donderdag 18 mei 2017

De laatste loodjes...................

De eindsprint komt in zicht dus nog even een kaartje naar schoondochter Laura gestuurd met een wel heel toepasselijk afdrukje.....


De enige digi is van Saturated Canary "overdue" maar ook al is Laura niet over tijd.......na 9 maanden ben je toch echt helemaal klaar met die mega buik????
Zoals altijd heb ik ingekleurd met Promarkers en witte gelpen. Deze tinten komen ook terug in de babykamer waar geen roze te bekennen is want daar vinden Sylvia en Laura niks aan. Niet dat er straks niks roze zal zijn bij de kleine meid maar niet overwegend en daar heb ik met onze cadeautjes/kleertjes dan ook rekening mee gehouden
Tóch is er een projectje in de maak waar lekker veel roze in zit......dat laat ik na de geboorte aan jullie zien!!!!
Rond het plaatje met een SU-Gorgeous Grunge-stempel stipjes gezet met Memento inkt Potters Clay en Bamboo Leaves.
Papiertjes van een blokje bij de Wibra en daar is ook het kant en klare kaartje van.
Het oranje papier uitgestanst met een vierkante stitched van Crealies en het bruine met een MFT-scallop stitched stans maar van het stiksteekje zie je door het bruin papier amper iets.
Het geheel is verhoogd opgeplakt en tot slot heb ik er nog wat bijpassende sequins  op gedaan.

De griep is over, pffffff wat ben ik beroerd geweest. Nu alleen nog een akelige hoest maar ook dat wordt steeds minder gelukkig.
Vandaag ben ik eindelijk ook aan het canvas voor de babykamer begonnen.........geduldwerkje want ik laat alles aan de lucht drogen voor ik aan de volgende fase begin dus het is maar goed dat ik nog even de tijd heb!

Lieve groetjes,





37 opmerkingen:

Angela zei

Wat een schitterende kaart Irene; ontzettend gave digi..... en in de bijpassende kleurtjes; vind ze toch wel erg mooi voor een babykamer :).
De digi heb je ontzettend mooi ingekleurd!
Fijn dat je de griep overwonnen hebt.....nu de hoest nog (kan nog wel ff duren voordat die écht over is....sprak ze uit ervaring ;).
xxAngela

Sabine zei

Prachtig mooie kaart! Heel mooie digi en schitterend ingekleurd. Liefs Sabine

Cinderella zei

Wat fijn dat je weer aan de beterende hand bent en wat heb je een geweldig leuke kaart gemaakt .
Alvast een fijn weekend
Cinderella
XX

Scraptastische hobby zei

Zijn jouw woorden hè Irene!!! Soms komen babytjes 6 weken te vroeg whaha...ik had er ook zo één tussen...lol. Het is een enig kaartje voor de meiden en het wordt steeds spannender!
Oef...wachten duurt zo lang!!!
Liefs van Gerie

Nicolette zei

Een schattig kaartje Irene. en spannende periode breekt er voor jullie aan.
Groetjes Nicolette

Rosina zei

Een super leuke kaart voor je zwangere schoondochter gemaakt Irene
zeker die stempel is geweldig leuk...
een spannende tijd breekt eraan bij jullie...geniet maar lekker van alle voorbereidingen...
groetjes Rosina

Miranda K zei

geweldig mooi kaartje! wat een spannende tijd Irene.. leuk. groeten miranda k

Angelique zei

Mooie en leuke kaart heb je voor Laura gemaakt, ik vind de kleuren combinatie prachtig. Geweldige digi en tekst. Succes nog verder met je canvas, ik ben er al benieuwd naar.
lieve groetjes Angelique

Alina zei

heel mooi en zo grappig, Irene, mooie kleuren heb je gebruikt!
ik ben zo benieuwd naar je projectje :) !
fijn dat het beter met je gaat!
liefs, Alina

Aartje zei

Spannend die laatste loodjes. En wat een ontzettend leuke en toepasselijke kaart maakte je er voor.
Ben heel benieuwd naqr je canvas.
Groeten, Aartje

Renate zei

Wauwie!!!
Wat een gave kaart heb je gemaakt.
Op den duur ben je er inderdaad wel een beetje klaar mee, dan mag die kleine spruit zich wel melden ja.
Fijn dat je griep weer te boven bent. Heel veel beterschap nog met de verkoudheid.

-xies- Renate.

Jantine zei

Heel gaaf kaartje, Irene!
Spannend hoor, die laatste loodjes!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Oh, wat en gaaf kaartje!! Leuk, de digi en de tekst erbij! En je kunt het inderdaad superzat zijn. Bij mij kwamen ze allemaal te laat, behalve de tweeling. Die kwamen precies met 40 weken.
Groetjes en succes met al je creatieve uitspanningen voor de baby!
Liefs,
GerJanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt met deze geweldige leuke digi!
spannend!!!
Fijn dat je weer opknapt Irene nog maar even rustig aan ben benieuwd naar je canvas...
Groetjes Anita

Corrie zei

Wauw, wat een schitterende kaart heb je voor de meisjes gemaakt Irene, spannend allemaal.
Laat het meiske maar komen vind je ook niet.
De digi is mooi, die kende ik niet, prachtig ingekleurd.
Fijn dat je weer opgeknapt bent, nu die nare hoest nog.
Succes met de canvas.
Lieve groetjes,Corrie

Wilma zei

Wat LIEF van je om nog zo'n MOOI kaartje te maken voor je schoondochter.
Spannend, spannend en nog eens spannend.....ik leef met je mee, ook hier is het aftellen begonnen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Sarah zei

Wat een toepasselijk leuk kaartje. Geweldig! Ik ben zo blij voor jullie. En spannend dat wachten op het goede nieuws. Je bent fijn met allerlei projectjes bezig. Geniet ervan, maar blijf goed voor jezelf zorgen!

Sarah - Crea S zei

O Irene, wat een supermooi kaartje! De kleurtjes vind ik persoonlijk heel geslaagd! Het zal spannend worden voor jullie allemaal de komende tijd, leuk! Benieuwd wat je allemaal aan't maken bent...

martina's kaartjes zei

een leuke kaart is het zo !
mooi gedaan
grtjs, martina
x

Denise Goeldner zei

Beautiful card, lovely image and love the humourous sentiment. Thanks for joining in over at Creative Knockouts.
Denise DT

aussie aNNie zei

Fabulous card Irene, great colouring.
Have a lovely weekend.x
[aNNie]

Sylvia zei

Superleuke kaart, Irene.Toepasselijke digi en heel mooi ingekleurd.Fijn weekend.

Groetjes, Sylvia

Doris knippenenplakken zei

Hoi Irene ,
Wat een gaaf kaartje ! super mooi van kleuren leuke stempel echt een tof kaartje ben er helemaal weg van .
Groetjes Doris

Marjan zei

Fijn dat je weer beter bent, je kunt je zo beroerd voelen door griep! Wat een gaaf kaartje voor Laura! Ben benieuwd naar je canvas!

Trijntje zei

Wat gijn dat je eindelijk opgeknapt bent Irene. Het hoesten zullen de laatste loodjes zijn. Het weer wordt beter dan jij vast ook! Wat heb je een enige kaart voor je schoondochter gemaakt. Leuke kleuren. Spannend voor jullie. Succes met de canvas. Hoe gaat het met je man? Hopelijk dat dat nou ook echt de goed kant op. Wij wensen jullie alle goeds. Groeten Trijntje

Linda zei

Hoi Irene,
Wat een toepasselijk plaatje voor die laatste loodjes :)
Super mooi gekleurd en ik ben dol op deze kleurencombi terwijl ik hem zelf nooit gebruik haha.
Bedankt ook voor je lieve berichtje bij mijn kaart.
Klopt! Niks moet maar af en toe 'moet'je je er even toe zetten.
Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt deze maand!
Heerlijk om te bekijken.
Lieve groet, Linda

Colinda zei

Wat is die leuk!!!
Spannend, succes met je canvas je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!
Fijn dat je weer bent opgeknapt!
Groetjes,
Colinda

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje gave digi
groetjes ellen

Cornelie zei

Hoe toepasselijk. Echt leuk!

Nicole zei

Wat een geweldig leuke en supergave kaart!!
Ben reuze benieuwd naar je canvas.
Hopelijk helemaal opgeknapt en ishet akelig hoestje ook voorbij.
Liefs, Nicole

Shelley zei

Love it!!! Thanks so much for sharing with us at CreativeKnockouts
DT:Shelley

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, net terug van vakantie kom ik even je kaart bewonderen. Wat een leuke toepasselijke digi en heel mooi ingekleurd. Mooie kleurtjes hoor voor een babykamer en je maakt me wel héél nieuwsgierig naar je canvasproject ;p
Ik heb nog even gekeken of je nog nieuws over Ben had en ik lees dat hij weer fijn thuis is. Scheelt toch een hoop op en neer gereis voor jou. Fijn dat je je ook weer iets beter voelt en ik hoop dat de hoest ook snel over zal gaan, misschien nu met het mooie weer in aantocht? Beterschap en ook voor Ben...
Lieve groetjes Miranda xx

Odette's kaartenhoekje zei

Irene nu worden het echt wel spannende tijden voor jullie. Je kaartje voor je schoondochter is gaaf zeg ... wat een prachtige ingekleurde digi ... Ik vind de kleurencombi echt super geslaagd ...
En het rose dat komt wel goed hoor ... mijn schoondochter wou eerst ook geen rose maar nu ... als ik bij hun op bezoek ga zie ik toch wel heel veel rose hoor ...
Fijn weekend, groetjes, Odette.

martine zei

Wat een ontzettend mooi kaartje Irene,
super gaaf gemaakt !
Ja het worden spannende tijden voor jullie om naar uit te kijken Irene en wachten kan zo lang duren
hele fijne avond lieve groetjes martine

Jenny zei

That's a fun sentiment!!..... Great use of the colour palette too :)
Thank you for playing along with our colour challenge this month at Seven Hills Crafts x

Zw@@n zei

Wat een super leuk kaartje, Irene. Mooie kleurtjes en een prachtig gekleurd stempeltje. Leuk dat je meedoet met As You Like It. Liefs, Wilma

Margo zei

Wat een schitterende kaart ! Echt een heel leuke digi ! Het komt echt dichterbij nu he !