donderdag 22 februari 2018

Nog een sneeuwman tentkaart

Even geen zin in inkleuren en dus aan de eetkamertafel nog zo'n 3D-sneeuwman van Amy Design zitten knippen voor in de leuke tentkaart van DDBD.


Deze keer is de basis uit Kraft, de randjes bewerkt met Gesso en het DP is weer van Marjoleine. De witte stipjes op het blauw rondom het plaatje heb ik met een witte gelpen gezet want anders was het wel héél donker daar binnen.
De ijspegelrand van MD en de bomenrij van CE eerst uit witte cardstock en daarna uit het donkerblauwe designpapier gestanst (in de freubelwereld kan gelukkig alles hihi!).
Van Nellie Snellen is het stansje met EEN FIJNE KERST en daar zit ook weer het blauwe papier achter.

De schommel heeft een plekje veroverd, leuk!

Wat een heerlijk weer hebben we en het zonnetje is al zo sterk dat je van het voorjaar begint te dromen maar volgens de berichten is er een ongelooflijk koufront in aantocht! Ik ben een vreselijke koukleum en kijk dolgraag naar schaatsen op tv maar zelf doen....uuuh neen.... maar ongetwijfeld zal het bij de échte liefhebbers nu enorm gaan kriebelen! Kerstkaarten maken blijft in ieder geval niet moeilijk nu de lente nog zo ver weg is en ik heb er inmiddels al 10 (laat niet alles hier zien) dus dat gaat goed!

Fijne dag, 





Challlenges:

52weekstoChristmas
WinterWonderland/tribute to Eileen-anything christmas goes 

33 opmerkingen:

Joke zei

Wat een schitterend kaartje Irene. Mooi die sneeuwpop zo op de voorgrond. Een echte winterkaart met dat blauw erbij. Fijn dat bij jou de kerstkaarten zo goed gaan. Ik nam me dat ook voor maar als de kerst voorbij is kan ik er gewoon geen zin in krijgen.
Groetjes Joke

Scraptastisch zei

Ik had juist wel zin om eens in te kleuren, hihi Het is weer een hele mooie kerstkaart Irene en net een kijk kastje, het blijft een leuk model kaart en het is weer een prachtig geheel geworden! Ja brrrrr...de winter is nog niet over al is het overdag wel schitterend weer met het zonnetje! En weer een winner daar kun je weer trots op zijn! Fijne dag verder,
Liefs Gerie

Marijke zei

Een mooie kaart en wat is dat leuk zo'n tentkaart! Mooi gedaan met de sneeuwvlokjes en het sneeuwpopje is een schatje hoor! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel mooi, deze sneeuwpop in zijn tentje. Mooie afbeelding.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Irene. Mooi zoals je de tentkaart aangekleed hebt, zowel aan de binnen-als aan de buitenkant. Dat tekststansje heb ik ook nog en die blijft leuk. Een mooie rustige uitstraling heeft je kaart door de rustige kleur-samenstelling, ik houd daarvan.
Gefeliciteerd met je topplaatsje, was ook een gave schommelkaart, zo mooi ingekleurd.
Blijf lekker warm ;p en lieve groetjes Miranda xx

Trijntje zei

Een hele mooie kaart Irene. Leuk met dit dp en je hebt leuke details op de kaart gezet. Fijn dat je zo goed gaat met de kerstkaarten. In de zon is het heerlijk maar die is er nu even niet.. gisteren nog even kunnen genieten. Nu met mijn moeder aan de knutsel... we moeten maar afwachten hoe koud het gaat worden.. groeten Trijntje

Caroline zei

Een hele mooie kaart en het model is erg leuk. Heb ik ook nog ergens..
Ik vind de kou ook niks hoor.
Groetjes Caroline

marian zei

Wat een schattige kerstkaart, ja winter in aantocht, maar heb het liever als regen en storm.
Groetjes van marian.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje weer! Deze sneeuwman is koddig! Ik heb nu juist zin in kleuren, gek, hè dat dat ook mer periodes komt en gaat.
Gefeliciteerd met je winnende kaart!
En ja die kou....overdag -2, dat is lang geleden...Wie weet ga ik nog even schaatsen volgende week!

Creaellenknutselsite zei

hij is weer helemaal geweldig geworden
groetjes ellen

Marjan zei

Gaaf kaartje, wat een leuk model, dat ken ik nog niet! Ik doe een Copics cursus online en kleur dus wel als ik tijd heb, maar leuk!

Marja zei

Prachtig zoals je de tentkaart hebt aangekleed Irene!
Vind het een hele leuke mal ...maar voor mij ook moeilijk omdat ik er niet genoeg op kwijt kan. Ze zeggen het dat er weer een koufront aan komt..ben benieuwd wordt dan weer knutselen binnen bij de verwarming.Is ook geen straf haha.
Groetjes Marja.

martina's kaartjes zei

ach, kleuren hoeft ook niet altijd, als je weinig tijd hebt, brengen sijmallen altijd een goede oplossing ! geslaagd en mooi kaartje is het zo geworden
fijn dat je er deze week weer bij bent !
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Annemarie en Merit zei

Wat heb je een lekker winters kaartje gemaakt Irene, leuke details! Met dit weer is het inderdaad nog geen straf om winter/kerstkaartjes te maken. Jij hebt alweer een lekker voorraadje, heerlijk hoor! Gefeliciteerd met je schommelkaartje.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Sarah zei

Mooi verwerkt dit prentje!
Wat betreft die quilt mal. Telkens als ik er kaartjes mee zag dacht ik leuk!
Van Nancy mocht ik hem dus lenen. Ik genoot zo van het puzzelen en ik zag bij Ali dat hij niet veel koste, dus keuze was snel gemaakt. Ga er dus maar voor! Je gaat geen spijt hebben. Xx

Sarah zei

En nog iets. Gisteren poste ik de rode panda... daar was je zo nieuwsgierig naar...😊

Je@net zei

Erg leuke kaart, Irene.
En gefeliciteerd met weer een topplaatsje. Gaat lekker!

Nancy Soetaert zei

schitterend, leuk modelletje, tof tafereeltje!
Groetjes
Nancy DT52DT

karien zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt

Original handmade by Janneke zei

Een gezellig winters kaartje Irene.
Leuk om de oude 3d techniek weer eens toe te passen en het is een mooi geheel geworden!
Van mij mag het heel hard gaan vriezen... heb juist mn schaatsen op marktplaats gezet LOL

Groetjes Janneke

Nicolette zei

Leuk model Irene en mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Enny zei

Oh, weer een supermooie kaart met die sneeuwman en dat papier ! Prachtig afgewerkt ! En ja, het wordt koud, brrrrr... Groetjes, Enny

aussie aNNie zei

Irene, this is fabulous. Love this winter scene and oh how I'd love that icy snow here.xx
💖 [aNNie' blog]
 ❤️

Sabine zei

Hele gave kaart! Mooi gemaakt met dit tafereeltje Liefs sabine

Colinda zei

Het is een schatje, je kaart en de sneeuwpop, hihihi!
Mooi sfeervol! Ik ben ook meer voor de lente hoor!
Alvast een fijn weekend,
Colinda

Sylvia zei

Mooie kerstkaart,Irene.Het is een leuk plaatje.Gefeliciteerd met je topplekje.Fijn weekend en veel plezier bij het schaatsen kijken op tv :).

Groetjes,Sylvia.

Monique zei

Wat een prachtig kaartje Irene! Blijf maar lekker binnen de komende week. Ik kom ook noodzakelijk buiten ook al ziet het er heerlijk uit... En ik heb het ook druk met schaatsen kijken. En Kjeld was wel een kers op de kaart. Wat hebben we daarvan genoten...
Fijn weekend!
Lieve groetjes, Monique

Corrie zei

Het wordt koud van de week, dus ik ga ook alleen maar buiten als het niet anders kan.
Je kaart is wel toepasselijk met dit weer Irene, wat een schitterende kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Irene...zo een mooi tafereeltje is er te zien in het doorkijkje...Weer ee echt topperjte
gefeliciteerd met je winnende kaartje ...heel leuk voor je ...en dan zal je vandaag ook weer wel genoten hebben van het olympisch schaatsen....ik in ieder geval wel...

groetjes Rosina

Femminde zei

Hoi Irene,
Fijn dat je hem gevonden hebt!! Ik had er ook al eentje gemist zag ik. Maar je maakt er super kaartjes mee!! Gefeliciteerd met je schommelkaart.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Gave kaart , leuk model !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

afke zei

Een mooi kaartje Irene en de witte stipjes maken het helemaal af!
Gefeliciteerd met je mooie winnende schommelkaart!
Groetjes, Afke

Colien zei

Heel mooi kaartje, tof modelletje en prachtig sfeertje!
Dankjewel voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging.
grtz. Colien {52WTC}