maandag 30 december 2013

Hieperdepiep




 
Een kaartje in haar lievelingskleur blauw voor ons oude Buufje dat altijd heeft gezegd "ik wil 100 worden" nou ze is er bijna!!!! Ze woont nog steeds in hetzelfde huis. Maakt inmiddels wel gebruik van "tafeltje dek je", een kleindochter doet haar boodschapjes en haar schoondochter helpt in huis maar voorlopig op haar 98e, zo willen we allemaal wel oud worden toch??

                          

De basis is een standaard klein kaartje uit blauwe glanscardstock, daar witte glanscardstock op en het DP en de postzegel zijn uit de Eline's Huis Agenda van dit jaar.
Het stempeltje op een kleine Spellbinders Oval is "Winter Marci" van LaLaLand, ingekleurd met Promarkers en Derwent. De roosjes zijn uit voorraad en hebben Stickles en wat Typ-Ex gekregen, net als het ovaaltje en de postzegel. Het hartje is een stansje van Joy en "hieperdepiep" is van Crealies en is uitgestanst met Craftable CR1212 van MD. Twee glanzende strikjes aan weerskanten en klaar.

 
Een leuk afsluitertje van 2013 want met dit kerstkaartje sta ik bij de The Crazy Challenge in de .......


Graag wens ik jullie bij deze een heel gezellige jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en creatief 2014!!

Liefs,


 

31 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie leeftijd, en inderdaad zo willen we allemaal wel oud worden, geweldig, als je dan nog zo goed kan! Mijn opa is ook bijna 100 geworden, en ik weet nog goed toen hij 80 werd hadden we een feestje voor hem, maar hij zat in de kroeg, was aan het biljarten, dat vond hij belangrijker dan feesten! ha ha, ik hou er wel van, eigenwijze mensen! Je hebt in ieder geval een mooi kaartje voor haar gemaakt, en nog gefeliciteerd met je gewonnen plekje, met het kerstkaartje. Ik vind het wel lekker om weer eens wat anders te maken en tegen te komen als kerstkaarten. Fijne jaarwisseling, en een heel creatief 2014 gewenst. Groetjes, Ingrid.

Malika zei

Mooie kaartje, mooie kleuren.

Prettige feesten

Malika

Wil Frutsel zei

Hoi Irene prachtige kaart weer, heel zorgvuldig en mooi ingekleurd. Prachtig blauw. Fijne jaarwisseling. liefs Wilma

Sabine zei

Schattig kaartje, ik hoef geen honderd te worden, maar kan me voorstellen dat je oude buuf het wel wil op deze manier. LIefs sabine

Lia zei

Wow, wat een leeftijd!
Dan heeft mijn moeder er nog 6 te gaan voordat ze dit ook haalt.
Krakende wagens....
Je kaart is echt schattig Irene!
Ik wens je een heel gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014.
We gaan weer van elkaars blogs genieten!
Lia xx

Tinie zei

Wowww 98 jaar en dan toch nog op je zelf wonen, super toch en wat heb je een geweldige kaart voor haar gemaakt, ik vind die postzegel ook helemaal top van 2 cent. Jij ook bedankt voor het afgelopen jaar en een heel gezond 2014 toegewenst!!! Niet te veel knallen he........

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi irene
wat een leuke en mooie kaart voor jou buufje en dan zo hoge leeftijd dat is toch geweldig en zeker een kaartje waard!! en van harte met je gewonnen prijs want die kaart is zeker een winters bjoetie!
groetjes van corry

Thea zei

Wat een leeftijd en nog mooier, gezond oud worden hoe fijn en belangrijk is dat!
Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt en schitterend ingekleurd.

Thea
xx

Anita Meijer zei

Wauw Irene wat heb je dit weer schitterend gemaakt in haar lievelingskleur blauw, hoe geweldig zal ze hem vinden. Supermooi is die. En gefeliciteerd met je top 3 plekkie, die kaart was (is) dan ook schitterend.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Ja nou daar tekenen we allemaal voor
hoor, en wat heb je een geweldig
mooie kaart voor deze dame gemaakt,
en gefeliciteerd dat je in de top 3
staat !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

marion zei

mooi kaartje en tevens wil ik je het allerbeste wensen voor 2014, liefs, marion

Trijntje zei

Hoi Irene, Wat een prachtig blauw kaartje. Erg mooi gemaakt.. Leuke digi. De beste wensen voor 2014. Groeten Trijntje

Riet zei

Wat een schitterende kaart is dit Irene.
Zo mooi dat blauw.

Wens jullie ook een gezond en liefdevol 2014.
Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat heerlijk om op deze gezegende leeftijd nog zelfstandig te wonen, dat mag gevierd worden met een prachtig kaartje, wat mooi gemaakt, wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014..
Liefs Ans..
p.s. ik las je vraag over het bolletjesband, dat heeft Diana van Just a Note wel, alleen is de webwinkel nu even dicht, liefs Ans

Anke zei

Wow wat een geweldige leeftijd en dan nog zelfstandig wonen.
Je kaartje is weer prachtig en gefeliciteerd met je topnotering.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.
liefs Anke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
ja zo willen we allemaal wel oud worden, helaas zie ik op mijn werk wel anders, geweldig toch om op deze leeftijd nog op jezelf te wonen.
fijne jaarwisseling en een mooi, liefdevol en creatief 2014.

groetjes jolande

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,
Als je 98 jaar bent verdien je zeker een mooi kaartje! en hij is enig geworden en een top 3 plek is altijd heerlijk!
Ik heb niet veel puf meer na al die oliebollen vandaag, maar wil jou natuurlijk nog een hele goede jaarwisseling wensen, of had ik dat al gedaan, hihi. Beter 2x als geen, en weer lekker genieten van elkaars bloggie in 2014!
Lieve groetjes van Gerie

Lia zei

Geweldig leuk kaartje, ja op deze manier oud worden willen we allemaal wel voor tekenen toch?
Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, gefeliciteerd met je top 3 notering, dat is zeker een leuke afsluiter. Zo ook de kaart voor je (oude) buurvrouw, wat een leeftijd en wat fijn dat ze op deze manier nog zelfstandig kan wonen..ik teken er graag voor...dan kan ik nog lekker lang freubelen, en met krentjes bloggen, whaha. Bij deze wens ik je ook vast een goede afsluiting van 2013 en een goed, gezond en creatief 2014, lieve groetjes en dikke knuffel Miranda

Ans zei

Prachtig kaartje en gefeliciteerd, dat is ook een schitterend kaartje!!!!!

Een hele fijne oudejaarsdag en heel veel liefs voor 2014.

Liefs Ans

Durvina zei

tjonge wat een leeftijd!
Wat zal ze jou kaart in haar lievelingskleur waarderen!
Fijne jaarwisseling voor jou en Ben.

liefs, Durvina

Durvina zei

tjonge wat een leeftijd!
Wat zal ze jou kaart in haar lievelingskleur waarderen!
Fijne jaarwisseling voor jou en Ben.

liefs, Durvina

GerJanne zei

Ha die Irene,
wat en schetig kaartje voor je oude buufje. Letterlijk en figuurlijk! En als je zo 98 mag worden, dat is echt een zegen, zeg! Ik hoop dat ik het ook mag halen op deze manier!
Lief van je dat je in haar lievelingskleur aan het freubelen bent gegaan.
En gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.
Het blijft hier maar druk!
Ook doordat mijn zusje uit Spanje er is...
Liefs en een heel goede jaarwisseling.
GerJanne

Danoesja zei

Hoi Irene

Wat fijn dat je buufje op deze leeftijd nog thuis kan wonen met de hulp van haar familie, dat wil iedereen wel toch.
Je kaartje voor haar in haar lievelingskleur is super mooi.
Gefeliciteerd nog met je plaatsje in de top drie.
Een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gezond en mooi creatief 2014.

Liefs, Danoesja

Aartje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor deze dame op een respectable leeftijd. Mooi ook dat je haar favoriete kleuren hebt gebruikt, ik denk dat ze dat zeker zal waarderen.
Gefeliciteerd ook met je top 3! Altijd leuk als je kaart zo wordt gewaardeerd.
Groeten, Aartje

By XaLu zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je buurvrouw! Dat wil toch iedereen zo oud worden! Weet zeker dat ze erg blij is met de kaart!

Fijne jaarwisseling en een goed, creatief en gezond 2014!

Groetjes,
Nicole

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je buurvrouw.
Een hele gezellige jaarwisseling toegewenst.

groetjes Henriëtte

Christa zei

Super mooie kaart , Irene ! En proficiat met je top 3 plekje .... GAAF ! Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling ! XX Christa.

jolanda zei

prachtige kaart

Chantal zei

Nou Irene, dat is zeker een kaartje waard! En een heel mooi kaartje is het ook geworden in dit geval ;-)
Gefeliciteerd met je prijs en een fijne jaarwisseling!
Groetjes,
Chantal

Home sweet home zei

Lovely and gorgeous card:D

Merethe