zondag 19 november 2017

Slider Santa

Vandaag weer een kaartje met zo'n olijke Santa die glijdend door de sneeuw zijn pakjes blijft bezorgen! Deze keer heb ik geen muntstuk maar gewoon een gladde platte knoop gebruikt en dat gaat ook prima!


Als achtergrond een stukje DP uit het Nordic Winter blok van MD en de randen een beetje aangezet met Memento Teal Zeal.
Op de stitched  heuvels wat boompjes uit een stans geknipt en met Promarkers "slordig" ingekleurd met diverse kleuren groen.
Santa, het meisje, de boom en het pakje zijn van dezelfde clearstamp-set Jingle all the way.
Tot slot nog glitter foam ball clay hier en daar voor het echte wintergevoel én op de muts van Santa.
Voor tekst had ik geen plaats meer, maar die staat nu gezellig op de binnenkant!


Hier is hij al bijna bij de kleine meid...oooooooh wat zou er in dat pakje zitten en zijn die andere ook voor mij........????

                                      Seven Hills Colour Challenge - I went for the middle one
     

Fijne zondag,





Challenges:

AYLI/fav christmas colours (love the traditional white, red and green)
MerryMonday-265/outdoor activities
SevenHills-nov/colour challenge
ATSC-157/more than one stamp
LPOCF-70/anything goes 

41 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Geweldig leuk gedaan deze sliderkaart!
groetjes Anita

Angela zei

Wat ontzettend gaaf Irene! Vind je opzetje van de sliderkaart wel helemaal te gek..... 'krijg ik het cadeautje nou of duurt het nog ff'.
Blijft ook leuk die traditionele kleuren!
lfs Angela

Trijntje zei

Wat een enige kaart Irene. Super de sup leuk gemaakt. Wat een vrolijkheid op de kaart. leuke afwerking met de sneeuw. Groeten trijntje

Nicolette zei

Wat een grappige kaart Irene. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Heb je al eerder gedaan, zo'n sliderkaart en elke keer als ik ze zie, denk ik: ga ik ook doen, maar het is er nog niet van gekomen..
Mooi ook de sneeuw op je kaart!
GerJanne

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een vrolijk kaartje Irene en leuk zo een sliderkaart ... is toch weer iets speciaals !
Prachtige opbouw van je kaartje.
Groetjes, fijne zondag voor jullie, Odette.

Colinda zei

Leuk zeg dat de kerstman het cadeau ook echt kan geven!! Het meisje ziet er lief uit dus dat zal wel goed komen met die andere cadeautjes!
Een fijne zondag,
Colinda

aussie aNNie zei

Lovely card and thanks for sharing at our USE MORE THAN ONE STAMP challenge at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥
{aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

!neke zei

Wat een leuke sliderkaart !!!
En slim een knoop gebruiken !

groeten Ineke

Je@net zei

Wat een super leuke slider card is dit, Irene!

Sarah zei

Prachtige kaart!! Love it!

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Irene!
Het meisje kijkt er echt van op dat de kerstman dichterbij komt....gaaf!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Irene, zo leuk dit slidermodel en prachtig ingekleurde stempeltjes....echt een TOPPER!!!!

groetjes Rosina

Linda W. (ScrappinBari) zei

Darling winter scene! Just love all the little details! Thanks for playing along with us at Merry Monday!!

Linda zei

What an adorable winter scene you have created. Love all of the dimension. Thanks for joining us this week at Merry Monday.

Sabine zei

Hele leuke sliderkaart! Knap gedaan en leuke stempels Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Prachtige slider card Irene,
Je maakte een mooi landschap en de stempels zijn weer prachtig ingekleurd,
groetjes
Ans

Dora zei

Schitterende scene. Pracht van een sliderkaart

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat een ontzettend mooie kaart Irene !!
Heel leuk en lief met de kleine meid .
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Ik heb nog nooit een slider kaart gemaakt maar ziet er zo geinig uit! En dit pakje is vast voor Zoe!! Wat een prachtige stans en stempelset is dit ook weer Irene, net als je ijsbeer zooooo gaaf!
Het is weer een toppertje!!!!
Fijne avond verder,
liefs Gerie

Crealientje zei

Prachtige slider kerstkaart!
Schattig dat de kerstman de kadootjes komt brengen.
Mijn muizenplaag is volgens mij onder controle. We hebben in 1 dag 8 gevangen (om de 15 min) en in totaal 10.
Nu duimen dat dat het was.
Ik heet inderdaad Isolina. Dank je wel voor je compliment!
Fijne week en lieve groetjes Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, als hij maar niet uitglijdt Irene..LOL. Super zoals je ook hier weer een heel leuk tafereeltje weg weet te zetten. Leuke stempels bij elkaar gebruikt, mooi ingekleurd en met oog voor details aangekleed...ik ben er dol op.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC) xx

Wendy Koorevaar zei

Wat een gave sliderkaart Irene! Dat lijkt me ook nog eens leuk om te maken. En dan die super leuke stempeltjes die je er op verwerkt hebt....te schattig!!

Liefs,
Wendy

Femminde zei

Een sliderkaart. Zo tof!! En weer zo mooi ingekleurd. Is dat kleine meiske kleine Zoë??
Succes met het maken van de rest van je kerstkaarten. Als je allemaal zulke mooie wilt maken dan ben je nog wel even bezig.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margot zei

Superleuk!!!

Annemarie en Merit zei

Oooooh wat is dit kaartje GAAAAAAf!!! Wat leuk die glijdende santa door de sneeuw en het lieve meisje kan niet wachten op haar cadeautje! Echt een verhaaltje. Hij is super gemaakt Irene, top!!
Liefs, Merit en Annemarie

Crea Astrid zei

Wat een leuke/grappige kaart, zo met de glijdende Santa. Prachtig ingekleurd.
Ga je vast in de prijzen mee vallen.

Groetjes, Astrid.

Notes by Nina zei

Super cute winter scene, Thank you for joining us for Merry Monday.

Margo zei

Oh wat een ontzettend leuke kaart is dit Irene ! Echt geweldig die kerstman die je kan dichter laten komen met het pakje of net verder weg ... ik zou er uren mee spelen gewoon !
De pinguins kleur ik W-tinten, maar ik begin met W9 dan W7 dan W5 en dan W3 en het wit is inderdaad uitgespaard, of als het niet lukt met een witte gelpen ... Ik leer alles van Alyce Keegan op Kit and Clowder. Ze heeft een FB groep en je kan er ook een aantal gratis lessen vinden. Ik volg de monthly classes en kan ze echt aanraden, je betaalt tussen en 14 en de 15 euro per maand en krijgt een tutorial met filmpjes (ongeveer 2 à 3 uur) en een uitgeschreven stap voor stap gids met veel foto's en kleuromzettingen voor promarkers en nog Spectrum Noir markers. Als je de lessen gaat volgen, laat het me dan even weten aub en geef aan dat je via mij komt, dan krijg ik 10 AUD die ik met je deel x
Veel succes met de pinguins !
Groetjes
Margo

Marjan zei

Echt GEWELDIG gaaf, deze sliderkaart, Irene!! Mooie heldere kleuren ook, prachtig gedaan!

Jantine zei

Wat gaaf, Irene, die kerstman die het pakje echt komt brengen! Geweldig.
Geoetjes
Jantine

Lia zei

Ik heb een heleboel van je mooie kaarten gemist: zo raar! Ik kijk elke dag de leeslijst door en je stond er niet bij, en dan komt het er niet van om langs te 'hoppen'.
Ik heb nu maar even op je naam gekeken en ja hoor: een bezoekje was weer zeer de moeite waard want je hebt weer zo schitterende en vrolijke kaarten gemaakt.
En dan nog dit: alsnog van harte gefeliciteerd met Bens verjaardag. Wat fijn dat je er samen weer van genieten kon!
Liefs,
Lia xx

Angelique zei

Wat een superleuke en vrolijke sliderkaart met Santa en het meisje. Heel mooi ingekleurd ook.
lieve groetjes Angelique

maria f. zei

A wonderful creation. I can just picture a child playing with it, sliding Santa over and over again!

Brenda zei

This is darling! Love that it is a slider. Thanks so much for sharing with us at As You Like It Challenge!

Monique zei

Ooooooo, wat een prachtig kaartje. Eentje met een verhaaltje!'
Supermooi!!
Lieve groetjes, Monique

Creaellenknutselsite zei

vind hem geweldig
groetjes ellen

Danoesja zei

Hoi Irene
Deze geweldige slider kerstkaart heeft geen tekst nodig want hij zegt zo al genoeg, ik vind hem echt supergaaf met die leuke kerstman en dat lieve kleine meisje.
Ook je vorige kaartjes zijn supermooi.
Liefs, Danoesja

Jacqueline Presentje zei

Wat een leuke kaart zeg !
Heerlijke frisse kleuren en dat de kerstman kan lopen ....hihihi geniaal.

Groetjes, Jacqueline

Squirrel x zei

A lovely make, and a great choice of colours for Christmas, thank you so much for sharing with us at AYLI. Hugs xx

Jenny zei

Oh that's fun!! What a great scene for a slider card. Love the snowy texture too :)
Thank you for playing along in our challenge over at Seven Hills Crafts this month x