woensdag 22 juni 2016

Scr@pCards Challenge #87

Vandaag begint de nieuwe challenge op het Scr@pCards Challengeblog met het thema: bloemen en niet vierkant of rechthoekig en...dit is mijn eerste DT-bijdrage aan dit gezellige blog, leuk !
Ook mijn collegaatjes hebben weer beeldige kaarten gemaakt dus ga snel een kijkje nemen op het blog en doe mee!
Vandaag is ook Alina jarig en daar is dit kaartje heen gestuurd.   

De basiskaart is gemaakt met een DutchDoobadoo mal uit cremekleurige cardstock.
Al het DP is van een groot blok van de Action.
Het schattige stempeltje is "Pretty Bouquet" van LOTV en is ingekleurd met Promarkers, daarna uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met foampads.
FOR YOU is van Crealies, 3x uitgestanst en op elkaar geplakt voor meer volume.

Van lintjes, kantjes en gekochte bloemen houdt Alina volgens mij niet dus uit dit vel


 heb ik de bloemen én de extra rondjes in het hart geknipt want ook pareltjes lijken me niet haar ding!


De mooie groene klimop is van Cottage Cutz en helaas bezit ik die niet zelf maar heb hem lang geleden van een dinnetje mogen draaien!

Op het challengeblog kunnen jullie zien welke prijs er te winnen is bij de sponsor van deze maand:


Vanmiddag mag ik Ben ophalen in het ziekenhuis....verplegen doen wij, verzorgen mag U heeft een chirurg me ooit verteld! Er komt een lijst van de diëtiste mee want Ben is enorm vermagerd en verzwakt dus ik mag hem gaan verwennen en zelfs "vetmesten" hihi!!
Het volledige herstel zal vast nog enige tijd duren en dan staat hem nog steeds de ingreep tegen hartritmestoornissen te wachten maar dat zien we dan wel weer, hoofdzaak hij is weer thuis!

Fijne dag,


29 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Irene. Erg mooi gedaan met al die bloemetjes.
Was door ziekte even afwezig en moest dus even bijlezen hier. Fijn dat Ben weer naar huis mag. Beterschap en sterkte met zijn verdere herstel!

Joanne kramer zei

Wat een mooie en lieve kaart! Sterkte met de verzorging van je man. groetjes Joanne

Alina zei

en wat ben ik blij dat IK degene ben die weet hoe mooi dit kaartje in het echt is!!!!!!! dank je wel, Irene, het stempeltje is te leuk voor woorden, ik ben er dol op!! en dat je de bloemen zelf hebt geknipt, omdat je weet dat ik van zoiets houd....ja, wat kan ik zeggen? ik ben eigenlijk een beetje sprakeloos!
ik heb je andere bericht gemist :( ! fijn dat Ben naar huis mag, nog heel veel sterkte en beterschap! wat leuk dat Sylvia in Nederland is, geniet van alles! ik denk aan jullie!
liefs, Alina

Odette's kaartenhoekje zei

Irene wat is je eerste kaartje als DT een knaller zeg ... Echt super mooi hoe je de bloemetjes gemaakt hebt !
Veel beterschap voor je man !
Groetjes, Odette.

Diny zei

Wat een prachtige kaart Irene....en de bloemetjes zijn schitterend! Heel veel sterkte met de verzorging van Ben.....wat fijn dat hij vandaag naar huis mag!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Jippie Irene!!! Zo fijn dat Ben naar huis komt vandaag!!!
En natuurlijk een groot welkom bij ons team, maar dat wist je al hihi. Een super mooie eerste Challenge kaart, ik ben er weg van en de ontvangster ook!
Doe rustig aan, ook bij jou moet de energie weer een beetje terug komen na al dat gevlieg naar het ziekenhuis! En ga Ben maar lekker verwennen, en jezelf ook niet vergeten hè!!!
Liefs van Gerie

Thea zei

Wat een prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt Irene, schitterend hoe je de bloemen hebt gedaan. Blij voor jullie dat Ben vandaag weer naar huis mag, verwen hem maar goed maar dat is aan jou wel besteed. Hopelijk snel goede berichten en dat de operatie alsnog kan plaatsvinden zodat hij snel weer opknapt. Blijft spannend.

Liefs Thea
xx

Anita van Merode zei

Hoi Irene,
wat heerlijk om Ben weer te mogen halen, kan hij heerlijk opknappen thuis en vertroetelt worden door jou.
Je kaart is een geweldige binnen komer! Vind hem prachtig en zo te lezen Alina ook. Missie geslaagd hihi. En we zijn super blij om jou in ons team te hebben.
Gr Anita

Sylvia zei

Hallo Irene,

Prachtige kaart met een superleuke vorm.Hele mooie bloemetjes en stempeltje en weer prachtig ingekleurd.Fijn dat Ben weer naar huis mag.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt, de bloemen zijn een echte blikvanger..en wat heerlijk dat Ben weer naar huis mag..
Lekker verwennen dan maar en dan gaat hopelijk de operatie ook door..
Beterschap voor Ben..succes voor jou in het DT..
groetjes,
Ans

Marjan zei

Prachtige aftrap, Irene!! Supermooie kaart, de zachte pasteltinten, het mooi gekleurde dametje, de bloemetjes, het model, allemaal heel lieflijk ook, maar ook modern!

Wat fijn dat Ben weer naar huis mag en jij hem weer op kunt kweken. Hopelijk gaat zijn herstel voorspoedig en kan hij er straks weer tegen. Ik heb veel aan je gedacht de laatste tijd. Is Sylvia er nog of moest ze weer terug? Ik hoor je wel weer een keertje als j eraan toe bent en tijd hebt. Knuf!!

Nicolette zei

Een prachtige kaart Irene en fijn dat je man weer thuis is. Beterschap gewenst.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtige kaart. Heel mooi deze inspiratiekaart . Superleuk gemaakt . Je bloemen zijn super de sup. Een heel mooi effect op deze kaart. Prachtig gemaskt. Mooi afdrukje en hele mooie kleuren. Fijn dat je man weer naar huis mag. Dan kan hij weer opknappen door jou goede zorgen en verwennerij. Ik wil jullie alle goeds wensen en veel beterschap. Groeten Trijntje

Margot zei

Wat een enig kaartje, ik ben weg van het bloemenveldje en van het meisje! Nog veel beterschap voor de zieke!

Colinda zei

Wat een lief kaartje! Wat leuk dat je weer een nieuw DT plekje hebt gevonden, heel veel plezier!!
Fijn dat Ben weer thuis is, lekker vertroetelen maar!
Lieve groetjes,
Colinda

Sabine zei

Het is een hele mooie kaart! Wat fijn dat Ben weer thuis is. Het verwennen en vetmesten is wel aan je besteed Liefs Sabine

Aartje zei

Hallo Irene, fijn dat je Ben weer kan gaan "verzorgen" en dat er geen "verpleging" meer nodig is.
Je kaart is echt een plaatje en zo te lezen was Aline er heel blij mee.
Groeten, Aartje

http://cheryl-cherylscreativeatcscards.blogspot.co.uk/ zei

This is so beautiful great shape and I adore those flowers hugs cheryl xxxx

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Fijn dat ben thuis is en verwen hem maar flink ☺
Groetjes, Anja

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart Irene met een schitterend mooi ingekleurd stempelmeisje!
Ik hoop dat alles goed gaat met je man thuis, verwen hem maar lekker goed!
groetjes, Nancy

GerJanne zei

Ha Irene,
Nou, kaartje na 1700 uur op de bus gedaan omdat ik onverwachts wat langer bij mijn ouders bleef. Nu zie ik je berichtje dat Ben thuis is en de kaart is echt voor jou. Groetjes voor Ben staat erop, dat dan weer wel. Maar vanaf deze plaats heel veel succes en sterkte met de thuiszorg die je zelf gaat leveren. Fijn dat Syl morgen komt. Kun je ook even van je afpraten, lijkt me, met de op een na vertrouwdste persoon over de vertrouwdste en en eigen dingen.
Je kaart is prachtig en je bent echt een aanwinst voor het team hoor. Je scheef over je kaarten, de wat simpelere..nou echt niet!
Liefs,
GerJanne

Rosina zei

Prachtig is dit kaartje Irene...zo mooi van vorm en met die mooie bloemetjes erop schitterend!!
fijn dat Ben weer thuis is ...sterkte met de verzorging en hopelijk gaat het vanaf nu alle dagen een beetje beter...
groetjes Rosina

Wendy Koorevaar zei

Wat een heerlijk fris en mooi kaartje Irene! Super schattig! En wat leuk dat je in het DT zit.

Veel sterkte met het herstel van Ben, ik hoop dat hij gauw wat opknapt.

Liefs,
Wendy

Petra Swart zei

O, wat 'n fraaie meisie met so 'n mooi bos blomme, Irene - so pragtig ingekleur!!!! Al die blommetjies wat jy so netjies uitgeknip het lyk tog te vrolik!!! Ek hou baie van die vorm van jou kaartjie!!!! Baie, baie mooi!!!!
Sterkte met die versorging van Ben!!!! Ek hoop hy word sommer gou beter en sterker!!! Kyk mooi na hom en ook na jouself, hoor!!!!
Groete, Petra XX

Stella zei

Da's de eerste stap in de goede richting. Naar huis! En goed voor hem zorgen is je wel toevertrouwd. Is je dochter ook nog in Groningen? Geniet dan nog even van het bij elkaar zijn. Ik hoop dat Ben snel aansterkt. Nog steeds een ingreep maar eerst even bijkomen. Het is wel een heftig jaar voor jullie... En je kaart is prachtig!
Liefs,
Stella
XX

Ans S. zei

Prachtige kaart, Irene.
Fijn dat Ben weer thuis is, ga hem maar lekker verwennen.

Groetjes Ans

Linda zei

Hoi Irene,

Gefeliciteerd met je nieuwe DTschap! En dat je man weer thuis is.
Ga maar goed voor hem zorgen. Ik hoop dat het voor jullie vanaf nu beter zal gaan.
Liefs, Linda

!neke zei

Super dat Ben weer thuis is!!!
Heel veel geluk voor jullie beiden !!!!

liefs Ineke

Nicole zei

Prachtige binnenkomer Irene!! En heel veel plezier bij je nieuwe DT-job.
Heerlijk dat Ben weer thuis is.
Liefs, Nicole