donderdag 14 december 2017

Driving Home for Christmas

Dat is óók de titel van een kerstlied van Chris Rae maar hier gaat het om de leuke muizendigi van Di's Digis op deze 52 weeks to Christmas.
Daar was trouwens wel iets geks mee:
op de toegezonden digi stonden talloze leuke details van het origineel niét!
Ik had daar ooit bij Alina ook al eens iets over gelezen en óók ik heb Diane er over gemaild en ze reageerde heel sportief en bedankte voor de tip zodat ze eea kon aanpassen. Daarna kreeg ik weer een mailtje met een nieuwe digi (NIET DEZE DUS) waar ze wijzigingen en nog iets extra's op had aangebracht, hoe leuk is dat???
Op deze heb ik de snorharen zelf getekend en dan zou je denken "wat is daar nu moeilijk aan?", nou genoeg want dat ging niet echt naar wens - te dikke stift en beetje verkeerd geplaatst - niet erg succesvol geprobeerd te corrigeren en daarom ben ik over het donkere koppie van het muisje achter het stuur niet echt tevreden.
Maar het was zó veel kleurwerk en ik moest nog zo veel kaartjes maken (de volgorde waarin ik ze hier laat zien zegt niets over wanneer ze klaar waren en dinsdag heb ik ze alle 51op de post gedaan....pfff......klus geklaard voor 2017!!!!) dus even geen puf /tijd om opnieuw te beginnen en zoals Ben zei "ach geen mens is immers gelijk dus muizen verschillen ook in kleur", de lieverd!!!
De foto is wat donker maar ja ....met dit weer???


Zoals altijd ingekleurd met Promarkers behalve de bumper die heb ik met een zilverkleurig Karisma-potlood gedaan.
Het achtergrond DP is van Bo Bunny Snowfall en de twee rijtjes bomen zijn uit een stukje DP van de Action geknipt. Bovenaan een stans van MD met er op sterren gekleurd met Promarkers en bewerkt met Stickles.
De kaart doet mee bij MerryMonday-269  met deze  colourchallenge, muv het donkerblauw heb ik alles geloof ik


De nieuwe digi moet maar tot volgend jaar wachten en dan wordt het...........zoek de verschillen hihi!

Een warm welkom aan Annerieke, gezellig dat je er bij bent (ook al zet Blogger je volgens mij ergens achteraan en kan ik het niet zien!). Als ik nl op volgende druk bij mijn volgersoverzicht werkt dat maar 1 keer en daarna staat het tussen alle koppies en kan ik niet verder kijken...geen idee wat daar aan de hand is en dit is al een tijdje zo...

Lieve groetjes,





Challenges:

CraftyCalendar/it's christmas
LilPatch-71/anything goes
CreaChicky's-16/christmas
Thecrazychallenge-263/christmas is coming
WinterWonderland/anything christmas goes
CutiePie-118/stars and/or snowflakes
CuttlebugMania/it's christmastime
CraftySentiments/snowflakes
CuteCardsThursday-508/festive colours
PPCC-359/anything goes
ILP-349/anything goes
CreativeMoments-133/anything goes/christmas
ATSC-159/season greeting

51 opmerkingen:

Angela zei

Woww wat een beauty weer Irene! Wat een schitterende kleurtjes heb je gebruikt; winters en toch vrolijk.
Respect hoor dat je het tot 51 kaarten gebracht hebt..... ben blijven steken op 12.
Di's Digistamps zijn zulke gave digi's; deze kende ik nog niet.

Ben ff langs je andere kaarten gehopt.... doe het ff zo: het zijn weer stuk voor stuk juweeltjes. Klasse zoals jij met je promarkers kleurt!

Fijne dag
xxAngela

Jantine zei

Wat een prachtig kaartje, Irene! Zo mooi gekleurd ook! En zo kritisch als jijzelf kijkt verder niemand, volgens mij. Bovendien heeft Ben gelijk, ook muizen, zijn net als mensen, niet allemaal hetzelfde,
Ik vind m in elk geval super!
Mooie kleurencombinatie. Lekker fleurig.
Groetjes
Jantine

Joke zei

Wat een vrolijke muizenfamilie zeg. En je kaart is helemaal niet donker hoor. De kleuren spatten wel van het scherm af.
Wat netjes afgehandeld zeg met die digi. Dat hoor je nog weleens anders. Super.
Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

wat een leukerd is dit ook weer Irene, geweldig ingekleurd, en Ben heeft gelijk...alle muisjes zijn anders van kleur...

hele leuke kerstkaart.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Corrie zei

Wat een schatje van een kaart Irene en zo mooi gekleurd.
Héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Epie zei

Wat een bizonder leuke kerstkaart Irene ,
Prachtige stempel zo mooi ingekleurd ook , top .
Fijne dag van Epie
DT52WTC

Enny zei

Oh, maar dat is een prachtige kaart Irene, en mooi gekleurd, en zo'n leuke digi ! Je moet niet zo kritisch op jezelf zijn hoor ! Groetjes, Enny

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze schattige digi. Mooi ingekleurd.
De snorharen zijn in ieder geval goed gelukt. Je ziet er niets van, dat het verkeerd is gegaan. Muizen zijn inderdaad ook niet allemaal hetzelfde.

Groetjes, Astrid.

Marijke zei

Een prachtig kaartje en geen mens ziet dat er iets niet goed is hoor! Het blijft handwerk! Ik vind hem mooi ingekleurd en kan me voorstellen als je helemaal klaar bent dat je niet opnieuw gaat beginnen. Doe ik ook niet! Ik vind hem super! Groetjes Marijke.

Sarah zei

Ik vind je kaart prachtig!!
Gisteren onderweg schreef ik mijn reactie op jouw kaart van gisteren en weet je wat.... toen ik thuis kwam en in de brievenbus keek zat er iets van Ali in! Zo blij! Ik ging er gisteren al mee aan de slag en ik laat het morgen zien xx

Trijntje zei

Wat een leukerd Irene! Wat een mooi afdrukje en wat heb je er een enige kaart mee gemaakt. Jij kan inkleuren! Prachtig op de kaart die ik van je kreeg lijkt het net een kant en klaar plaatje. Heb nog heel wat te leren als het om kleuren gaat!. En je weet altijd van die mooie afdrukjes te vinden. Super! Groeten Trijntje

Sylvia zei

Mooie en vrolijke kaart,Irene.Ik vind de digi erg mooi ingekleurd.Ja, blogger heeft continue kuren.Het wordt er allemaal niet beter op.

Groetjes,Sylvia.

Sabine zei

Hele gave kaart en mooie digi en als je niks had gezegd over die snorharen had ik niks gezien. Maar we zijn altijd zelf het meest critisch over ons werk Liefs Sabine

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart! Ik vind het knap gekleurd. Groetjes Joanne

Diny zei

Wat een mooi gezegde van Ben.....daar kun je weer verder mee Irene....haha!
Je kaartje is prachtig....niet te zien dat je met de snorharen geworsteld hebt hoor!
Groetjes Diny

Diny zei

Nee....wij hebben geen boerderij Irene.
Aan de overkant bij ons staan geen huizen en daarom hebben we dit prachtige uitzicht met in de zomer koeien of mais en nu dit.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart en die tekst van je blogpost past er helemaal bij :) Ben heeft groot gelijk met z'n opmerking Irene en ik vind je ingekleurde koppies allebei schattig. Ik vind trouwens de hele kaart net een snoepje in die lieve kleurtjes. Een toppertje weer hoor.
Lieve groetjes Miranda xx

Annerieke zei

Je kaart is prachtig Irene! Leuke details heb je erop verwerkt. Ik denk trouwens dat je het zelf het meest ziet van de snorharen, mij was het niet opgevallen, want het zijn snoesjes. Maar ik herken het wel hoor, misschien zijn we zelf te kritisch ;- )? Het was mij ook al opgevallen met de volgers, ik kom helemaal niet tevoorschijn, maar ik ben er wel hoor!
Groetjes, Annerieke

Nancy Soetaert zei

Ik vind dat je een heel verstandige man hebt! We kijken vaak toch vééél te kritisch naar ons werk! Zo'n schitterend kaartje Irene! heel lieve digi en leuk in die vrolijke kleurtjes!
Vandaag heb ik je mooie kerstkaart ontvangen, dankjewel hoor!
Nancy DT52wTC

marja zei

Wat een lekker vrolijk kerstkaartje irene. En je man heeft gelijk...ook een muis is niet perfect ha ha. Goed ook om te horen ook zo vooruit gaat. Zo herkenbaar wat je schrijft de supermarkt het enigste uitje. En ja het trainen is echt zwaar werk, maar als het vooruitgaat wordt ook dat steeds leuker. 2 keer per week de weken vliegen voorbij. Groetjes marja

Marja zei

Het is weer een prachtige kaart Irene!
Hele leuke digi die je supermooi hebt ingekleurd ...vind er niks mis mee.
Maar begrijp wat je bedoelt hier moet het ook vaak overnieuw terwijl ze dan allemaal zeggen er is niks mis mee. Maar denk dat we zelf te kritisch kijken na ons werk.
Groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
je kerstkaart is prachtig, ik had dat van de snorharen helemaal niet gezien..Je hebt mooi ingekleurd, ik vind het kerstbomen randje zo leuk er bij,
groetjes,
Ans

Je@net zei

Wat een super mooie kaart heb je toch weer gemaakt, Irene.
En bedankt voor de mooie kerstkaart die ik vandaag bij thuiskomst in de bus vond!

!neke zei

Helemaal top Irene !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

wendysscrapworld zei

Ohh wauw wat wen mooi en lief kaartje! De muisjes zijn inderdaad zo schattig en ik vind je kleurwerk er weer top uitzien!

Liefs,
Wendy

Colien zei

Heel mooie kaart, wat een gave papiertjes en prachtig muizen-plaatje. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
grtz.Colien {DT52WTC}

Rosina zei

Heel mooi dit vrolijke kerstkaartje irene...wat een super leuke digi en heb die prachtig ingekleurd....en niks mis met die snorharen ....ik zie er niks van...
LEUK gedaan
groetjes Rosina

GerJanne zei

Enig kaartje! Mooie frisse kleuren. Maar wat raar dat er op de oorspronkelijke digi meer details zitten...

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gaaf kaartje Irene, zo mooi gekleurd, en zo grappig die digi. Mooie frisse kleurtjes ook ,ik hou er wel van met kerst. Geslaagd kaartje!.Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Dorien Adema zei

Wat een bjoetie(DT Creachicky's)

Joanne kramer zei

Super bedankt voor de kerstkaart Irene! Hij staat te pronken op de kast. Groetjes Joanne

Diana zei

Wat een prachtige kaart is het geworden!

Bedankt voor het meespelen bij de challenge van Creative Moments. Veel succes en we zien je graag terug bij de volgende challenge!

We hebben een DT call, deze kan je vinden boven aan de blog.

X
Diana
!!DT CALL!! Creative Moments, klik hier

Sue Crease zei

Ooh Irene I'm singing that song now lol. Thanks for sharing your wonderful card with us today over at Lil patch of crafty friends.

marian zei

Een schattige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Nicolette zei

Super leuk Irene.
Fijn weekend.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Hallo Irene,
Ook jij bedankt voor je lief kerstkaartje....wat een beauty!
En volgend jaar gaan we weer gewoon door met kerstkaatjes maken he?
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

JD/ Jill zei

This is a really nicely done Christmas card!

Iskra zei

What a fabulous card. Thanks for sharing with as at The Crazy Challenge.
Iskra DT

Lia zei

Ja! Je moet inderdaad meteen aan dat liedje denken bij deze superleuke kaart!
Je kleurwerk is echt professioneel net als op je prachtige kaart die ik gisteren in de brievenbus vond. Dank je wel, heel lief! Hij hangt in de kamer aan het lint waar alle kaarten aan komen en 'springt' eruit!
Fijn weekend,
Lia xx

Marjan zei

Als je niks gezegd had, denk ik dat het veel mensen niet eens op zou vallen en ik vind het een superleuke kaart!! heb je zoveel kaarten gemakt?? WOw!!

Alina zei

heel erg leuk geworden, Irene, en zo schattig de muisjes!
maar de allermooiste kerstkaart van dit jaar heb IK ontvangen :) , ik ben er zooooo blij mee :) ! dank je wel, Irene, ik zal er goed voor zorgen, dat doe ik met alle zelfgemaakte kaarten die ik krijg, ik heb ze allemaal bewaard, echt nooit iets weggegooid!!!
liefs, Alina

JoAnn zei

Such a darling image on your pretty card. Thanks so much for joining us at Merry Monday.

martine zei

Wat heb ik weer genoten van je prachtige kaartje Irene
hele fijne zondag liefs martine

Cornelie zei

Wat een onwijs tof kaartje dit zeg, en die kleurtjes, heel tof!!

Pat K zei

Awesome card. I love everything about it. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K xx

Colinda zei

Wat een leukerd!!! De muisjes zijn helemaal klaar voor kerst!!
Dank je wel voor je mooie kaart, de mijne gaan vandaag pas op de bus.

Beatriz zei

Such a sweet and cute card! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

Crafty Moone Cards zei

Gorgeous cute card, thanks for sharing with us @ Cutie Pie's. Sue x

Beverley zei

Gorgeous card, I love the colours you have used and the image is so cute. Thanks for joining in this months 'Christmas' challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x

Helen zei

Super cute and a great card layout too.

Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge and all the best for 2018.

Helen x

Miapuh zei

Great card

Thank you for joining at our challenge at Creative Moments,
Creative Moments dt MiaPuh