zondag 2 februari 2014

Vintage

Vandaag laat ik eens iets heel anders aan jullie zien: een vintage kaart!
Eigenlijk is dit niet zo mijn ding maar dit lieve plaatje heb ik ooit eens gekregen en nu werd het toch echt eens tijd er iets me te gaan doen. Makkelijk vond ik het niet en ik heb nu nog meer bewondering voor al die schitterende vintage creaties in blogland! Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.


De basis is een klein standaard kaartje uit oudroze glans cardstock. De randen van het lieve plaatje (weet dus niet waar het van is) heb ik met een figuurschaar van een fotorandje voorzien. Het DP is van Melissa Francis "Attic Treasures", de randen bewerkt met Walnut Stain. Het bloemetje links boven heb ik nog een keer extra uitgeknipt en deels over het plaatje verhoogd opgeplakt. De Kraft hoekjes zijn van Noor, de pareltjes waren wit maar heb ik met een Promarker de goede kleur gegeven. Het kantje is uit mijn voorraad. Het theekopje is uit een Paperpad van Bo Bunny "Little Miss Collection" en vond ik er qua kleur wel leuk bij passen. Het kleine vlindertje is gemaakt met een Mireille-ponsje. De tekststempel is van een clearstamp van het Kruidvat.
 
Bij Christmas cards all year round ben ik met mijn konijntje op de slee winnaar
          
 
 en bij Bearly Mine ben ik  met de verjaardagskaart voor Nicole in de

 
 
terecht gekomen. Februari begint al net als Januari, super leuk!!

 Lieve groetjes en fijne zondag allemaal,
 
 
 

44 opmerkingen:

Je@net zei

Een geslaagde vintage kaart, Irene.
Heel erg mooi geworden!
En gefeliciteerd met je top 3 kaartjes, leuk!
Fijne zondag!

Ingrid Reyners zei

Nou allerleerst gefeliciteerd met je top plaatsjes wat goed zeg!, dat is zeker een heel goed begin van februari. Daar doe je het voor, maar terug naar je kaartje, dat is inderdaad geen kaartje zoals we gewend zijn, maar daarom zeker niet minder mooi Irene, ik hou ook van vintage plaatjes, en spulletjes, en ik vind de kaartje dan ook altijd heel mooi, je hebt mooi zachte poedertinten gebruikt, past er heel goed bij. groetjes, Ingrid.

Paulien zei

Hartstikke goed gelukt joh! Heel mooi! Die kun je nog wel een keer maken ;) Fijne dag.
Gr Paulien

Thea zei

Hij is prachtig Irene, als ik al eens vintagekaartjes maak doe ik het ook op deze manier. Niet te vol en een paar kleine details.

Liefs Thea
xx

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Schitterende vintage kaart en proficiat.

Groetjes, Jaimie

Tinie zei

Zeer geslaagde vintage kaart Irene!! Als ik jou was zou ik daar vaker mee aan de slag gaan, heel erg mooi van kleur ook!!! En gefeliciteerd met de top 3 notering, zag daar zelf ook nog een bekende naam bij staan:)

Hele fijne zondag toegewenst, Tinie

Neline zei

Ik vind je kaart geweldig mooi Irene! Dat mag je vaker doen hoor;)
groetjes
Neline

Trijntje zei

Hoi Irene. Je kaart is wel erg mooi geworden! Groeten Trijntje

Nicole zei

Ooohhhh een goed begin is het halve werk, dus ga zo door!! Hahah!! proficiat hoor met je gewonnen kaarten. En dit is ook alweer zo'n bjoetie!! Zou je niet zeggen, dat je uit je comfortzone gestapt bent. Alles past weer supermooi bij elkaar!! En je vorige kaart vind ik ook GEWELDIG!! Leuke stempel ook.
Fijne zondag. Liefs, Nicole

Malika zei

Mooie prachtige kaart. Echt super.

Malika

Scraptastische hobby zei

Gefeliciteerd Irene met je gewonnen kaarten en prijzen..altijd leuk toch! En wat je vintage kaart betreft van mij mag je dat vaker doen hoor...ik vind hem heel gaaf!
Mooi dat fotorandje geknipt langs de afbeelding en prachtige kraft hoekjes en papier...SJAPOO en mooi gedaan!!!
Fijne zondag nog en lieve groetjes van Gerie

Adriana zei

Mooi gelukt vintage! Ik heb me er nog niet aan gewaagd... Gaaf dat je kaarten mochten winnen!
Groetjes Adriana

marion zei

heel leuk, liefs, Marion

Anita Meijer zei

Nou Irene je mag het dan heel moeilijk vinden, maar meis wat is die schitterend geworden, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

jolanda zei

hele mooie kaart.
Ook ik vind vintage heel erg moeilijk en ben veel langer met zo'n kaartje bezig bij een scrapkaartje vergeleken, terwijl je dan ook de afbeelding moet kleuren

LAURA KANT zei

Een pracht van een vintage kaart, Irene! Helemaal top! Gefeliciteerd met de gewonnen prijzen! Ga zo door zou ik zeggen!

Hugs, Laura

Sabine zei

Mooie vintage kaart, ik ben er ook niet zo goed in, maar hij is supergelukt. En wat leuk dat je 2x hebt gewonnen. Liefs Sabine

Aleida zei

Gefeliciteerd met je top-3 plaats!
Je vintagekaartje is leuk geworden.
groetjes (vandaag voor de verandering een zonnetje!)

Marjan zei

Wat leuk, die top plekjes! Ben je natuurlijk blij mee! Dat vintage niet zo jouw ding is weet ik, maar zie ik hier niet aan af. Het is namelijk echt een mooie vintagekaart, Irene!

Durvina zei

Een hele mooie kaart!
Maar ik moet je wel zeggen dat ik even twijfelde of ik op het goede blog zat.

liefs, Durvina

Berlinde zei

Een heel mooie vintagekaart Irene!
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartjes, leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart prachtig, goed gelukt, ik wil hier nog wel meer van zien hoor.

groetjes jolande

Colinda zei

Nou, ik vind hem erg mooi geworden hoor!!
Leuk hoor dat je zo'n succes hebt met je kaarten!
Een fijne avond, Colinda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Irene, ik vind het een beauty, wat een mooie tintjes. Je zou niet zeggen hoor dat vintage buiten je comfortzone valt. Mooi dat fotorandje langs het plaatje, dat verhoogt het "oude effect". Wat goed zeg dat je steeds in de top 3 nominaties terechtkomt. Echt talent dus...lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Irene,
wat een verrassing en vintage kaart bij jou te zien zeg! En ook dit gaat je weer geweldig af! Je bent gewoon een begaafd mens. Dat zie je wel weer aan de top 3 plaatsen die je vaak behaald. Gefeliciteerd!! Heb je eer van je werk en het stimuleert!
Lieve groetjes,
GerJanne

Angela zei

Proficiat met je topplekjes!!! Je vintagekaart is ook top!!!
Leuk gedaan Irene....
grt Angela

cheryl zei

Oh wow hun just my style love it too bits hugs cheryl xxx

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat geweldig dat je weer een paar top 3 plekjes hebt gehaald..en dan zeg ik geen wonder, je maakt zulke mooie kaarten, deze Vintage is ook top, leuke details, mooie combinatie van plaatje en papier..liefs Ans

Deborah zei

Eerst en vooral gefeliciteerd!
En je hebt weer een mooi kaartje gemaakt, best wel weer eentje om ontzettend trots op te zijn!
Liefs, Deborah

little sweet things zei

Helemaal mijn smaak, ik vind hem prachtig!
Groetjes, Sas

Stella zei

Vintage niet jouw ding? Irene het is een supermooie kaart. Mooie details; precies goed!
Groetjes,
Stella

By XaLu zei

Ik vind hem super!
Hij is hartstikke goed gelukt.

Groetjes,
Nicole

Lenie zei

zo dit ziet er prachtig uit zeg en gefeliciteerd hoor
groeten Lenie

Wybrich zei

Mooi!!!! Maak nog maar eens vaker een vintage kaart!

Marlies zei

Een hele mooie vintage kaart, heel sfeervol! Je kaart in de vorige post is ook heel mooi, heel vrolijk! groetjes, Marlies

Misseke zei

Schitterend vintage kaart Irene - prachtigmooi gedaan, moest je vaker doen want het is echt een plaatje!

Groetjes,
Misseke

Sarah - Crea S zei

Hoi Irene, nou vind je kaartje toch goed gelukt hoor! Vind die vintage kaartjes ook altijd zo mooi maar zelf lukt het niet haha :) Dus ga ik hier nog even genieten!
En nog gefeliciteerd met je kaartjes, altijd leuk zo'n prijs en top 3! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Christa zei

Huh zeg je dat het je ding niet is Irene ik vind je kaart super vintage hoor, erg mooi vaker doen zeg ik hihi XX Christa

Wil Frutsel zei

Prachtige vintage kaart Irene, en nog gefeliciteerd met je eerste plaats. liefs Wilma

Anoniem zei

Wat een mooie vintage kaart Irene!
Liefs, San

Ans zei

Prachtige vintage kaartje en gefeliciteerd!

Liefs Ans

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

Aartje zei

Prachtige vintage kaart Irene en wat zijn die hoekjes mooi zeg.
Leuk dat ook februari zo goed begint,
Groeten, Aartje

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige vintage kaart heb er al veel gemist zie ik.
Groetjes Doris