zondag 16 juli 2017

Wishing you.............

Hallo allemaal,

Hartje zomer en iedereen al of bijna bijna in vakantiesferen??
Hier behalve onze Engeland-trip  geen grootse plannen....een zomer in Holland met hopelijk een beetje gezellig weer zonder extremen!
We hebben het zo fijn gehad bij onze 3 meisjes en deze keer was het toch wel moeilijk om terug naar huis te gaan. Sylvia woont er al sinds haar Masters in 2005 dus ik ben het wel gewend om "afscheid te moeten nemen" maar nu met dat heerlijke kleine hummeltje waar we zo veel van gaan missen.......gelukkig krijgen we dagelijks berichtjes en foto's en dan is het tóch net of je er weer een beetje bij bent.
Vandaag is Zoe al weer 1 maand oud, ze doet het super en ik kon wel uren naar dat koppie kijken......

Maar de jarigen mogen we natuurlijk niet vergeten en dit kaartje is net voor vertrek naar Engeland op de bus gegaan naar Alice.


Ik ben een beetje aan het rommelen geweest met de inkten Sweet Plum en Elderberry van Memento  en Wisteria Wonder van SU en kreeg dit mooie resultaat.
Ook nog wat donkere kringen met de druppelstempel van Craft Emotions gezet en wat rondjes getekend met de witte gelpen en daarna gewoon schuin afgesneden en verhoogd op een kleine witte kaart geplakt.
De bloemen zijn van de Action. De basisbloem eerst uit witte cardstock gestanst. Daarna de bloemstempels met Elderberry op vellum gestempeld, uitgeknipt (met de stans werd het niet naar mijn zin) en er op geplakt en daarna de hele bloem met foampadjes verhoogd opgeplakt.
De blaadjes heb ik met Pear Pizazz van SU gestempeld en daarna met de Soft Lime Promarker gekleurd om ze lekker fris te maken.
De tekst (Engels Tijdschrift) gestempeld met Wisteria Wonder en mijn Stamping Buddy Pro! Wat ben ik daar toch blij mee want het moest door de ribbels in het cardstock maar liefst 4x eer het naar mijn zin was!!
Tot slot her en der dew drops in lila, groen en wit geplakt.

Hier is het nat en grijs, hoop dat het zonnetje er nog door piept en we straks nog lekker naar buiten kunnen.......
Fijne zondag,




Challenges:

31 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohhh al weer terug de tijd zal wel omgevlogen zijn genietend van dit mooie kleine meisje.
Gelukkig is er internet en kun je vast bijna dagelijks meegenieten van bijzondere momenten.
je kaart is prachtig geworden maar lekker aan de knutsel op deze druilerige dag!
Groetjes Anita

Angela zei

Ooohh Irene ik voel met je mee..... zo'n hummeltje werkt als een magneet. Afscheid nemen is nooit makkelijk (vind ik) maar zo'n klein poppetje maakt het nog moeilijker.....en ik kan je verklappen dat het er niet makkerlijker op wordt als ze wat groter wordt ;).

Zie dat je weer helemaal 'back in bussiness' bent met de kaartenmakerij :). Wat een GEWELDIG mooie kaart heb je weer uit je mouw geschud Irene; chapeau!!!
Prachtige kleuren en wat een idee om vellum te gebruiken op deze manier.... moet ik ook eens proberen :).

Hier is het ook grijs.... goed excuus om me in mijn hobbyhonk terug te trekken hahaha.

Fijne zondag
lfs Angela

Jantine zei

Dat zal inderdaad moeilijk afscheid nemen zijn geweest. Wat is Zoe mooi! En heerlijk om met zo'n kindje te knuffelen. Dat zul je wel erg missen... Gelukkig zijn er tegenwoordig wel mogelijkheden om haar in elk geval te zien en te horen, maar vasthouden is natuurlijk het fijnst. (wij hebben ook kleinkinderen op (grote) afstand, nu zijn ze voor het eerst een paar weken in Nederland) Sterkte!
Je maakte een erg mooie kaart met die paarstinten!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

oh, zo lief die foto's met jullie kleindochtertje! Ik kan me voorstellen dat het lastig is als jullie kroost zo ver weg woont! Gelukkig zijn er al computers zodat je zo toch een beetje kan volgen hoe de kleine meid zich elke dag wat meer ontwikkelt! Maar niets voor een echte knuffel natuurlijk!
Jouw kaart vind ik echt een beautie! Schitterende kleuren, echt tof!
groetjes
nancy

Angela zei

Vergeet ik nog te 'zeggen' dat de foto's prachtig zijn en wat is Zoe een prachtige baby.... schitterend koppetje en wat heerlijk dat ze het zo goed doet!!
xx

Nicolette zei

Wat een mooi kindje, ik kan me voorstellen dat je daar uren naar kan kijken. En jammer dat je alweer afscheid moet nemen.
Je kaart is ook weer zo mooi. Ik heb die bloemen ook, maar op de een of andere manier kom ik niet toe om te te gebruiken. Misschien maar eens tijd voor nemen.
Groetjes Nicolette

Anita van Merode zei

Oww heerlijk moppie is Zoe!!!! Wat hebben jullie genoten zo te lezen!
Dat nemen ze niet meer af.
Mooie foto's.
Je kaart voor Alice is schitterend!! Ik hou ook heel erg van deze stijl.
Gr Anita

GerJanne zei

Geweldige foto's Irene. Dank je dat je ons even laar meegenieten. Zo een lief koppie heeft Zoe. En gaaf al dat haar! Ook mooi jullie te zien als kersverse opa en oma! Je haar zit leuk!
De kaart is een plaatje. Heel mooie dat schuine deel achter de bloemen.
Ik heb je gemaild!
Liefs,
GerJanne

Je@net zei

Ooooh....wat een schatje. Mooie foto's van jou en Ben met de kleine meid. Zo lief. Ja afscheid nemen van het kleine hummeltje zal zeker niet mee vallen. Gelukkig kun je tegenwoordig een stuk makkelijker contact houden door appen en skypen, maar hopelijk duurt het niet lang voor je haar weer opnieuw in de armen kunt sluiten.
En wat een prachtige kaart voor de jarige. Heel erg mooi gemaakt, Irene!

Sarah zei

Wat staan jullie allemaal leuk op de foto. Ook jij! En wat een snoesje!
Ik mijn gedachten heb ik je een gefeliciteerd kaart opgestuurd voor jullie kleinkind, maar in realiteit is het me niet gelukt. Maar dat snap je vast wel ☺
Je kaart is mooi!
Veel plezier nog! Hoe gaat het met Ben ? Xxx

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat zijn het mooie foto's van jou en Ben met Zoe, het is echt een schatje..
Ben ziet er goed uit en jij ook, je hebt je haren wat langer..Ik zou gaan verhuizen..maar gelukkig is er nu internet, dan kun je toch op een afstandje mee genieten.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie achtergrond en de bloemen zijn super, gestempeld op vellum..
Groetjes,
Ans

Caroline zei

Natuurlijk is het niet leuk om dan afscheid te nemen! Wat een schatje. Ik zie een hele trotse opa en oma hoor!
Je kaartje is zo leuk! Ik moet die bloemen ook weer eens gebruiken, ze liggen hier te verstoffen terwijl ze zo leuk zijn.
Groetjes Caroline

Crealientje zei

Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Dat je je ogen niet van de kleine kunt houden dat snap ik,is ook een schatje om te zien.
Zo mooi zwart haar ook, prachtig!
Jij en je man zien er trots uit.
Je kaartje is prachtig!
Mooi met de druppels op je vrolijk kaart. Buiten zijn de druppels minder leuk. Maar ach mooi knutsel weer toch!
Lieve groetjes Crealientje.

Angelique zei

Wat een mooie foto's van een trotse opa en oma. Wat een schatje is Zoe met dr zwarte haartjes. Ik geloof graag dat het dan toch extra lastig vertrekken is. Gelukkig is het tegenwoordig makkelijk om contact te hebben.
Schitterende kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en mooi dat schuine stuk. Prachtig zijn de bloemen geworden met het vellum
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Hoi Irene. Begrijpelijk dat het afscheid jullie moeilijk valt met zo' n lekker klein meisje. Ze ziet er goed uit en de trotse opa en oma ook! Leuk. Gelukkig kun je Skypen en op die manier goed contact houden. . En een extra reisje?..... wat een prachtige kaart heb je gemaakt in de E mooie kleurtjes en leuke bloemen staan. Erop. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een schatje is het toch Irene.....prachtige foto's!
Ja, het afscheid nemen is moeilijk he....maar gelukkig Skypen jullie ook wel en krijg je appjes en foto's zodat het net is of je er even bij bent!
Ik voel heel erg met jullie mee.
Heel veel geluk met jullie kleine meisje!
Je laat weer een prachtige kaart zien!
Groetjes en geniet nog lekker na,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een lief koppie heeft ze begrijp wel datje dat gaat missen,
mooie kaart heb je gemaakt
groetjes ellen

Monique zei

Wat een schatje van een kleindochter hebben jullie gekregen. Ik kan me voorstellen dat je uren naar haar kunt kijken, vasthouden en ruiken... Gelukkig krijgen jullie veel foto's en berichtjes van de 2 mama's.

Je kaartje is prachtig geworden. Mooie kleuren gebruikt.
Het zonnetje schijnt hier nu, ik hoop dat ie dat de hele dag doet want het gras moet er nodig af...dus geen kaartjes maken voor mij vandaag ;-))
Liefs Monique

Colinda zei

Prachtige kaart, Irene en mooie kleuren!
Wat een leuke en schattige foto's met jullie kleindochter, kan me helemaal indenken dat het moeilijk was om weer naar huis te gaan.
Hier was het gister ook grijs maar de temperatuur was lekker en hebben toch nog lang buiten gezeten na de BBQ. Vandaag een heerlijk zonnetje!
Een zonnige dag vandaag,
Colinda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh zit het er al weer op Irene? Wat een poppetje is Zoe en wat veel haartjes. Een beeldje...Wat zullen jullie genoten hebben en wat een leuke foto's. Gelukkig kun je met de technologie van vandaag de dag toch veel zien en horen van je kleindochter. De kaart die je gemaakt hebt voor Alice is ook schitterend, mooie kleurencombinatie heb je gekozen. Die druppels erop maken het helemaal af vind ik...
Lieve groetjes Miranda xx

Sylvia zei

Hoi Irene,

Wat fijn dat Ben en jij zo hebben genoten bij de dames :).Je kaart is prachtig.Mooie achtergrond en leuke bloemen.

Groetjes,Sylvia.

Joke zei

Wat een schatje Irene die kleindochter van jullie. Zo'n kleintje laat je zeker niet gemakkelijk achter.
Je hebt ook weer een heel mooi kaartje gemaakt.
Groetjes Joke

Alina zei

wat een poppetje, Irene, goed te zien op de mooie foto's dat jij en Ben helemaal verliefd zijn :) ! afscheid nemen.... ik weet er alles van!
mooie kaart heb je weer gemaakt, prachtige kleuren!
liefs, Alina

Lia zei

Irene, wat een schitterende kaart! Ik vind de dewdrops helemaal te gek, dus ik moet op zoek.....!
En dan natuurlijk de kleine meid! Wat een PLAATJE met die volle bos haartjes..Zo leuk! (die van ons waren allemaal kaal, Chloë zelfs nog toen ze 2 jaar was!).
En ik heb het album hieronder helemaal gemist, dus daar ben ik nu op mijn gemak eens goed voor gaan zitten om het te bewonderen. Dit was toch wel de 'klapper van de week' of niet dan? Super gedaan oma! Dat zal gekoesterd worden.
Geniet ervan (ook al is helaas het op afstand).
Lia xx

Marlies zei

Ach wat een lief en schattige baby, het zal inderdaad nog moeilijker zijn om afscheid te nemen met z'n kleintje erbij. Je kaart is prachtig, heel chique en in mooie kleuren. Wat leuk dat je mijn kaart nog heb bewaard.
groetjes, Marlies

Femminde zei

Wat een lief meisje Irene!! Ik snap dat je haar graag vaker zou willen zien, gelukkig houden ze je op de hoogte maar dat is toch anders. Maar goed je hebt nu wel heel veel oma tijd gehad gelukkig. Ik hoop dat je er nog even op kan teren.
Super mooi kaartje ook Irene. Vooral hoe de bloemen zijn ingekleurd.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Annemarie en Merit zei

wat fijn dat jullie zo hebben genoten, begrijpelijk dat het terug naar huis gaan deze keer wel een stuk moeilijker was.
genieten maar van de fijne momenten die jullie daar hebben gehad, en gelukkig wordt er af en toe wel wat richting Groningen gestuurd qua foto,s.

Wat staan jullie prachtig op de foto beide, met die schattige kleindochter!!

fijne dag liefs Annemarie

Aartje zei

Wat een prachtig meisje is dit. En wat een enorme bos haar! Ik snap dat het afscheid deze keer een stuk lastiger was, maar inderdaad zijn er gelukkig nu allerlei manieren om op afstand op de hoogte te blijven.
Je kaart is ook weer een plaatje.
Groeten, Aartje

Linda zei

Hoi Irene,
Wat een droppie! Alsnog van harte gefeliciteerd met de kleine!

Wat heb je weer een leuk en mooi kaartje verstuurd, die zal vast in de smaak zijn gevallen.
Ik vind de kleuren en het effect van de dewdrops erg leuk.
Bedankt voor je deelname op het Crafty Friends blog. Leuk je daar weer te zien.

Lieve groet, Linda DTCF

Marsha Reed zei

Lovely card, Irene! Thanks for joining us at the Crafty Calendar Challenge.

Diane Louise J zei

Hello Irene, Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Floral’ challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.

Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]