vrijdag 24 november 2017

Sneeuwman

Tegen mijn gewoonte in ben ik er na 1 dag al weer met een kerstkaartje maar eindelijk is hij een keer gestanst: die super cute sneeuwman van Eline die me al maanden ligt aan te kijken hihi!


De basis is een witte kaart van 13x13 cm en het gebruikte DP vol glittertjes is van een paar jaar geleden van het Kruidvat. Het was wel even uitkienen om het motiefje precies in het midden van de wantjes te krijgen maar het is gelukt zoals jullie zien.
Voor wat extra bling bling heb ik de bezem uit zilver-glitterpapier gestanst en met donkergrijze en aqua-gelpen wat streepjes gezet zodat het net is of er in het midden draad omheen zit.
Onderaan heb ik uit aquarelpapier stroken sneeuw gescheurd, weer eens iets anders dan de stitched heuvels die we de laatste tijd zo vaak gebruiken.
De sneeuwman is uit snowpaper van MD gestanst en op zijn muts zit een dikke laag Fun Flock.
De sterren zijn van Memorybox en hebben een glimmertje in het hart en de berkenbomen zijn van Ali.
                                                   
Lieve groetjes,





Challenges:

DeEgel-46/kerstbingo/sneeuwpop, sneeuw, ster

31 opmerkingen:

Joke zei

Wow leuk zeg. Hij is echt heel cute he, en is een lekker koud geheel geworden met dat glitter en dat blauw. Past mooi bij de sneeuwpop.
groetjes Joke

Nicolette zei

Leuke kaart Irene.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Sylvia zei

Wat een leukerd,Irene.Mooie achtergrond en een leuke kleuren combinatie.Een heel fijn weekend.

Groetjes,Sylvia x

Margot zei

Superleuk!

Sabine zei

Hele leuke kaart! En gaaf gedaan met die wantjes zo Liefs Sabien

Je@net zei

Aaaah....wat een schatje. Super leuke kaart geworden, Irene!

Ans Gilbert zei

Dat fun Flock vind ik toch nog steeds erg leuk, mooier als die andere nepsneeuw, je hebt een mooi tafereeltje gemaakt,
groetjes
Ans

Colinda zei

T'is een snoesje!!!
Een fijn weekend,
Colinda

marja zei

Wat een superleuk kaartje irene. Geeft niets hoor dat je er alweer bent. Tot morgen? Groetjes marja

!neke zei

Helemaal leuk Irene !!!

Crealientje zei

Leuke kerstkaart met de schattige sneeuwman!
Je hebt mooie materialen gebruikt.
Is toch leuk dat je weer een kaartje post.Je doet ons veel plezier!
Ga zo bij je kleine kaartjes kijken.
Groetjes Crealientje.

Scraptastisch zei

Hoog tijd om te gaan gebruiken dus, hihi De kleuren zijn prachtig en je deco op de wantjes weer een gaaf en goed gelukt detail, super mooi is je kerstkaart met de leuke sneeuwman!!! Fijn weekend Irene
xx Gerie

Alina zei

heel erg mooi, Irene, de kleuren vind ik ook geweldig!

Jantine zei

Mooi Irene! Zo’n schatje, die sneeuwman... mooi in deze kleuren (of is het het gebrek aan kleur?)
Groetjes
Jantine

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Mooi met al die glinsters erop.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Ja hij is zo gaaf! Er liggen er 9 op mijn bureau te schreeuwen. Al helemaal in elkaar geplakt met verschillende mutsjes en houdingen. Van Nelleke gekregen. Ik moet er echt zo nodig mee aan de slag. En als ik deze kaart van jou zie denk ik: waarom kom ik er niet toe? Heel gaaf!

Diny zei

Prachtige kaart Irene.....mooie sneeuwman en de sneeuw lijkt wel echt!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een tof kaartje Irene, leuk dat je die sneeuwman eindelijk vanonder het stof hebt gehaald haha. Hij staat hier geweldig op!!!
Fijn weekend, liefs Merit en Annemarie

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is een op en top sneeuwman met al dat sneeuw op zijn muts! Weer heel leuk gedaan!
Groetjes Anita

Trijntje zei

Hoi Irene. je kaart is heel erg leuk. Mooi met dit papier . mooie tinten bij lkaar. de sneeuwman is erg mooi aangeklkeed. Ik zeg even niets. maar die ligt hier ook nog..... NU wil ik eerst met inkt aan de slag... Maar eerst nog kaarten afmaken... Nog een fijn weekend. groeten Trijntje

Durvina zei

Wat is ie leuk zo'n ijzige sneeuwpop.
Heerlijk winterse kaart<3

liefs, Durvina

Caroline zei

Heel leuk gedaan!
Groetjes Caroline

Marjan zei

Vind het weer een erg gaaf kaartje, Irene! Deze tinten bij elkaar zijn zo mooi, de glitters subtiel , maar wel mooi!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Brr de kou slaat eraf Irene, hihi. Mooi om de sneeuwman zo uit glitter te stansen. Leuk spul is dat Fun Flock.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel, goede bingo hoor ;p
Lieve groetjes Miranda xx

SmilynStef zei

What an adorable winter scene ... love the stars int he sky and the glittery broom ... so very glad you joined us at jingle belles.

Creaellenknutselsite zei

ja die sneeuwpop is super heb hem ook gebruik hem eigenlijk veel te weinig
je kaart is leuk geworden
groetjes ellen

Marja zei

Superleuke kaart heb je met je sneeuwpop gemaakt Irene!
Leuk dat je meedoet aan de kerstbingo bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Wendy Koorevaar zei

Hey deze had ik gemist zag ik. Wat een snoepie!! Kijk die lieve sneeuwman, echt schattig en wat geven de glitters een mooi effect op deze winterse kaart.

Liefs,
Wendy

lauren bergold zei

so sweet. thanks for joining our JINGLE BELLES fun!

SewPaperPaint zei

This is the cutest ever! I love the grey and aqua colors and fun image. Hugs, Autumn

Nelleke zei

Ik vind het een super coole kaart, en ja ik herken het papier, ik had het blokje ook, een van de weinige blokjes die zo goed als op is gekomen. Het was dan ook prachtig papier. fijn dat je met deze uitdaging mee doet. Groetjes, Nelleke DT