donderdag 4 oktober 2018

YIPPEEH !!!


Vandaag is Merit jarig en ook bij haar kaartje ben ik nog even in de herfstsfeer gebleven, ik hou er van!


Hier heb ik weer een ander eekhoorntje gebruikt ..nu zijn ze allemaal langs gekomen - van de Gerda Steiner Happy Fall stempel en deze is weer met Promarkers ingekleurd. 
De inspiratie voor dit kaartje kreeg ik hier: met een stitched cirkelstans een opening in het voorblad maken en op de binnenkant het eekhoorntje met die twee grote tanden...ik vind hem zoooooooo geinig!!
Tot mijn grote verdriet is het woordje Yippeeh!! van de stempel spoorloos. Zó ligt het nog voor mijn neus en ineens...foetsie, overal gezocht maar niét gevonden- is ook zoooooo klein - baaaaaaalen! Netjes naschrijven lukte van geen kanten dus een stukje vellum op de stempelsheet gelegd en het woordje overgetrokken, uitgeknipt en op een stukje cardstock geplakt...niet zo tof als rechtstreeks gestempeld maar toch blij mee!
Op de voorkant met Vintage Photo wat dwarrelende blaadjes gestempeld die ook weer met Promarkers zijn ingekleurd en als blikvanger een groot herfstblad. Eerst het "dichte" uit kraft en daarna het opengewerkte uit glanzende lichtbeige cardstock. Hier en daar een stukje ingekleurd teruggelegd, groen strikje er om en verhoogd opgeplakt. Tot slot nog wat donkerbruine sequins over de kaart verdeeld.

De rest van de maand geen jarigen dus ik ga me nu maar eens op kerstkaartjes storten, heb er zin in!



En wéér succes met de bier-beer, het kan maar niet op!!!
  
                                                               
een top 3-plekje bij                                                                                  én winnaar (Dr. Digi stempels)



                                  
Fijne dag,











Challenges:

CraftyFriends-93/autumn colours
CreativeMoments-153/autumn colours
AYLI/fav season (autumn with it's amazing and warm colours)
CCTC-550/anything goes
K&K/vallende blaadjes
LTSCB-114/fall back 
Scrapping4fun-125/anything goes
AnimalFriends/herbst-halloween
4SeasonsSCC-13/dieren
CraftyAnimals-19/anything goes
PPCC-400/anything goes
SYD-Oct - Gerda Steiner 

42 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart heb je voor Merit gemaakt, Irene.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart! Ik word er helemaal vrolijk van. Balen als je iets kwijt raakt.... groetjes Joanne

Marja zei

Grappige kaart Irene!...hou ook erg van de herfstkaarten de kleuren zijn zo mooi. Balen van je stempeltje hoop dat je het nog vind...is bij mij vaak zo kan ik het niet vinden is de kaart af kom ik het tegen.
Groetjes Marja.

aussie aNNie zei

Oh Irene is this adorable or what. A really cute card.xx

Annerieke zei

Deze kaart is ook al zo leuk Irene, ik houd wel van deze kleuren. En wat is de eekhoorn blij, daar word je zelf ook blij van ;-). Balen van je stempeltje, misschien komt hij vandaag of morgen toch ineens tevoorschijn, misschien dat hij ergens vastgeplakt zit? Maar ik herken het gevoel dat je dan hebt. Leuk, je bierbeer weer in de prijzen, het lijkt hem zelf niet zo veel uit te maken zo te zien, als hij maar bier heeft hihi.

Eri zei

Merit wordt vandaag verwend met prachtige kaarten, dit is er ook zo één! Ver weg kan je stempeltje niet zijn, hopelijk komt hij nog weer boven water. Je bent niet de enige die dit overkomt. Wat gaaf dat je alweer in de prijzen bent gevallen met die bier-beer!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

jij hebt ook een super leuke kaart voor Merith gemaakt. geweldig dat eekhoorntje. Het model van het kaartje vind ik ook erg leuk ben ook even op die site gaan kijken er staan nog mee leuke dingen op ga zeker ook eens iets er van maken een gaaf dat je maar in de prijzen blijft vallen met je andere kaart. succes met zoeken naar je stempel ik hoop dat je hem vindt
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Deze eekhoorn is wel heel cute Irene met zijn hoera armpjes in de lucht en heel leuk vind ik het uit gestanste gedeelte, heel mooi effect! Gaaf blad net patchwork, maar ook je kleine blaadjes in herfst tinten! Soms kun je echt zoeken naar iets, weg kan het natuurlijk niet zijn maar altijd wel een enorme zoektocht, weet je nog uiltje aan mijn arm, hihi
Ik zag dat je bier beer al opnieuw een top 3 plekje had veroverd, heerlijke opstekers die winners!
xx Gerie

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Stempel is zo schattig. Gebeurt mij ook wel eens stempel kwijt raken. Vindt hem dan vaak terug op een glad oppervlak.
Zou jammer zijn als je hem niet weer vindt.
Het mooie blad is Super.
Fijne dag verder, liefs Crealientje.

Crealientje zei

Vergeet, gefeliciteerd met je bier beer 🐻!
Die is zo leuk om te zien.
Groetjes.

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart geworden Irene. Alles erg leuk gecombineerd. Balen als je iets kwijt bent. Wij waren vorig jaar ook een stempel kwijt alles afgezocht. Kwam uiteindelijk uit het blok met designpapier wat we hadden gebruikt. Dichtgeklapt met het stempeltje er tusssen wat een gezoek.... eerst ook niet weer gevonden totdat we het papier weer gingen gebruiken.. succes met je zoektocht!. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke herfstkaart hen je voor Merit gemaakt Irene. Die vrolijke eekhoorn brengt meteen een glimlach teweeg. Hier in het bos kogelen ze alleen maar met eikeltjes LOL. Gefeliciteerd met je bier-bear toppertje.
Lieve groetjes Miranda xxx

Caroline zei

Geweldig kaartje en wat een leuke vorm. Ik herken het dat je ineens iets kwijt bent. Toen ik laatst alles aan het organiseren was hoopte ik een malletje tegen te komen die ik kwijt was maar helaas....
Je winnende kaartje heeft zeker succes, gefeliciteerd!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een superleuke kaart Irene. En jammer dat je je stempeltje kwijt bent. Misschien aan ju mouw blijven hangen? Ik hoop dat je hem vindt.
Groetjes Nicolette

Sylvia zei

Mooie herfstkaart,Irene.Wat een leuk doorkijkje met de eekhoorn.Superleuk stempeltje.

Jammer dat je het tekststempeltje bent kwijtgeraakt.

Misschien in je prullenbak of vastgeplakt achter de restjes van je kaart.Zo heb ik ook een keer heel klein stansje weer terug gevonden.

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje heb je voor Merit gemaakt, Irene! Wat is die herfstset van GS toch leuk! Wel balen dat je het tekststempeltje kwijt bent, maar gelukkig kon je het goed oplossen. Het model van de kaart is ook heel tof.
De blaadjes én het mooie grote blad maakt het tot een mooi, herfstig plaatje.
En wat leuk dat je bierbeer zo in de smaak valt. Hij is dan ook enig!
xxx Margreet

Jantine zei

Leuk herfstig kaartje, Irene! En dat stempeltje komt vast weer te voorschijn, bij mij zat er eens eentje aan een doosje met embellishments geplakt. Ik snapte ook echt niet waar die gebleven was, toen, maar weken later had ik dat doosje in mijn handen en tadaaaa!
Voor nu heb je het slim opgelost met het vellum!
Groetjes
Jantne

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je voor Merrit gemaakt Irene.
Jammer dat je het stempeltje kwijt bent.....ik had het vorige week met een piepklein stansje..... het sprong weg en ik heb het nog steeds niet gevonden. Kast van de kant....maar niets hoor.....das balen he!
Groetjes en succes met zoeken,
Diny

Ans Gilbert zei

Prachtige herfstkaart heb je gemaakt Irene, ik vind het blad erg mooi en wat jammer van het stempeltje, zit vast ergens aan geplakt,
Ansx

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Irene,
Heel herkenbaar kleine onderdelen kwijt zijn. Vooral als je workshops geeft.
Maar meestal komt het weer terecht. Iemand per ongeluk meegenomen met haar spullen inpakken. Onder een andere die geplakt of op de plaat van de Bigshot.
Jij je woordje al gevonden??
Wat een grappige eekhoorntjes zijn dat!!
Even terug gekeken en je kerstkaartje met hond vind ik super leuk. Is de achtergrond in laagjes opgeplakt of is dat het designpapier zo??
Weer een prijsje gewonnen!!
Gefeliciteerd met dochter.
Gezellige groetjes weer van Lida

Colien zei

Wat een leuk kaartje voor Merit, het tekstje is prima gelukt!
Bedankt weer voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
grtz. Colien

Furrbster zei

These are both gorgeous, but I really love the first one! Such a fab idea - and great layout,

Thanks for playing the Autumn twist at Creative Moments,

Hugz Tinz

Nancy Soetaert zei

heel tof herfstig verjaardagskaartje!
vervelend he als malletjes of stempeltjes plots verdwijnen, en dan plots plakt er ergens zo'n doorzichtig clearstempeltje aan vast... Goed opgelost ondertussen!
groetjes
Nancy

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart met grappige eekhoorn. Hopelijk vind je het stempeltje nog terug. Wie weet zit het ergens achter geplakt!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Wat een super cute hefstkaartje Irene...zeker het vrolijke eekhoorntje zorgt daarvoor...
en balen dat je stempeltje zoek is geraakt...hopelijk komt het nog ergens onder vandaan..
Gefeliciteerd met je toppertje...geniet ervan!!!

groetjes Rosina

Linda Mc Enery zei

Such a cute image and a wonderful design! I love your die cut leaf! A lovely Autumn card! Thanks so much for sharing it with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
Linda

GerJanne zei

ha Irene,
wat een lief kaartje met het enige eekhoorntje in het hoekje! Vind Merit vast heel gaaf.
Balen van je kleine stempeltje. Wie weet vind je hem nog...
Dank je wel voor het meedoen bij K&K!
GerJanne

Sarah zei

Toffe kaart. Heel vrolijk!
Kleine stempeltjes die zoek zijn...niet tof maar je komt hem vast tegen als je niet meer zoekt. X

Creanita60.blogspot.nl zei

En heb jij het kleine stempeltje al weer gevonden???
Je kaartje voor de jarige ziet er toppie uit!
Groetjes Anita

Hermien zei

Dat is balen dat je stempeltje foetsie is!
Je kaartje ziet er weer heel mooi uit, gefeliciteerd met je top plekjes.

groetjes Hermien

Colinda zei

gezellig kaartje!!
Hoop dat je je stempeltje weer terug vindt, soms komt die ineens weer tevoorschijn!
Een fijn weekend,
Colinda

Enny zei

Wat een mooie en leuke kaart, schattig met dat eekhoorntje ! Jammer van dat stempeltje, ja zo'n klein ding raakt vlug kwijt. Prettig weekend ! Enny

Femminde zei

Wat een tof kaartje Irene!!Zo lief met dat eekhoorntje erop. En ja ik snap dat je baalt. Zelf ben ik ook een paar dingen kwijt en daar baal ik nog steeds van. Blij te horen dat anderen dat ook wel eens hebben.
Ik hoop dat jij hem toch nog weer terug vindt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Annemarie en Merit zei

Echt een super leuk herfstkaartje voor mijn verjaardag, helaas is hij nog niet aangekomen bij mij.. ik wacht nog geduldig af en laat het weten als hij binnen is. Gelukkig kan ik hem hier op de blog alvast bewonderen, maar in het echt zou toch het leukste zijn!
Misschien zit het stempeltje wel in de kaart/envelop :) Als dat zo is, dan sturen we hem terug hoor!

Groetjes, Merit en Annemarie

CraftyLyn zei

Hi love your squirrel,so cute and I like the leaf,thanks for joining us here at Penny's paper crafty challenge Lyn DT x.

Monique zei

Superleuke kaart voor Merit!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Sharon zei

TWo great projects. thanks for joining us at CCT.x

Lynne zei

This is so cute and your colours look so pretty together. Thank you for joining in at As You Like It. Lynne DT x

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattige eekhoorn Irene, ik moet er om lachten, zo leuk. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

Sarah zei

Beautiful colours on this autumnal card. Thank you for sharing with us at AYLI. Sarah DT

Priya zei

Superb make.
Thank you for joining us at Scrapping4fun challenges.
Priya DT

Ann Chuang Crafts zei

This is so cute!! Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT