zaterdag 23 juni 2018

Summer time

De zomer is even ver te zoeken dus een paar uurtjes aan de freubel terwijl de wasmachine/droger hun werk doen hier hoog en droog op zolder waar het volgende week vast weer niet om uit te houden is want de zomer komt volop terug volgens de voorspellingen.
Toen ik de leuke Liftchallenge -132 zag moest ik direct aan zon, zee en strand denken.


Ik heb helemaal geen bijzondere inkt in huis dus ben aan de slag gegaan met SU (So Saffron, Pear Pizazz, Marina Mist en Soft Sky) en Memento (Bamboo Leaves, Pistachio en Teal Zeal) en ook nog Versa Magic Sahara Sand.
Van een clearstamp van Clearly Besotted (met leuke zeehondjes maar die komen een andere keer langs) zijn de druppels,  golfjes en de tekst. Met de achterkant van een dop heb ik met Gesso en inkt cirkels gestempeld en heb ook nog met water gespetterd.
Uit witte cardstock de schelpen en zeesterren gestanst, de verhoogde gedeeltes met een Wink of Stella-pen bewerkt, er twee verhoogd opgeplakt en als finishing touch nog wat sequins hier en daar.

Dit was de opdracht..pfff...over uitdagingen gesproken hihi maar wel heeel leuk om eens te proberen:

Witte achtergrond
  Zelfgemaakte strips
                                                                   Witte die-cut


Fijn weekend,





20 opmerkingen:

Marjan zei

KIJK!!! Je hebt doorgezet en het resultaat is echt heel mooi!! Gaaf kaartje, Irene! Dank je wel voor het meedoen! XX

Joke zei

Knap hoor dat je wat bent gaan uitproberen. Dit is heel leuk zo.
Bedankt voor je vorige berichtje over de e-mail ontvangen. Ik heb hem gewijzigd dus ben benieuwd of dit de volgende keer goed gaat.

Groetjes Joke

Enny zei

Wauw, dat is prachtig gedaan, heel mooie achtergrond, en leuk met die schelpen erop ! Wij hebben hier al wat zon, en ja, volgende week weer "bakken en braden" ! :o) Groetjes, Enny

Trijntje zei

Het heeft je niet voor niets moeite gekost. Het resultaat mag er zijn. Het is prachtug geworden zo Irene. Leuke frisse kleuren. Het is me nog niet gelukt met de reacties. .... nog een fijn weekend. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een super leuke kaart heb je er zo ven gemaakt, Irene!

Diny zei

Wat een leuk resultaat Irene......het e=is een hele leuke kaart geworden.
Ik ben gisteravond ook bezig geweest met kliederen!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!

Scraptastisch zei

Summertime, summertime, sum, sum summertime, dat liedje schoot me meteen te binnen!! Ik ben er ook mee bezig geweest Irene en het lijkt makkelijker dan het is hè? whaha Het is een super strand - beach kaartje geworden en met weer oog voor details! Super gedaan!!!! Laat de zomer maar weer komen!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Brilliant card, lovely colours and design using the sea shell dies.xx[aussie aNNie blog] ANNIE

bolletjelucky.blogspot.com zei

Kijk jij bent ook aan het liften gegaan. Een mooie zomerse kaart Irene en je hebt leuke kleurtjes met elkaar gecombineerd. Voor mij hoeft het bakken en braden niet zo. Ik vind dit al prima weer ;)
Lieve groetjes Miranda xx

Sylvia zei

Prachtige kaart,Irene.Je hebt een mooie achtergrond gemaakt.Leuk met zee stansjes erop.

Groetjes,Sylvia.

Nancy Soetaert zei

toffe lift in deze kleurtjes!

GerJanne zei

Ha Irene,
Wat een goed uitproberen heb je gemaakt!! Heel mooi! En op FB word je ook hartelijk bedankt voor de tip!
Fijn , want zo blijven mensen gelukkig wel bloggen!!
Liefs,
GerJanne

Femminde zei

Wat een super leuk zomers kaartje!! Heef goed geholpen want de zomer komt eraan!!
Bedankt voor het uitzoeken hoe het zit met die reacties. Ik ben zelf nog niet zover maar dan pak ik je post er weer bij. Thankks!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Leuke kaarten heb je gemaakt en de achtergronden zijn super!
Bedankt voor je instelling tip!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Heel mooi gedaan, leuk zomers kaartje!
Mooie achtergrond!
Groetjes
Jantine

Angela zei

De aanhouder wint!! Geweldige lift Irene..... alweer een talent in jezelf ontdekt :).
xxAngela

SylS creaties zei

Prachtig resultaat!
groetjes,
Syl

Rimmie zei

Op en top zomer!
Je hebt de kaart prachtig gelift!

Groetjes

Rimmie

Cornelie zei

Wat grappig, ik zie het als 1 lange zomer, met af en toe een paar dagen iets minder, aldoor de deur open, op het fietsje, buiten eten, koffie drinken....grappig dat jij dan zegt de zomer is ver te zoeken ;-)
Op je kaartje is het in ieder geval volop zomer. Tof deze kleuren en het beach gevoel erbij! Dank je wel voor het meedoen Irene!