donderdag 27 april 2017

Bloemenexperimentje op Koningsdag en nog veel meer.....

Vandaag is óók Marjan jarig dus heb ik voor wat oranje gekozen op mijn kaart.
Zij maakt schitterende kaarten met technieken waar ik absoluut geen kaas van heb gegeten.
Ik heb het dus maar bij "schoenmaker blijf bij je leest gehouden" en een Fiskars-stempel met grote bloemen gebruikt die ik met  Promarkers en natuurlijk ook weer witte gelpen-accentjes heb ingekleurd. Glossy Accents mag ook hier niet ontbreken en zit op de bol en het hart van de bloemen en op het woord congrats.


Op een witte kaart heb ik een stukje geruit designpapier geplakt.
Uit wit papier stitched vierkantjes van Crealies gestanst en verhoogd  opgeplakt.
Op de vierkantjes "kale" bloemen gestempeld en er daarna de ingekleurde en uitgeknipte bloemen verhoogd opgeplakt. De bloem rechts 2x gekleurd, uitgeknipt en verhoogd op elkaar gedaan.


Ik laat hier ook de achterkant zien met vrijwel alle stempels van de sheet. Aanvankelijk wilde ik hier mee aan de slag maar nadat ik ze met zwarte Memento had gestempeld wist ik het ineens niet meer. Weggooien vond ik jammer dus ben op de voorkant aan iets geheel nieuws begonnen en heb tot slot tóch deze bloemen ingekleurd en zo zie je maar, overal is wel een mouw aan te passen en nu is het aan alle kanten een fleurige kaart geworden!
Maar terwijl de kaart al geschreven en in de flop zat bedacht ik " bannertje met zwart en Happy Birthday" was misschien toch wel leuk geweest.........iets voor een andere keer misschien??

Met deze kaart voor India
 sta ik in



En mijn berenkaart voor Thijn in de post hieronder staat in de

Super toffe opstekertjes waar ik heel blij mee ben!

Waar ik helemaal ONGELOOFLIJK BLIJ MEE BEN........................
Vorige week vrijdag heeft de hematoloog Ben SCHOON VERKLAARD van de non-Hodgkin...HOERAAAA!!
We zullen nog jarenlang voor controle moeten en bij klachten is ons op het hart gedrukt direct aan de bel te trekken...we duimen dat het er nooit meer van zal komen!!!!

Afgelopen dinsdag is Ben geopereerd: de tumor is verwijderd en de nier gelukkig behouden..opluchting!
Het was een heel zware ingreep en helaas is er longontsteking  bijgekomen dus ze houden hem wel een tijdje maar daar zijn we niet rouwig om....te vaak de ambulance voor de deur gehad vorig jaar dus (te) snel naar huis hoeft van ons niet! Het herstel gaat maanden duren volgens de chirurg, zeker gelet op de hele voorgeschiedenis.

Ik heb de afgelopen weken heel hard vooruit gewerkt en het eea zal automatisch geplaatst worden want van freubelen en bloggen zal weer een hele tijd niets komen zoals jullie zullen begrijpen.

Fijne Koningsdag allemaal en tot .....





Challenges:

ILP-333/anything goes
AYLI-fav colour (warm yellow/to orange/brown and not just for autumn as mu card shows)
SimonSaysWednesday/anything goes 

27 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een goed nieuws, ondanks dat er nog genoeg zorgen zijn, Irene!
En een prachtige kaart maakte je voor Marjan!
Ik wens je een fijne Koningsdag en veel sterkte voor jullie.
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je voor Marjan gemaakt, Irene. Zonnig en fleurig, dat gaat vast in de smaak vallen bij haar.
En wat een goede berichten, zo fijn om te horen. Hopelijk knapt Ben nu ook snel op van de longontsteking. Beterschap en een fijne koningsdag gewenst!

Colinda zei

Wat een geweldige uitslag, heel veel beterschap voor Ben!
Je hebt een mooie fleurige kaart gemaakt, zowel de voor en achterkant zien er zonnig en warm uit!
Gefeliciteerd met je top 3 plekjes!!
Rustig aan hoor, bloggen komt wel weer.
Lieve groetjes,
Colinda

Cornelie zei

Er gebeurt genoeg als ik dat zo lees. Voor jou goed nieuws, en hopelijk knapt je man weer snel op, goed gevoel dat hij in goede handen is. Sterkte!
je kaart vind ik prachtig, mooi met de witte vlakken, dan komen de bloemen prachtig tot zijn recht!

Marja zei

Geweldig nieuws Irene! Beterschap voor Ben.
Je kaart is prachtig....leuk met de fleurige bloemen.
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje voor Marjan! Heel mooi die bloemen. Ik ken de sheet en twijfel nog om hem te kopen...maar als ik deze kaart zie....heel gaaf. En zo fijn van Ben! Beterschap voor hem en voor jou weer veel succes als mantelzorger! En sterkte!
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige en fleurige kaart heb je voor Marjan gemaakt Irene. Wat een gave stempelsheet is dat en je hebt hem heel mooi toegepast maar mogelijkheden genoeg hiermee.
Lieve groetjes Miranda xx

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
goed om te lezen dat de operatie goed verlopen is, jammer van de longontsteking..laat hem maar goed uitzieken..wens hem veel beterschap en jullie alle 2 heel veel sterkte..
Prachtige kaart heb je voor Marjan gemaakt, leuk de vierkantjes en daar de prachtige stempels op, erg mooi gemaakt,
groetjes,
Ans

Nancy Soetaert zei

jammer dat je man nu ook nog een longontsteking te pakken heeft, maar anders lijkt het toch de goede weg op te gaan ! Oef voor jullie! Nu beter worden, en de geboorte van jullie kleinkind binnenkort zal toch ook nog wel een 'boost' geven! Duimen maar!
deze kaart vind ik heel tof Irene, en ja, voor een jarig die op dezelfde dag als jullie koning jarig is, moet je wel oranje gebruiken hé. Goed geslaagd!
groetjes
nancy

Margo zei

Lieve Irene,
wat fijn om te lezen dat Ben 'schoon' is verklaard ! Dat is echt geweldig nieuws ! Ik hoop dat het herstel nu goed verloopt en dan kunnen jullie reikhalzend uitkijken naar jullie kleinkind en een mooie zomer na deze donkere winter !
Je kaart is weer zo mooi ingekleurd en wat leuk gedaan met die vierkantjes ! Heel leuk ook om het eerst gestempelde panel als binnekant te gebruiken !

Angelique zei

Lieve Irene, wat een geweldig nieuws dat Ben schoon is verklaard. Ik hoop dat hij nu snel mag opknappen na de operatie en de longontsteking. Het knutselen komt wel weer, nu eerst voor Ben zorgen maar zorg ook goed voor jezelf.
Prachtige kaart heb je voor Marjan gemaakt, hele mooie bloem en komt mooi uit op de vierkantjes.
lieve groetjes Angelique

Angelique zei

Vergeet ik je nog te feliciteren met je twee topkaartjes, leuk.

Odette's kaartenhoekje zei

Wat goed nieuws Irene dat de operatie bij Ben goed verlopen is en hij de nier mogen behouden heeft ... zal wel een hele opluchting zijn ... Ja beter een dagje langer in het ziekenhuis dan terug te moeten keren ...
Jouw kaartje voor Marja is echt super mooi ... De kleurtjes zijn ook echt prachtig gecombineerd ...
Heel veel moed nog voor jullie ....
Groetjes, Odette.

Lin zei

Congratulations on your good health results, Irene! I love that first card with the sunny colors and the plaid - thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Scraptastisch zei

Noem jij je bloemen maar een experimentje! Wat prachtig gedaan Irene!
En een geweldige kaart voor Marjan!!! Prachtig je ruitjes papier bij de bloemen, een hele mooie feestelijke kaart! Verder hebben we al mail verkeer gehad, ga van mijn vrije dagen genieten!
Gerie xxxx

Sylvia zei

Prachtige kaart voor Marjan,Irene.Mooi stempelwerk.Fijn dat er eindelijk goed nieuws is voor jullie.

Groetjes,Sylvia.

Aartje zei

Wat een goed nieuws over Ben Irene, wat ontzettend fijn dat hij schoon verklaard is.
Je kawrt voor Marjan is heel mooi en je top 3 plekjes zijn ook echt verdiend.
Groeten, Aartje

Danoesja zei

Hoi Irene
Ik vind je kaartje schitterend met die mooie bloemen en je zou zo denken dat de achterkant kant en klaar design papier is, echt supermooi.
Sterkte voor jullie beiden Irene, liefs Danoesja

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart is het geworden irene, voor al dat achtergrondje met de bloemen vind ik mooi, fijn dat je zulk goed nieuws uit het ziekenhuis hebt gehad. en sterkte voor je man
groetjes ellen

Trijntje zei

Hoi Irene wat een heerlijk vrolijke kaart heb je gemaakt. En wat heb je een goed nieuws! Ik loop wat achter. Maar je weet waarom.. ik vind her geweldig voor jullie dat het zo goeg lijkt. Nu moet je man weer aansterken. Maar met de zomer in het vooruitzicht gaat dat vast Goed komen. Ik wil jullie alle sterkte en beterschap wensen. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Vergeet ik je nog te feliciteren met je succesjes. Dat is toch sltijd leuk. Groeten Trijntje

Sarah zei

Love these beautiful autumnal colours. Thank you for joining in at AYLI. Sarah DT

martine zei

Wat een prachtig kaartje Irene
vrolijke kleurtjes en prachtige ingekleurde en gestempelde bloemen....;supers mooi gedaan
ook dikke proficiat met je gewonnen plaatsje
fijne dag liefs martine

Monique zei

Wat een prachtige kaart voor Marjan. Maar ook een geweldig nieuws voor jullie dat Ben schoon verklaard is. Ik hoop voor jullie dat het herstel voorspoedig gaat en jullie dit jaar weer van de mooie dingen kunnen genieten. Een jaar zonder ambulances voor het huis en nog vele jaren meer!!
Liefs Monique

Lynne zei

Lovely bright flowers, a very pretty card. Thank you for joining in at As You Like It x

Sarah zei

Mooie kaart!

Adriana zei

Wat een mooie bloemenkaart! Leuk gedaan en wat fijn dat jullie goed nieuws kregen. Heel veel sterkte met het verdere herstel. Ik hoop zo voor jullie dat het mee zal vallen.
Liefs Adriana