maandag 24 september 2018

HAPPY Birthday

Het is nu écht herfst dus ook op mijn verjaardagskaartje voor Isolina/Crealientje!!


Op een kraftkaart zacht gele cardstock - de randen bewerkt met Vintage Photo Distressinkt - waarbij ik mijn nieuwe Happy-stans heb gebruikt.
Het stukje dp er achter is van Autumn Woods van Craft Emotions.
De leuke stempeltjes zijn van Gerda Steiner Happy Fall en heb ik met Memento Rich Cocoa rechtstreeks op de cardstock gestempeld, ingekleurd met Derwent-potloden en daarna ben ik er nog met een bruine fineliner langsgegaan zodat het goed afsteekt. Daarmee heb ik boven en onder  HAPPY ook nog 2 smalle lijntjes getrokken en meer is er niet over te vertellen.

Aan het getal te zien heb ik er weer wat nieuwe volgers - super leuk,  welkom !! Helaas hebben ze het niet middels een reactie laten weten en ik zie geen "nieuw gezicht" dus heb géén  idee wie het zijn en dat is jammer want zo kan ik geen tegenbezoekje brengen!
Over volgers gesproken: onlangs heb ik álles van Bloglovin verwijderd want daar regende het nieuwe volgers maar die waren allemaal van héél eigenaardige sites. Zelf deed ik er sowieso nooit iets mee en reacties kwamen er van die volgers zover ik weet  nooit dus nu was ik er heel snel klaar mee en hou het voortaan gewoon bij Blogger!

Met de hondjes heb ik een plaatsje gekregen in de
 











Tot donderdag, dan is het weer kerstkaartdag!!













Challenges:

CraftyAnimals-18/anything goes
CutiePie-127/shades of autumn
MakemyMonday-80/autumn-fall colours
CraftyFriends-93/autumn colours
Seizethebirthday/diecuts-punches

30 opmerkingen:

Lia zei

Irene, wat een leuke kaart is dit! Jij bent dus ook fan van Gerda Steiner: zo leuke en lieve stempels in haar collectie, waar je hebberig van wordt.....
De beer hieronder is ook al zo lief.
Lia xx

Scraptastisch zei

Als ik het goed heb dan is Isolina ook vaak in de tuin te vinden dus een kaartje die ze ENIG gaat vinden! hele mooie woordstans...wel groot, maar staat prachtig zo! Bloglovin tja...heb me ook vaak afgevraagd waarom???
Het is iets vriendelijker weer vandaag, misschien even fiets rondje vanmiddag!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Cute card and just love those acorn background papers.xx

Doreen zei

This is just gorgeous,love the background.xxx

Joanne kramer zei

Super leuke herfstkaart! groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

wat een super lief kaartje, zo te zien heeft onze kleine vriend al behoorlijk wat verzameld in zijn wangen...schattig!!!

liefs Annemarie en merit

Margreet zei

Wat een superleuke kaart, Irene. Kan ook haast niet anders met die leuke stempels van Gerda Steiner. (Ik ben ook fan en heb binnenkort voor mij leuk nieuws te melden). Leuk gekleurd ook.
Die Happy stans is gaaf eg!
Proficiat met je Top 5 plekkie....terecht verdiend met die leuke teckelkaart!
xxx Margreet

Diny zei

Wat een super leuke kaart heb je voor Crealientje gemaakt Irene!
Gefeliciteerd met je top plekje.....leuk he.
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je gemaakt mooi de grote stans en de kleine stempeltjes..
Ik gebruik eigenlijk alleen maar Bloglovin,
Ansx

Eri zei

Wat een leuk herfstig kaartje met deze schattige stempeltjes en de leuke "HAPPY"stans.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een geweldig leuk kaartje in herfstsferen, Irene! Leuk gedaan!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Deze kaart is ook al zo mooi! Super gedaan.
Lieve groetjes, Monique

Trijntje zei

leuke kaart Irene. Valt vast goed in de smaak bij Isolina. Leuke herfstsfeer.Groeten trijntje

Je@net zei

Super leuke herfstkaart, Irene.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Nancy Soetaert zei

prachtige herfstige verjaardagskaart Irene!
je stempeltjes zijn supermooi ingekleurd!
groetjes
nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart heb je voor Isolina gemaakt Irene. Ze houdt ook van tuinieren geloof ik dus deze "natuurlijke" kaart zal vast in de smaak vallen. Gaaf om op deze manier met kleine stempeltjes aan de slag te gaan.
Lieve groetjes Miranda xx

Colinda zei

Ahh, wat lief!! Erg leuk zoals je de tekst in je kaart hebt verwerkt.
Groetjes,
Colinda

Enny zei

Wat een schattige kaart, zo lief met dat eekhoorntje ! En de kleine stempeltjes zijn leuk ! Proficiat met je winnende kaart ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Dit is een Superleuke kaart. Je hebt gewoon je eigen DP gemaakt. En dat is dan echt origineel he?! Ik wist niet dat Isolina jarig was. Maar echt leuk voor haar, want ze is vaak in de tuin bezig als ik haar blog lees.
Lieve groetjes,
GerJanne

Creaellenknutselsite zei

wat een heerlijke herfst kaart leuk met al die vliegende blaadjes
gefeliciteerd met je top 5 notering
groetjes ellen

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Irene! Inderdaad echt herfst, de kleuren, de stempeltjes. Ik vind het trouwens leuk om te lezen hoe je deze kaart gemaakt heb, het fineliner randje had ik zelf niet opgemerkt maar het maakt het wel helemaal af.

Marjan zei

Wat een schattig kaartje Irene, heel gaaf al die dwarrelende blaadjes en het eekhoorntje met zijn hamsterwangen ertussen. Leuk die tekst zo!! Ik heb ook mijn Bloglovin account afgesloten onlangs. Deed er ook niets mee.

Blankina zei

Hallo Irene, wat een schattig kaartje. Ik heb mijn blog weer heropent maar schrijf voortaan alleen in het Engels, lg Blankina

Hermien zei

Wat een lief herfstkaartje Irene.

Groetjes Hermien

Pat K zei

Fun card. Love the image and great background. Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K xx

Crealientje zei

Deze kaart is zoooooo leuk!
Hij staat hier gezellig op de schouw, en elke ochtend krijg ik een big smile van het leuke eekhoorntje.
Bedankt Irene, dikke knuffel.
Goed weekend,Liefs Isolina.

Diane Louise J zei

Hello… Thanks for joining our ‘Autumn Colours’ challenge with your lovely cute card…
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Angela zei

Wat gaaf die 'HAPPY' stans! Hele leuke kaart voor Isolina Irene. Herfstkleuren doen het altijd goed vind ik..... zeker nu (29.09) het blad begint javascript:void(0)te vallen.

Ik heb nog wel bloglovin, maar doe er helemaal niets mee. Kan me ook helemaal niet meer herinneren waarom ik er ooit aan begonnen ben hahaha.

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

Ela zei

Heel erg leuk Irene, past uitstekend bij de uitdaging bij Crafty Friends Challenge! Groetjes Ela *DT*