woensdag 1 april 2015

April showers....................

Neen het is geen grap: op deze 1e april ben ik echt aan de beurt met een DT-bijdrage op het  Don&Daisy Blog.
De drieluik-kaart heb ik vorig jaar gemaakt voor de Special maar nog niet op mijn blog laten zien en het is weer "een verhaaltje" zoals jullie inmiddels wel van mij gewend zijn....veeel foto's dus ga er maar even voor zitten!! 
                                                                       De voorkant


Het stadstuintje ligt er gezellig bij maar er komen al wat wolkjes over drijven dus snel het gereedschap de kruiwagen in en naar binnen! De bloemen op de trellis zijn uit het DP geknipt, net als de onderste rand rondom de kruiwagen.
                                                                       De binnenkant       
   
          

                                                                                



                                              
Ja hoor het begint al te spetteren en Daisy moet haar hondje nog uitlaten en een verjaardagskaart posten dus hup, onder de plu en snel naar de brievenbus!

Aan een heel verhaal wat ik allemaal gedaan heb begin ik maar niet anders vraag ik wel heel veel van jullie tijd maar ik geef wel een opsomming van de gebruikte artikelen. 
Daisy onder de plu is (helaas) geen stempel maar zit (of zat??) gratis bij het Pretty Paper Bloc "Don&Daisy" PK9107.


Col1346 - in the garden (tuinbord, hark en schep)
CR1223- postzegelvorm
CR1263 - trellis panel
CR 1262 - trellis flowers 
LR0203 - tree
LR0207- Amsterdam
LR0260 - kruiwagen
LR0275 – Classic Mailbox
DDS3334 – Theme Autumn (de wolkjes gestempeld, losgeknipt en verhoogd opgeplakt)
EC0147 - Eline’s Words (je bent jarig)
PK9088 - Fancy Flowers
JU0911- Charms (lieveheersbeestje)
JU0905- Flowers Red
CP8957- Paper Flower Mix Autumn 
RB2218- Paper Roses Peach 
JU0820- Plakparels Blue 

Met de kaart voor Laura ben ik in de prijzen gevallen bij Love Rubber Stamps, leuk!!








               



Het is echt "April doet wat hij wil" en het lijkt wel herfst. Toch ben ik niet volop aan de freubel maar druk in huis. Aan grote schoonmaak doe ik nooit, meer een kwestie van altijd bijhouden maar nu ben ik wel de kasten aan het leegruimen. Al het glaswerk en servies een sopje en nu ik toch lekker bezig ben direct de hele keuken er ook maar achteraan dus ik kan nog even vooruit. 
Straks glimt alles me tegemoet en dan glim ik van voldoening  *lol*!

Ik wens jullie een fijne dag, laat je niet foppen!!!!





Challenges:

Stampandcreate-March/is it spring yet??
Cards&Scraps-233/colour challenge
Craftingforallseasons-99/animal magic
Duymelot-april/dier op je kaart
SimonSaysWednesday/happy b-day
CraftyCalendar-april/add a sentiment

46 opmerkingen:

Lia zei

Wat een vrolijk begin van een rondje bloggen! Je hebt alles zo mooi in dezelfde tinten uitgewerkt!
En dan hieronder: zoals je weet is Yvonne ook druk met SU en ik ben ook al diverse keren aangeschoven en wordt steeds enthousiaster. Langzaam zie ik dan ook dat mijn kaarten minder druk bewerkt worden... Zou dat hierdoor komen?? Maar ik blijf ook wel fan van vintage hoor!
Ik wist niet dat je jarig was, dus er was geen kaart van mij, maar dat komt goed hoor!!
Groetjes en een fijne dag (hopelijk met beter weer)
Lia xx

Richtsje zei

Puur genieten hoor Irene zo op de 1ste van april bij dit mooie verhaal! Leuk verteld aan de hand van mallen, lieve Daisy en alle schitterende details die je erin hebt verwerkt! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag....je weet ik ben niet iemand die regelmatig tijd heeft om te bloggen dus mis ik dit soort dingen heel vaak maar niet minder gemeend hoor! En nu nog maar lekker even aan de poets...ik ga vandaag even bloggen en dan aan de knutsel op mijn vrije dag!

Liefs Richtje

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een super leuk kaartje en ja helaas de plu blijft nog even nodig.
Succes met je ( grote) schoonmaak altijd lekker als alles je weer tegemoet blinkt en als de zon dan echt volgende week gaat schijnen kun jij heerlijk buiten genieten.
fijne dag!
groetjes Anita

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is simply gorgeous Hugs Pops x

Anoniem zei

Wat een super leuke, vrolijke kaart Irene! Ik heb het verhaal erbij gelezen en je hebt het allemaal zo mooi uitgewerkt! Prachtige details, heerlijke kleuren ... super! Gefeliciteerd met je prachtige winnende kaart! Succes met het soppen ;)
Groetjes Chantal

Wil Frutsel zei

Prachtig Irene, echt voorjaar ne zoveel werk er aan gedaan, verdient een extra punt hoor, hihi!!
Gefeliciteerd met je winnende kaart!!
xx Wilma

Cornelie zei

Helemaal leuk zo'n verhaaltje bij je kaart. Wat onwijs mooi gemaakt zeg! De kleuren vind ik ook super. Echt heel tof Irene!

Mieke'S zei

Je hebt je niet verveeld, zie ik!
Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
Succes met het schoonmaken!
Het is ook mijn werkwijze, om de zoveel tijd alles eruit, soppen, dan kan het er weer een tijdje tegen.
Gefeliciteerd met je "prijskaartje"!
Groetjes Mieke'S

Angelique zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met je gewonnen prijs.
Ik vind het ook altijd zalig als alles weer netjes is. Geniet nog van je dag.
groetjes Angelique

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Irene. Erg mooi gedaan!
En gefeliciteerd met je winnende kaartje!

Sarah zei

Wat een leuk verhaaltje en zo plezant uitgewerkt !
Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Hahaha, die Irene, in mijn oren klinkt dit wel als grote schoonmaak hoor! Als ik zo ijverig als jou was, noemde ik het zo.
Je kaartje is top. Een enig drieluik met veel te zien. Verstandig van Daisy dat ze de paraplu op heeft! Zonde van haar kapsel, hihihi....Polletje Piekhaar.
Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje met de kaart voor Laura.
Helemaal verdiend!
Lieve groetjes,
GerJanne

Jacqueline Presentje zei

Wat een gezellige leuke kaart met een heel verhaal hihi erg leuk.

Groetjes, Jacqueline

Rosina zei

heel mooi je drieluikkaart Irene...prachtige mooie bijpassende stansjes erop gemaakt...
gefeliciteerd emt je winnend kaartje ....dik verdiend...geniet ervan!!!
en veel succes met de kasten schoonmaak....

groetjes Rosina

Adriana zei

O, wauw, wat een kunstwerk, Irene! Prachtig bij elkaar en wat een verrassing je uitgebreide binnenkant.
Succes met je sopwerk:-)
Liefs Adriana

Misseke zei

Prachtig 3-luik kaartje heb je gemaakt Irene - hij is helemaal super en met je verhaaltje erbij zie im het ook helemaal voor me zeker vandaag.
Groetjes,
Misseke

Plony zei

Gave drie-luik Irene....mooi gecombineerd met mallen, papier en extra toevoegingen en zo met het verhaaltje erbij is het leuk kijken op je blog. Heel gaaf gedaan.
xxx Plony

Stella zei

Voor mij zijn dit 4 kaarten+ wat is dit geweldig Irene! De voorkant vond ik al een klapper maar de binnenkant; mijn kaarten zijn dan nogal armetierig:) Prachtige details; vooral die boom en de eindeloze brievenbus. Gaaf!
Ben je niet helemaal gevloerd na al dat gesop; wel heelrijk om alles weer schoon te hebben!
XX

Trijntje zei

Hoi Irene gefeliciteerd. En wat is dit een prachtige kaart super. Wat een mooie kleurencombi. Niet alledaags mar wel prachtig. Heel leuk dit drieluik een hele mooi combi van de mallen. Groeten Trijntje

Thea zei

wat een leuke drieluik heb je gemaakt geweldig! En gefeliciteerd met je gewonnen kaart.
Liefs Thea

LAURA KANT zei

WOW, wat is dit een prachtige drieluikkaart, Irene! Heel mooi gedaan!

Hugs, Laura

Unknown zei

Hoi Irene,

Ik raak niet uitgeken bij deze prachtige drieluik kaart.
Heel leuk en heel anders. Een toppertje!
Altijd fijn als je huis en kasten weer op orde zijn.
Kan maar weer gedaan zijn ;)

groetjes, Joke

Christine zei

Wat een pronkstukje Irene! Heel knap gedaan hoor!
Liefs
Christine

Angela zei

Hoi Irene...
ik weet niet wat ik leuker vind.. je kaarten of je verhaaltjes. Wat een schitterend verhaal steekt er in deze kaart!
Het drieluik is Ă©cht geweldig mooi geworden... maar goed dat je het alsnog geplaatst hebt... puur genieten.
Alvast fijne Paasdagen..
xxAngela

Scraptastisch zei

Ik heb hem gister al uitgebreid bekeken Irene, maar verder dan dat kwam het niet! Dit was heel veel draai, knip en plakwerk en dan nu pas laten zien, hihi
Mooi gedaan en een prachtig verhaal erbij! En ja dat je met Laura's kaart in de prijzen bent gevallen is niet zo vreemd, het is een topper!!! Gefeliciteerd hiermee!
Liefs Gerie

Sonja zei

Wauw, leuke kaart en alles zo mooi assorti.

groetjes,
Sonja

Nicole zei

Oooohhhh wat een bjoetie Irene!!! En een geweldig leuk verhaaltje heb je erbij bedacht of andersom hahaha!!
Alles klopt weer helemaal en is weer tot in de puntjes verzorgd.
Geweldige mallen heb je ook allemaal gebruikt. Toppertje!!
Een dikke proficiat met je prijs met de kaart voor Laura ook dit is een bjoetie en een echte Irenekaart!
Je Su kaarten zijn ook allemaal erg leuk en wat een verwennerij al die verjaardagskaarten. Blijft leuk he?! Zoveel post!!
Fijne Paasdagen.
Liefs, Nicole

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Ben je inmiddels klaar met de poets of de schoonmaak? Soms heb je er zo'n zin in, om alles eens op te ruimen, vaak kan er dan ook een heleboel weg..
Wat heb je een prachtig 3-luik gemaakt en zo'n leuk verhaaltje er bij..
leuk dat je in de prijzen viel met je kaart voor Laura, hij was/is ook enig.
Wens jullie fijne (droge) paasdagen,
liefs Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een geweldige bijdrage voor het Don en Daisy blog Irene. HĂ©Ă©l mooi en het leest als een prentenboek met je verhaaltje erbij. Leuk dat je met je kaart voor Laura in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd hoor. Geniet van je glimmende huisje..LOL..
Liefs Miranda

Tina zei

Hallo liebe Irene,
was fĂ¼r eine wunderschön gestaltete Karte. Du hast die Stanzen toll eingesetzt. Klasse
Ich wĂ¼nsche Dir einen schönen Tag.
Ganz liebe GĂ¼ĂŸe
Tina

Thea zei

In Ă©Ă©n woord WOW! Een schitterend drieluik dinnetje! Wat een werk heb je er weer van gemaakt, daar ben je toch een kei in. Beetje rustig aan he met de poets. Hier ook af en toe een kastje hoor, maar nu met het rustige mooie weer even geen zin, bewaar ik wel voor als het weer eens wat regenachtig is maar dat hebben we voorlopig genoeg gehad. Gefeliciteerd hoor met je kaart voor Laura!

Fijne paasdagen!
Liefs Thea

martine zei

Hoi Irene,
dat was weer genieten bij jou
wat een mooi drieluikje !!
ook proficiat met je gewonnen prijsjes
en wat zal alles mooi blinken in je huisje
fijn Paasweekend liefs van martine

Marianne Schut zei

Gefeliciteerd met je prijs met het kaartje voor Laura, leuk hoor! Ook dit kaartje mag er weer wezen zeg! Jee als je nog een keer iets anders wilt gaan doen kun je altijd nog schrijfster/vertelster worden! haha! Super leuk zoals je je verhaal in beeld hebt gebracht. En wat een schatje is deze daisy!
Echt een kunstwerkje weer! En zo Irene! leuk hoor! Gezellige dagen gewenst! Liefs Marianne

Henriëtte zei

Wat een werk heb je van je kaart gemaakt. Ik vind 'm prachtig geworden.

Groetjes en fijne paasdagen,
Henriëtte

Ans zei

Een schitterende drieluik waar veel op te zien is! Is echt genieten om hem te bekijken!

Fijne paasdagen,
Liefs Ans

Jantine zei

Geweldig, wat een mooi verhaaltjes kaartje! Heel sfeervol en feestelijk!
Groetjes
Jantine

Teresa Kline zei

wow, what a gorgeous fold card! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Aartje zei

Het is een compleet boekje met verhaal deze kaart. Erg leuk gemaakt Irene. En in dze vrolijke kleurtjes wordt je er meteen vrolijk van.
Leuk dat je kaart zo gewaardeerd werd. Het was dan ook wel een hele leuke, dus terecht!
Groeten, Aartje

Bernadet zei

Wat een gave kaart is dit Irene!!
Schitterende details, vrolijk papier, mooie combi van stanzen, kortom SUPER!!!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Marcella zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
Groetjes Marcella

aussie aNNie zei

Fabulous creation for our challenge of Animal Magic...do hope you join us again...xx
{Crafting For All Seasons DT Member}

Geertje zei

Wat een ontzettende leuke kaart heb je gemaakt. Leuk dat verhaal erbij. ... ik heb ervan genoten.
Bedankt dat je meedoet bij cards & scrap, alleen jammer dat je bij teveel andere challenges ingestuurd hebt. ... (max. 3 andere)
Groetjes Geertje

Tinie zei

Oh wat leuk heb je dit gedaan, Irene!!
Prachtige kaart!

Groetjes Tinie

Colinda zei

Wat een lief kaartje!! Zie dat ik ( alweer, hihi) achter loop met bloggen. Druk weekje achter de rug, werken, huis soppen, pasen, DT werk, haken en ook nog mijn verjaardag gevierd, dus bloggen stond even op een laag pitje. Ga eens even kijken wat voor moois je allemaal weer hebt gemaakt.

*mieke* zei

Wat leuk om je kaart tussen de inzendingen te zien staan bij Cards&Scrap Irene! En het is me toch weer een waar kunstwerkje geworden...wat ontzettend veel details zijn er weer te zien. Gefeliciteerd met je prijs voor Laura's kaart
Liefs Mieke

flossbite zei

Thanks for joining us in our Animal Magic challenge. Great project!
Hugs
Fiona Crafting For All Seasons DT x