vrijdag 24 april 2015

Hollands Glorie


Nog steeds geen nieuwe kaartjes maar ook amper reageren op de blogs en dat komt mede door het heerlijke weer en het feit dat we de toerist uithangen in eigen land en daarna heb ik totaal geen puf meer om nog achter de pc te kruipen.
Van de week waren we naar de Keukenhof  met nog zo'n 1000 andere mensen hihi!
25 jaar geleden woonden we in Voorhout en is het er nooit van gekomen (ik denk omdat we om ons heen al overal bollenvelden zagen) en nu moeten we er 2,5 uur voor rijden  maar het was absoluut de moeite waard.
Graag deel ik wat foto's met jullie, niet van velden vol bloemen maar vooral van andere leuke dingen die ik overal tegen kwam. 
 
 
 
 
                                              
Niks weggooien dus, enig al die plastic keukenspullen vol bloemen!


 
 
 Nog nooit eerder gezien, schitterend die rafelrandjes aan de tulp!
 
                                        
Alles in dezelfde tinten, daar hou ik van!!
  
 
 
 
 
Ik ben een groot bewonderaarster van Vincent van Gogh en die stond dit jaar in het zonnetje, heel leuk gedaan!
 
 
                                       
 
Als jullie dit lezen zijn wij een dagje Utrecht doen met onze goedkope treinkaartjes (voor ze weer in de prullenbak verdwijnen omdat we te lang gewacht hebben...dat gebeurt hier nogal eens helaas!).
We gaan uuuuren slenteren, hofjes en leuke steegjes bekijken, Dom-under natuurlijk en hopenlijk heerlijk eten aan een van de grachten en wie weet ook nog wat winkelen. Vanaf morgen slaat het weer om dus we nemen het er nog maar even van.
 
Vast een fijn fijn weekend, liefs 
 
 

29 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Irene,
Nederland is ook heel mooi hoor! en gaan jullie maar lekker de toerist uithangen, hihi. Stom is dat hè, als je ergens dichtbij woon, dat je er dan niet heen ga! Hoeveel toeristen er wel niet op de kaasmarkt lopen in Alkmaar....en ik ben er nog nooit geweest, hihi. Je zal wel uitgeteld thuis komen uit Utrecht, maar vast weer voldaan! Ik kan me indenken na het zien van de foto's dat jullie onwijs genoten hebben van de keukenhof! het ziet er geweldig uit!!! (Hoe bedoel je hak op de tak...hihi)
Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

Anoniem zei

Hoi Irene je hebt gelijk :) Zulk mooi weer ... lekker genieten ;) Prachtige foto's!!! Geniet heerlijk in Utrecht maar dat zal wel lukken denk ik ;)
Groetjes Chantal

Aartje zei

Wat een schitternde foto's. Heerlijk genieten van eigen land. En reacties achterlaten: daar loop ik ook enorm mee achter, maar komt vanzelf weer goed. Het gaat regenen vanaf zondag dus dan hebben we een mooi klusje.
Groeten, Aartje

LAURA KANT zei

Prachtige foto’s, Irene! Geniet maar lekker! Bedankt dat we mogen meegenieten!

Hugs, Laura

Henriëtte zei

Dat zijn nog eens mooie foto's Irene, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit in de keukenhof geweest ben.

Groetjes Henriëtte

Misseke zei

Ik zit te genieten van je foto's Irene - je hebt me helemaal blij gemaakt :). Helaas zit een bezoekje aan de keukenhof er voor mij niet in door de erge hooikoorts en allergiën en dus moet ik het doen met foto's ;).

Groetjes,
Misseke

Je@net zei

Prachtige foto's, Irene.
Nederland is zeker de moeite waard, er is zoveel moois te zien.
Fijn weekend gewenst!

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie foto's en je hebt gelijk om te genieten nu het nog heerlijk weer is.
fijn weekend!
groetjes Anita

Mieke'S zei

Schitterende foto's.
Die kinderwagen vol hortensia's, heel mooi.
Mooie herinnering.
Groetjes Mieke'S

Colinda zei

Wat een mooi foto's en Voorhout dat is een heeeele bekende plaats voor mij. Mijn opa en oma woonde daar, we gingen er in mijn jeugd bijna elke zondag naar toe. Mijn zus heeft er ook nog een tijdje gewoond maar inmiddels is ze verhuisd. Een jaar of wat geleden heb ik met mijn zus, moeder en tante, die er nu nog woont, weer eens gezellig een wandeling door het centrum gemaakt en wat is er veel veranderd maar het blijft een mooi dorpje!
Hoop dat het gezellig was in Utrecht.
Een leuk weekend,

Colinda

Diny zei

Wat heb je leuke foto's gemaakt Irene....Nederland is prachtig!
Groetjes Diny

By XaLu zei

Ziet er gezellig uit! Wat een leuke foto's heb je gemaakt. Utrecht was vast erg gezellig want het weer was perfect!

Fijn weekend nog,
Nicole

Blankina zei

Ja het keueknhof is prachtig, fijn dat je ons mee laat genieten van al het moois. Prachtige foto's Irene. Geniet van het toerist zijn in eigen land!
Liefs Blankina

Wilma de Korte zei

Wat een prachtige foto's!
Ik was je even kwijt vanwege mijn nieuwe blog, maar heb je weer gevonden ;)
Ook al ben ik alleen met SU bezig, vind ik het toch ook nog leuk om naar cute kaartjes etc te kijken!
Tot blogs!
Groetjes, Wilma

Louise zei

Wow, wat een prachtige foto's van de Keukenhof heb je gemaakt Irene. Ik roep ieder jaar ik wil naar de Keukenhof, maar helaas is het er nog niet van gekomen......misschien dit jaar?????. Geniet van toeriste spelen in eigen land en dat bloggen komt wel weer hoor!

Gr.LOuise

Lia zei

Geweldig, dat je zo genoten hebt! Wij zijn vorig jaar geweest en troffen het ook zo met het weer. Je hebt schitterende foto's gemaakt!!
Geniet er maar van, bloggen komt wel weer.
Lia xx

Neline zei

Ik geniet met je mee van de prachtige foto's. Het weer zat natuurlijk ook heel erg mooi. Ik hoop dat je in utrecht ook een leuke dag hebt,
groetjes
Neline

Liesbeth zei

Mooie foto's Irene, het was met het weer ook echt genieten, fijn weekend. gr. Liesbeth

Durvina zei

Wat heerlijk om zo te genieten!
En dat bloggen komt vanzelf wel weer.
We hebben allemaal wel eens zo'n periode dat we vaker bloggen of juist een hele tijd stilstaan!
Geniet en de groetjes aan Ben.

liefs, Durvina

Renate zei

Ons koude kikkerlandje heeft zoveel mooi te bieden, maar dat hebben we zelf eigenlijk niet in de gaten.
Door je mooie foto's komen we zelf ook terecht in een wereld van bloemenpracht.
Hoe is je dagje Utrecht geweest?

-xies- Renate.

Angelique zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt in de keukenhof. De witte tulpen met het rafelige randje zijn prachtig. Ikzelf ben er nog nooit geweest maar moet er toch maar eens van komen als ik dat zo zie.
Geniet van alles wat je doet en dat bloggen komt weer wel.
groetjes Angelique

GerJanne zei

Hi Irene,
wat een gave impressie van de Keukenhof. De laatste keer dat ik daar was woonden we in Leiden en was mijn schoonmoeder mee. Dat is heel lang geleden want ze overleed in 1990. Dus meer dan 25 jaar. Maar wat een mooie foto's laat je ons zien. Zo ben ik er ook even geweest. Hopelijk was Utrecht ook gezellig!?
Groetjes
GerJanne

Marleen zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt op de keukenhof Irene en zo te zien hebben jullie ook kunnen genieten van heerlijk weer!
Lieve groetjes, Marleen

Ans zei

Schitterende foto,s mooi om te scrappen!!!!! Geniet van deze leuke dagen!!!

Liefs Ans

Stella zei

Irene wat leuk! Ik vind die bloemen in plastic keukenspullen hi-la-risch. Ik herkende nog teilen die mijn moeder had ha! Leuk is dat hé; op stap in eigen land. Geniet er van. Slim om gisteren naar Utrecht te gaan. Het is nu zo koud en morgen word het niet veel beter. Was het daar ook zo'n leuke dag? Genoten? Ik kom net weer kijken na een paar drukke weken; soms loopt het niet anders. Maar het is geen desinteresse. Leren is nog hetzelfde hoor. Ik moet mijn diploma's borgen. Het leek aanvankelijk mee te vallen maar ben er inmiddels achter dat ik meer tijd nodig heb. Aan de slag dus :). Heb al een goede planning; moet lukken!
XX

Unknown zei

Heel herkenbaar hoor Irene. Ik woon er ook heel dichtbij (Haarlem) en ik ben er ruim 25 jaar geleden geweest en dat is ook de eerste en tot nu toe de laatste keer geweest hahaha. Elk jaar zeggen we wel dat we gaan maar voordat we er zijn geweest is de tent alweer gesloten. Afgelopen weekend was het bloemencorso en ook dat hebben wij deze keer overgeslagen al was het erg mooi hoorde ik gister bij mijn zus in Hillegom.
Je foto's zijn prachtig en leuk dat je ze met ons wilt delen. Het weer was dan ook super toen je er was.

Lieve groetjes, Joke

Nicole zei

Ooohhhhh wat een prachtige foto's en wat zul je genoten hebben!! Ziet er echt allemaal super en heeeeeeel gezellig en mooi uit.
Ik hou er ook van als alles in dezelfde tint is. Geweldig!!
En lekker een dagje Utrecht......nog meer genieten dus!!
Ben benieuwd hoe je het gehad hebt.
Liefs, Nicole

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene ,

Naast crea bea bezig zijn ben ik ook een grote fan van fotograferen. Wat een ontzettend leuke plaatjes heb je geschoten en je hebt er oog voor om de bijzondere dingen eruit te halen. Mijn complimentjes hoor!!
Gezellige groetjes Lida

*mieke* zei

Ik heb net heerlijk een rondje door de Keukenhof gelopen...virtueel dan hé:-) Ontzettend mooi Irene en misschien leuk om volgend jaar eens heen te gaan met mams!
Groetjes Mieke