zondag 18 februari 2018

Stay warm.....

BRRRRRRRRRRR ineens kwam Koning Winter toch nog langs nadat het leek of we alleen nog maar herfstweer hadden. Zelfs nu is hier elke morgen alles wit van de vorst en donderdag hadden we zelfs een laagje sneeuw maar eindelijk is de gure wind weg en schijnt er een stralend zonnetje dus ik ben gisteren weer eens op de fiets gesprongen, héérlijk!
Mijn vriendin Anita wordt vandaag 66 en voor haar heb ik deze "warme" kaart gemaakt met een dik ingepakte ijsbeer (MFT-Cool Day).


Een kleine kraftkaart van 13x13, er op een stuk ecrukleurige cardstock geembosst met de MD-Knitting-designfolder. De randjes zijn bewerkt met Vintage Photo.
De heerlijke warme trui is gepaperpieced met een breipatroon uit een groot Action-blok en uit datzelfde papier is ook het frame gestanst.
Op de originele stempel houdt de beer een beker vast maar ik heb zijn ene pootje los gesneden en er een kadootje van weer een andere MFT-stempel onder geschoven. Alles is weer ingekleurd met Promarkers en voor de glitter op de ijsschots heb ik een Wink of Stella-pen gebruikt...op de kaart amper te zien dus hier nog een extra fotootje onder een lamp genomen!


De rest is ook van dezelfde stempelset en verhoogd opgeplakt, de houten sneeuwvlokken zijn van Xenos van jaaaaren geleden en bijna op...........jammer!!!

Deze ijsbeer heeft een plekje veroverd bij













En dan kreeg ik zo maar twee beeldige Valentijnskaarten, zo lief!
Deze van Annemarie en Merit


En een heeeeel geheimzinnige met een dikke KUS op de flop en GEEN afzender .....dat was me toch een gerikraai wie daar verantwoordelijk voor was maar het mysterie is inmiddels opgelost en ik heb  ontdekt dat


Anita mij en nog veel meer bloggertjes heeft verrast op deze 14e februari en dan is Valentijnsdag dus wel heeel leuk!!!

Van Petra in Zuid-Afrika kreeg ik eindelijk een mailtje dat de begin januari verzonden verjaardagskaart is aangekomen, flop een beetje gehavend maar kaart mankeerde gelukkig niks!

Fijne zondag en stay warm!!!!





Challenges:

CreaChickys-18/winter 
CCC-February/2 or more layers
CreativeMoments-136/show us some weather
PFP-431/add an embellishment
AYLI/fav way to add sentiment (stamped on a "banner" works always fine for me bit directly on the card is no problem either)
Stempelsonne-199/alles geht
PPCC-367/anything goes 

37 opmerkingen:

Nicolette zei

Je kaart is zo leuk en dan vooral die tekst, zo leuk. En gefeliciteerd met je winnende kaarten, blijft leuk. En ook nog van die leuke valentijn kaarten gekregen.
Groetjes Nicolette

Sabine zei

Wat een lieve kaart! Mooi gemaakt liefs sabine

Je@net zei

Erg leuke kaart voor de jarige, Irene. En wat een leuk idee om de beer een cadeautje in zijn handen te geven.
Gefeliciteerd met je winnende kaarten!

aussie aNNie zei

A gorgeous card Irene, don't need to stay warm in my part of the world, just been in the swimming pool to cool down.xx[aNNie' blog]
 ❤️

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, op slag verliefd was ik op deze lekker ingepakte ijsbeer. Wat geeft dat paperpiecen toch een leuk effect en omdat het papier ook in het kader terugkomt vormt het meteen een mooie combinatie.
Gefeliciteerd met je topper en ik begrijp wel dat je zo vaak in de prijzen valt. Je kaarten zijn plaatjes :) Geniet van het open weer, heerlijk.
Lieve groetjes Miranda xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart de beer is er helemaal op gekleed met zijn dikke trui en muts laat de winter maar komen
groetjes ellen

Bastelei zei

Your card is totaly beautiful. The colors are in perfect harmony. I'm really happy about your participation in the "Stempelsonchallenge".
Hugs Heidi

Claudia's kaartjes zei

*********************************************************************************
Wonderful card. Great colours



Thanks for joining us at Creative moments



Hugs

Claudia

DT Creative Moments

http://creativesketchygirls.blogspot.be/

http://knutselmeisjes.blogspot.be

http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.be

Caroline zei

Wat is de ijsbeer leuk! Die zal je vriendin zeker leuk vinden.
En dan ook nog verrast met Valentijn! Leuk hoor.
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes, altijd zo leuk!
Groetjes Caroline

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een prachtig lief kaartje Irene ... zo mooi met de ijsbeer en de achtergrond vind ik ok heel erg mooi ...
Genieten van het heerlijke zonnetje nu ... fijne zondag.
Groetjes, Odette.

Dreja zei

Eine wundervolle Karte. Ich mag diesen Eisbären.
Danke daß du wieder bei der Stempelsonne teilnimmst.
LG Dreja

GerJanne zei

Hoi Irene,
Oh ik kan er zo van genieten, kou met zon. En je voelt de zon al in kracht toenemen! Terwijl mijn zusje zei dat ze goed kon merken dat ze een stuk noordelijker zit wat de zonkracht betreft. Je kaart is weer heel erg leuk. Paperpiecen is toch zo gaaf, ik vergeet het vaak.
Vrijdag was ik nog bij Xenos in de hoopmda er weer wat houten embellies zijn, maar ik denk dat dat voorlopig niet terug komt.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
En oh ja, ik heb net die foamballetjesklei in het wit gekocht, toen ik ze bij jou zag op een eerder kaartje...zo leuk dat effect!
Lief die valentijnskaarten.

Scraptastisch zei

Een goed teken Irene dat er spullen op raken dan heb je het met plezier gebruikt!!! en je hebt weer veel uit de kast gehaald met dit prachtige kaartje! Paperpieced is ook zo leuk om te doen, voor mijn kerstkaartje voor a.s donderdag heb ik dit ook weer eens gedaan. Ik zie heel goed je Wella glinstertjes hoor! Laatst bij Elly ook een pen mee genomen en wat denk je doet ie het niet...ggrrr... Dus dacht ik wat een miskoop, heel veel filmpjes opgezocht, maar nergens uitleg! Marjan kwam bij me langs en ik zei doet jou pen het wel??? Wat denk je zat er nog een plastic dingetje tussen die verwijderd moest worden, dus ze was slimmer als ik whaha Heerlijk dit weertje zeg, zo mag het blijven met het zonnetje! En je hebt weer een prachtige winner en te lief de Valentijntjes, wat zit blogland af en toe toch vol verrassingen!
Fijne dag verder en liefs!

!neke zei

Schattige kaart Irene !
En twee valentijnskaarten.... leuk !

Monique zei

Hoi Irene, wat een mooie kaart! Een dikke trui aan om warm te blijven. Ik heb 3 lagen aan en kan het niet echt warm krijgen. Wie weet gaat het morgen weer beter.
Je kaart is in elk geval super mooi!
Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Wat een leukerd,Irene.Enige ijsbeer.Gefeliciteerd met je top 3 kaart.
Lief dat je zo verrast bent met Valentijnskaarten.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Wat een leuke kaart! Slim bedacht met dat pakje. Hier ook heerlijk genoten van het mooie weer dit weekend!
groetjes,
Syl

Annerieke zei

Mooie kaart Irene, leuk effect geeft dat paperpiecing. Zelf ben ik niet zo van de glitter, maar de subtiele glans van de Wink of Stella vind ik dan wel weer mooi, zo mooi dat ik er ook eentje heb aangeschaft ;-).

Jill Tiffany zei

Lovely card! Thank you for sharing with us at Penny's Paper Crafty Challenge this week.
Have a great day!
Hugs,
Jill ~ DT

Becca Sadler zei

Lots of adorable crafting you've accomplished! Thanks for sharing these with PPCCB #367! Becca=DT

Lia zei

Wat een grappige beer op je kaart. Van mij mag de kou nu wel verdwijnen maar het ziet er nog niet naar uit helaas.
Hier heeft de griep toegeslagen: allebei in de lappenmand....
Lia xx

Marjan zei

Wat een leukerd voor je vriendin! Goed idee van dat cadeautje het staat heel erg leuk. leuke kleuren heb je gebruikt.
Van harte met het topplekje en wat leuk om Valentijnskaartjes te krijgen. Ik kreeg er ook een, van Cornelie, hoe leuk!

Dora zei

Prachtige kaart en alles past er zo mooi bij. prachtige eenheid. Wat fijn dat je kaart is genomineerd. Gefeliciteerd en zo leuk dat je kaarten hebt ontvangen met valentijnsdag. Lief!

Aunty Sue zei

Brilliant card and and thanks for sharing with us at passion for promarkers in our Embellishment theme challenge good luck and hope to see you in our new challenge starting Tuesdays.

Durvina zei

Wat een leuke verjaardagskaart, heerlijk die beer met het cadeautje.
En wat leuk dat je toch nog werd verrast op valentijnsdag!

liefs, Durvina

Trijntje zei

Hoi Irene wat een
leukerd deze afbeelding. Paper pieced ik heb er nog nooit van gehoord.. misschien heel dom?. Mooi gemaakt met de leuke achtergrond. Alles leuk afgewerkt met de glimmertjes. Leuke effect. WT leuk dT je weer een succesje hebt . Geen wonder met je altijd leuke orginele kaarten. Fijn dat he kaartje voor zuid Afrika toch nog onbeschadigd is aangekomen ... want dat was heel erg jammer geweest van die mooie kaart wat fijn da je zo leuk bent verrast met de Valentijns kaarten... hopelijk krijgen we weer mooi weer met veel zon wNt daar wordt je toch echt vrolijk van.... Later in de week komt de zon weer. Groeten Trijntje

The Crafty Den zei

Gorgeous card Irene. I love the adorable image and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week and good luck in the prize draw. Hugs, Denise x

coops zei

Gorgeous card Irene. I love your colours and details and the image is adorable.
Thanks for joining us this week at PFP 😁

Jantine zei

Prachtig winters verjaardagskaartje, Irene! En leuk die Valentijnskaartjes, die je ontving! Gezellige post is altijd leuk :-)
groetjes
Jantine

Colinda zei

Brrrr, en dat te denken dat we weer een koude week tegemoet gaan, was zo lekker met het zonnetje van de week. Je schattige ijsbeer kan zijn mooie trui nog wel goed gebruiken en wat een goed idee om zijn mok te verruilen voor een cadeau!
En je andere ijsberen kaart is echt een winnaar, gefeliciteerd met je top 3 plek!
Warme groetjes,
Colinda

Ans S. zei

Super leuke berekaart.
Bedankt voor je deelname bij de Crea Chicky's.

Groetjes Ans DT

julie_woolston zei

Beautiful card Irene lovely detail and design.
Thank yo so much for joining us at Crafty Calendar Challenge.
Hugs Julie xxx

Sarah zei

Heel tof kaartje!!

Epie zei

Schitterende serie kaartjes Irene , geweldig .
Wat leuk dat je kaart is aangekomen in het verre land.
Warme wintergroetjes van Epie

Annette zei

Gorgeous card, and I love the sentiment on the little signpost!
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
Squirrel's not-so-random Challenge
As You Like It Challenge.

Larissa zei

Wat een lief kaartje en een leuke manier om de tekst op de kaart te plaatsen. Bedankt voor je deelname bij As you like it.

Liefs,
Larissa

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

eine wirklich zauberhafte Karte von dir.
Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne
Lg Anja