vrijdag 24 maart 2017

Frohe Ostern..................

Goedemorgen,




In Duitsland leeft Pasen veel meer dan bij ons dus dit kaartje heb ik gemaakt voor achterneefje Moritz en zijn ouders. 

Uitgangspunt was deze sketch-challenge (iets wat ik eigenlijk bijna nooit doe) van Stempeleinmaleins #85, waar ik nog net aan mee kan doen want vandaag is de laatste dag!
Ook bij AddictedtoStamps #144 willen ze een paaskaart zien dus 2 vliegen in een paasklap.......dat wordt dus een lekker ommeletje hihi!


Uit roomwitte cardstock een 15x15 cm kaart gesneden.
Ook de mal van MD is uit dat cardstock gestanst.
Het schattige plaatje is van een grote ForeverFriends-paasstempel die hier al jaren ongebruikt ligt en heb ik zelf opgebouwd door de boom en de eitjes te masken achter de "konijnbeer".
Zoals altijd ingekleurd met Promarkers, de wolkjes zelf getekend en er met witte gelpen een randje omheen getrokken en daar heb ik ook hier en daar het bekende accent-veegje mee gezet. Op de eitjes zit Glossy Accents en op de vleugels van het bijtje wat Stickles Stardust.
Frohe Ostern is gemaakt met het alfabet van Eline.
Het papier is uit de grote voorraad, net als de knoop, de 3 gele pareltjes, het geruite- en het stukje crispy lint.

Er staan hier inmiddels al heel wat prachtige kaarten voor mijn 65e  verjaardag te pronken - zo leuk - dank je wel!!!
Ik ben er dit jaar dubbel blij mee (niét met de leeftijd *lol*) want ons gebruikelijke dagje/weekendje weg zit er deze keer helaas niet in..............jullie weten wel waarom.

Fijne zonnige dag,





Challenges:

TheRibbonGirl-March/use any image
SimonSaysWednesday?more than 1 die or punch
AYLI/fav colouring medium (Promarkers, love the way they blend)

39 opmerkingen:

Sylvia zei

Mooie paaskaart, Irene met een schattige stempel.Helaas wist ik niet wanneer je verjaardag is/was.Leuk gedaan met het vrolijke lintje.Fijn weekend.

Groetjes, Sylvia.

Je@net zei

Wat een prachtige paaskaart, Irene. Erg mooie uitwerking van de sketch ook.
Je kaart is onderweg, of misschien zelfs al aangekomen? Ik wens je morgen een super fijne dag!

Joanne kramer zei

Wat super mooi en vrolijk! groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

Wat een schat van een kaart Irene!
en ja, Paasversiering hoort er in Duitsland bij he. Wij waren ooit in Duitsland in de week voor Pasen en hebben in de animatie uren gebasteld aan paasdecoratie.
Sorry dat ik je verjaardag niet wist. Moet ik noteren voor volgend jaar!
Alvast proficiat!
Nancy

Lia zei

Waaaah!! Ik heb de laatste tijd niet in mijn agenda gekeken en zie dat ik je verjaardag ben vergeten. Komt goed......!
En je paaskaart is een schatje. Wat een lieve en geinige afbeelding heb je gebruikt.
Het is zo leuk om je weer vaker in blogland te zien!
Lia xx

Scraptastisch zei

Een paasklapper is het zeker, wat een gave kaart Irene voor Moritz en fam.
Ik ken het stempeltje niet, maar je hebt het mooi bij elkaar gemixt en het is een enig plaatje geworden! Hopelijk komt mijn kaart vandaag en anders morgen!
Je hebt wel weekendje in eigen tuin, want het zal qua weer zal het een stralende dag zijn op je verjaardag Irene, dat zijn ook al een geniet momentjes toch?

Liefs Gerie xx

martine zei

Hoi Irene wat een schitterend kaartje mmoi stempel en ook die zachte kleurtjes
en geniet van al je mooie kaartjes voor je verjaardag koester de mooie monmenten en geniet
fijne dag liefs martine

Crealientje zei

Hallo Irene,
Wat heb je een leuk schattig paaskaartje gemaakt!
Ik vind vooral het lint mooi verwerkt.
Stempel is mooi ingekleurd.
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wens je samen met je man een fijn weekend, en geniet van het mooie weer.
Groetjes en liefs Crealientje.

Marja zei

Vrolijke paaskaart !...heel mooi in deze leuke kleurtjes.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Marja.

carla zei

Wat een knap kaartje voor Pasen.
Schitterend gemaakt Irene.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
prachtige paaskaart heb je gemaakt, de digi is erg leuk en zó mooi ingekleurd, alles weer mooi gecombineerd..
Ik denk dat je wel boft met het weer om je 65 ste verjaardag te vieren,mijn kaart is ook onderweg,
groetjes,
Ans

Sarah zei

Lief kaartje. En ja hoor uit België is er gisterenmiddag ook 1 vertrokken. Ik had 26 april genoteerd klopt dat?

GerJanne zei

Ha Irene,
het is een superleuk kaartje! Enig dat konijn en de eieren. Dat zal Moritz vast en zeker heel gaaf vinden!
Je kaart is vandaag op de bus gegaan, hoor! Hahahaha, ja ik ken je wel een beetje, inderdaad!
Maar ik was de tel kwijt en had geen idee dat je al 65 wordt.. ja, we kennen elkaar natuurlijk ook al jaren. Maar deze keer dus geen kaart met een leeftijd erop. Iets anders wat ik perfect bij jou vind passen. Hihihihi, ik maak je toch niet nieuwsgierig he?
Liefs,
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve paaskaart heb je voor Moritz en z'n ouders gemaakt Irene. Hartverwarmend dat lieve afdrukje en zo mooi ingekleurd. Het past heel leuk in die lieve lintjes-stans. De kleurencombinatie vind ik echt lekker lente-achtig. Doet me aan krokusjes en viooltjes denken ;p
Mijn kaart komt als het goed is morgen in de bus, ik wens je vanuit deze plek ook een hele fijne verjaardag xx
Lieve groetjes Miranda
PS...dank je voor je deelname aan de paas-challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.

!neke zei

Je kaart is weer top !!!!!
Maar allereerst gefeliciteerd !!!!

groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

Wat een super lieve paaskaart, voor je neefje....
En je kaart is er al denk ik misschien een beetje te vroeg had een stapeltje liggen, en alles is teglijk op de post gedaan door manlief....was de bedoeling om beetje te spreiden...
Dit jaar wel een beetje een ander verjaardag als anders, maar vast wel een hele mooie!!!!
Fijne dag zondag.
Veel liefs Annemarie

Colinda zei

Wat een vrolijke paaskaart! Echte paaskleurtjes en zo'n lief afdrukje!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellig weekend van!
Lieve groetjes,
Colinda

Margo zei

wat een prachtige kaart Irene ! En wat fijn om je hier terug te zien ! Ik wist niet dat je jarig bent ... Geniet maar van alle kaarten ! Dat is altijd zo leuk he !

cheryl zei

Oh my word so so cute love that wee rabbit and just love how you have threaded the ribbon,really makes the card come to life hugs cheryl xxxx

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een lief paaskaartje en een leuk idee om de stempels te combineren.
ik wens je vast een fijne dag en het beloofd een schitterende dag te worden!
Geniet ervan!
Groetjes Anita

Marjan zei

Mooi en lief kaartje, met dat schattige samengestelde plaatje! Mooi ingekleurd ook. Mijn kaartje is gisteren op de bus gegaan en ik hoop dat het er vandaag is. Hoop dat je toch een fijne verjaardag zult hebben!

Diny zei

Wat een prachtige paaskaart heb je voor je achterneefje gemaakt Irene!
Mooie zachte kleurtjes....dat past wel bij Pasen vind ik.
Ik lees in je berichtjes dat je binnenkort jarig bent en 65 jaar wordt.
Een mooie leeftijd kan ik je zeggen....ik ben het vorig jaar geworden!
Ik stuur je dadelijk even een berichtje via de mail!

Lieve groetjes en een heel fijn weekend,
Diny

Marlies zei

Een hele mooie, super schattige paas kaart Irene! Prahtig gemaakt!! Een hele fijne verjaardag. Liefs Marlies
PS bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps.

Jantine zei

Hartstikke leuk paaskaartje!
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik wist het niet!
Groetjes,
Jantine

Lynne zei

Such a pretty card and that bunny image is so cute. Thank you for joining in at As You Like It x

Blankina zei

Wat een schattige paaskaart, heb dit stempeltje ook nog ergens liggen..Als ik het goed heb begrepen is het vandaag je verjaardag, gefeliciteerd! Lieve groetjes uit Italie, Blankina

Alma zei

Hi Irene, this forever friends bear is so cute and fits perfect to our challenge theme. Thanks for joining us at Addicted to stamps, Alma

Antoinette Voorn zei

Schitterende paaskaart en ffbeertjes zijn altijd zo schattig! Prachtige kaart Irene en nog van harte met je verjaardag! xxx Antoinette

Sarah zei

Ik bedoelde 26 maart! Maar typte 26 april!

Alina zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Irene, een fijne dag!

Nicolette zei

Schattig kaartje en gefeliciteerd met je 65e verjaardag.
Groetjes Nicolette

Monique zei

Wat een geweldig mooi kaartje Irene. Ook je kaart met de strik vind ik prachtig! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks alles toch een hele fijne dag hebt gehad.

Lieve groetjes Monique

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat een geweldig mooi paaskaartje voor Moritz en zijn ouders met dit mooie stempeltje in echte paaskleurtjes.
Super dat je zo verwend bent met verjaardagspost, dat is genieten en geniet deze week maar van het mooie weer in jullie tuin.
Liefs, Danoesja

Angela zei

Gave paaskaart Irene!
Wat heb je het paaskonijntje prachtig gemaskerd.... zo is het een schitterend tafereeltje geworden. Top!
Super dat je zoveel verjaardagspost krijgt..... maakt je verjaardag nog specialer :)
xxAngela

Tracy Wray aka Trak zei

What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

Sarah zei

You have made a wonderful job of colouring this with your Promarkers!! Thank you for joining in at AYLI. Sarah DT

Aileen zei

Wonderful card, love the design and amazing colouring.

Larissa zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt en hoe mooi ingekleurd! Bedankt voor je deelname aan As you like it.

Liefs,
Larissa

Trijntje zei

Hoi Irene. Even even op je blog gesnuffeld en zag deze kaart ook nog wegvis die ook leuk! Leuk een kaartje voor Pasen. Mooi in de lente kleuren gemaakt. Je bent goed bezig. Fijn hoor. En wat geweldig dat de medebloggers je nog niet vergeten zijn... fijn omzoveel verjaardagspost te ontvangen. Gezellig. Je hebt het verdiend. Na zo'n moeilijke periode. Heel mooi dat je weer zo lekker aan het knutselen bent dat kan ook weer energie geven. Tot de volgende keer. Heel veel sterkte nog met de behandeling van je man. Groeten Trijntje