dinsdag 12 december 2017

Fietsen maar.............................

Op 4 december was Trijntje jarig en wie haar volgt weet dat ze, als het maar even kan,  op de fiets springt dus een thema voor haar kaart was snel gevonden!

Ik had het plaatje al lang geprint klaar liggen en nu was het een kwestie van wachten op het in China bestelde DP - helaas kwam dat pas toen ik in Engeland was - zo jammer!
Maar ik heb Trijntje vooraf gemaild dat ik haar niet was vergeten en dat er hoe dan ook een kaartje van me aan zat te komen en ik hoop dat het inmiddels bezorgd is!
Het kaartmodel is van zo'n Action-pakketje en eerlijk gezegd heb ik knap veel moeite met die modelletjes - net als met de kant en klare SL of CE-pakketten.......op de een of andere manier kan ik er gewoon niet goed mee uit de voeten.
Het goed op de foto zetten is dan ook nog zo'n dingetje en al helemaal met dit donkere weer maar dit is het beste dat ik voor elkaar kreeg!


Omdat het papier best druk is was het even dubben hoe ik het plaatje zou verwerken maar uitendelijk een rode en witte Spelbinders-cirkel uitgestanst en daar de uitgeknipte digi Pedal Power van Time4Tea verhoogd opgeplakt.
Een beetje zomers voor de maand december maar omdat ik wist welk papier er aan zat te komen heb ik er toch voor gekozen, lekker vrolijk in de donkere decembermaand!
Zoals altijd heb ik ingekleurd met Promarkers in de kleuren die ook in het DP zitten en datzelfde heb ik ook gedaan met de Happy Birthday-slinger (Ali) waar ik bij de inkepingen van de letters nog even de gelpen heb gebruikt zodat het er nog meer uitspringt.
Bij de strikjes zitten piepkleine zonnenbloemgele plakpareltjes en zo is ook het hartje naast de digi. De wolkjes zijn van Memorybox en Enjoy the trip is een Whimsy postzegel..bijna vergeten dat ik die set ook nog heb maar hier zo leuk bij!


Op de groene kleine blokjes zitten ballonnetjes van een Ali-stans.
Op de rechterkant helemaal niets want het fietspapier is veel te leuk om af te plakken.

Hoe leuk dit papier ook is: ik kreeg van alles maar 1 kleine velletje, net als bij een andere bestelling en ook al is de kwaliteit heel goed......ik raad het jullie dus NIET aan! Ik heb ook nog vossenpapier en Back to School-papier besteld, allebei duurder en daar zit gelukkig wat meer in maar over all......niet de moeite vergeleken met de stempels en stansen die ze hebben!

Ik blijf maar boffen:

Als 2e draw bij Addicted to Stamps kwam ik als winnaar van een tegoedbon bij Veerles Creatieve Hoekje uit de bus met de slider Santa


en met de Random met de kerstkrans winnaar bij











                                                            
en mag ik een leuke                                                                                       digi uitzoeken.

Gezellige avond allemaal,




25 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik denk dat Trijntje steeds aan je kaart zal denken als ze op de fiets zit whaha, zo super geinig gedaan weer! En veel meetwerk met die kant en klare basis kaarten, is ook niet zo mijn ding, maar het is goed geslaagd zeg! Het papier met de fietsen is wel heel gaaf, maar gek dat dit dan juist weer minder waar is voor je geld! En yeah weer digi uitzoeken, aan jou zeker besteed!!!
xx Gerie

!neke zei

Leuk je prijsjes !!!!
Het is een gave kaart geworden !
Ik heb trouwens ook moeite met die modelletjes !

groeten Ineke

Nicolette zei

Ik heb die kaarten ook, en er zitten best wel leuke modelletjes bij, maar inderdaad ook niet helemaal mijn ding. Je papier is erg leuk, jammer dat er overal maar 1 van is. Maar weer wat geleerd, hihi. Je kaart is erg leuk!
En gefeliciteerd met je winnende kaarten.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Goed dta je het schrijft van dat papier. Ik heb nog geen papier in China besteld. EN dat zal ik ook niet doen, denk ik. Wat ik gezien heb is ook niet echt goedkoper in verhouding.
En wat jij schrijft met die kaarten, dat heb ik ook. Er liggen twee pakjes her en ik heb nog maar en paar kaarten gebruikt, hoe leuk de modellen ook zijn.
Maar jouw kaart voor Trijntje is weer helemaal top. Zo lekker vrolijk van kleur! En de daem op de fiets, zo toepasselijk!
Erg gaaf.
Lieve groet,
GerJanne

Je@net zei

Wat een super leuke en vrolijke kaart heb je voor Trijntje gemaakt, Irene.
En gefeliciteerd met je twee winnende kaarten. TOP!

Dora zei

Dit is een vrolijke kaart. Mooi papier en de digi past perfect bij het papier. Prachtig gedaan.
Gefeliciteerd met je prijzen.

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige kaart, heerlijk mooi papier en zo'n supermooie digi die weer supermooi ingekleurd is!
ik bestelde nog nooit papier bij Ali, leek me altijd al duur genoeg in vergelijking met de rest. Voel ook graag aan papier voor ik het koop, bang dat het te dun of te dik zou zijn...
Ik zie graag dergelijke kaartmodelletjes maar om ze zelf te maken... Veel meetwerk en dan altijd maar twijfelen hoe de verschillende vlakken te vullen....
groetjes
nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
dat had ik ook al ontdekt, papier bestellen bij Ali is geen aanrader,het is wel heel erg leuk en ook de Happy Birthday slinger is keileuk, grappige digi, Trijntje heeft hier vast van genoten,
leuk dat je weer in de prijzen viel,
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke kaart met heel leuk designpapier. Trijntje ziet zichzelf al wee helemaal door de velden fietsen denk ik ;p Die slinger is ook leuk en vooral omdat je de kleurtjes uit het dp allemaal terug laat komen.
Je boft inderdaad Irene maar je maakt ook wel hele gave kaarten, gefeliciteerd weer.
Lieve groetjes Miranda xx

Sabine zei

Wat een gaaf kaartje! Ik had ook zitten kijken naar het papier en heb het er tot nu toe niet op gewaagd, dus dank je voor de waarschuwing. maar het papier is wel erg leuk Liefs Sabine

Diny zei

Wat een super kaartje heb je voor Trijntje gemaakt Irene.
Het papier is heel erg mooi helemaal in stijl!
Fijn dat je even doorgeeft dat het papier een beetje tegenvalt.
Ik heb er alleen nog maar wat stansjes besteld en die zijn inderdaad goed. gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk kaartje heb je voor Trijntje haar verjaardag gemaakt Irene..wel mooi papier is het toch, jammer dat er maar 1 velletje van hetzelfde inzit...bedankt voor de tip wat Ali betreft...
en ook een heel vrolijk en mooi ingekleurd stempeltje erop...
en gefeliciteerd met je winnende kaartjes...zo leuk voor je...geniet er maar lekker van

groetjes Rosina

Annemarie en Merit zei

Wat een heerlijk vrolijk geheel, deze kaart voor Trijntje..
Bedankt voor de papier tip van Ali....
Van harte met je winnende kaartjes, dit wordt ook weer een TOPPER, zo leuk.

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Joanne kramer zei

Wat is dit een super leuke en vrolijke kaart!! Je hebt groot gelijk dat je op het papier hebt gewacht, dat is er gewoon perfect bij.
Ik heb ook een paar pakjes met van die model kaarten liggen. Sommige kon ik gelijk iets mee en andere liggen te liggen....
Groetjes Joanne

Neline zei

Wat een leuke kaart zeg! Papier is geweldig erbij. Mooi modelletje ook.
groetjes
Neline

Marja zei

Vrolijke kaart heb je voor Trijntje gemaakt!
Het papier past heel goed bij het plaatje en het is ook een leuk kaartmodel dat je hebt gemaakt. Ben ook geen fan van de kant en klaar pakketjes ...koop ze leg ze in de kast en doe er vervolgens niks mee dus mag ze van mezelf niet meer kopen.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Hoi Irene wat een geweldige kaart en wat een werk! Wat fijn dat je de kaart voor me gemaakt hebt. Ik moet nog even genieten hier op je blog. Hopelijk komt de kaart vanmiddag.... Het papier ziet er geweldig mooi uit met het vrolijke motief. Moet zelf geen papier meer kopen. Heb best veel.... Maar dus helemaal niet in China. De afbeelding op de fiets is inderdaad heel toepasselijk. Het model is prachtig. Alvast bedankt. Je hoort van me . Groeten Trijntje

Trijntje zei

Vergeet ik je helemaal te feliciteren met je succesjes. Gefeliciteerd Irene altijd leuk! Groeten trijntje

Jantine zei

Wat een leuke kaart voor Trijntje, Irene, wat gaaf dat fietsjes papier! Zo toepasselijk! En het middel is ook erg leuk, maar ik heb daar zelf ook vaak wat moeite mee.
Gefeliciteerd met je prijzencircus.
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Super mooi vrolijk kaartje.
Ik wacht en ik wacht op mijn allereerste bestellingen van Ali van 24 nov. Ik maakte ook al een verlanglijstje, waarop het vossenpapier staat, maar door jouw tip ga ik dat schrappen. Xx

Annerieke zei

Wat maak je veel moois Irene! Heb met plezier e.e.a. bewonderd, maar kom nog wel eens langs.
Groetjes, Annerieke

Colinda zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart!
Je afdrukje is weer prachtig gekleurd en zo'n leuke tekststempel die er inderdaad perfect bij past!
Gefeliciteerd met je prijsjes!
Een fijne avond,
Colinda

Epie zei

Wat een enige kaart Irene !
Gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes hoor.
Fijne dag van Epie

Linda zei

Oh wauw!
Wat een gave kleuren en leuke kaart zo :)
Goed weekend.
Liefs, Linda

Marjan zei

Gaaf kaartje, mooi model! Jij matcht altijd alles echt perfect! Ja, soms moet je lang wachten op de bestellingen bij Ali, en als het dan tegenvalt ... maar weer wat geleerd. Ik heb tot nu toe stansen besteld, maar ook druppelflesjes voor mijn lensvloeistoffen, van de tien flesjes hadden zes een verkeerd dopje. Wel wat geld terug gekregen, ze reageren wel goed over het algemeen.
Heb net even terug gekeken, deze week was een drukke met twee keer op Emmy passen en werken, dus miste ik wat. Het kraftkaartje met de embossing en de mooie bloem staat nu bij mij, heel blij mee!!