs de hotfix uit het stof gehaald? of gebruik je die wel vaker? Je hebt er weer een mooi kaartje van weten te breien Irene met de koekjes in de hoofdrol!
En bofbips van harte gefeliciteerd met je prijs bij Angela!!!!! te gek zeg!
xx Gerie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat is een hele leuke (en lekkere) kaart.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Ik heb me ook het heen en weer gezocht, maar geen plaatje met kerstkoekjes gevonden. Jouw plaatje is heel erg leuk, maar ik ben het wel met je eens dat ze iets langer in de oven hadden gemogen.
Je hebt er een leuke kaart omheen gebouwd.
xxx Margreet

Annerieke zei

Deze is leuk Irene! Mooi alles bij elkaar gezocht, vind ik knap, want ik gebruik zelden papier uit verschillende paperpads, altijd uit één blok tegelijk. Het groene randje geeft alles een mooi extra accent. Hahaha, je schrijft "wie zoekt zal vinden" in een flits las ik "wie koekt zal vinden" ;-).

Hermien zei

Het blijkt wel weer die wat bewaart die heeft wat...
Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt met al die koekjes.

groetjes Hermien

Nicolette zei

Wat leuk dat je zoveel moeite hebt gedaan om met onze challenge mee te doen.
Mooie kaart en het groen accent geeft een leuk effect.
Leuk dat je moedet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

aussie aNNie zei

A real fabulous Christmas card, love the gorgeous gingerbread shapes.xx

GerJanne zei

Dat vind ik wel heel leuk, die groene stift langs het DP. Gelukkig vond je het plaatje nog. Ik heb me ook al suf gezocht, maar nergens te vinden, terwijl ik er ergens nog wel eentje moet hebben..
Je kaart is enig!
Ik vertel binnenkort weer verder, hoor. Het liefst als ik een keer goed nieuws heb en daar ziet het niet echt naar uit, helaas.....

Unknown zei

Gezellig kaartje wéér met deze gingerbread mannetjes , leuk dat groene randje..
Groetjes van Epie

Colinda zei

Mmmm ja, lekker hoor, lust altijd wel een koekje!;)
Een gezellige kaart en de tekst erbij heb je ook goed gevonden.
Een fijne dag vandaag,
Colinda

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart geworden Irene. Zo zie je maar wie zoekt zal vinden. Ik heb tot nog toe niets kunnen vinden.... Je hebt alles erg leuk gecombineerd tot een heel mooi geheel. Groeten trijntje

Angela zei

Hahaha helemaal mee eens.... ik had de cookies ook iets langer in de oven gelaten. Wat goed dat jij nog een plaatje van kerstkoekjes hebt gevonden. Ik had eerst een stempel..... maar dat blijkt niet te mogen, dus vol goede moed op zoek naar een afbeelding. Tot op heden zonder succes. Denk dat ik maar eens recepten van kerstkoekjes ga opzoeken. Misschien zit daar een geschikte afbeelding bij.

Je kaart is trouwens geweldig geworden. De kleuren matchen perfect.... wat ik op zich al bewonderingswaardig vind. Bij inkleuren kun je je kleuren aanpassen. Dat gaat bij afbeeldingen lastig ;).
Je kaart is een toppertje!
xxAngela

Enny zei

Oh, wat een prachtige koekjes-kaart ! Mooie kleuren en prachtig versierd ! Groetjes, Enny