zaterdag 7 december 2013

Christmas Wishes

Dit is hem dan: de aller aller laatste kerstkaart met die super cute Eline-uiltjes.
Hier heb ik die schitterende sneeuwsterrenrand gebruikt die ik laatst bij Marjan heb gewonnen en daarom heb ik dit kaartje ook aan haar gestuurd! Ik heb de rand twee keer gestanst, eerst uit witte cardstock met glimmertjes en daarna nog een keer uit het blauwe designpapier, zoo mooi!!!


De gezellige uilenfamilie is helemaal klaar voor de Kerst en staat vol ongeduld voor hun "huisje", gemaakt met een stukje van de steen-embossingfolder en er een rood MemoryBox-raampje opgeplakt met weer het DP er achter als leuk rolgordijntje! Twee kerstbomen, een postzegel en onderaan een pompomlintje en hier en daar Snow-Tex voor het echte wintergevoel. Het sentimentje is van een clearstamp van de Action, gestempeld met blauwe inkt (beetje onduidelijk helaas).


Nog iets leuks:

De uiltjes hebben geluk gebracht want met deze tag met dat gave lint zit ik in de
                                                 
                                                                                        
De kaartjes die straks op mijn blog verschijnen zijn automatisch geplaatst en er komen even geen reacties van mijn kant want....Sylvia en Laura zijn in aantocht en er moet nog van alles gedaan worden (oa de hobbyzolder van een "bombsite" weer in een gezellige logeerkamer veranderen!!).
We gaan verlate Sint en vervroegde Kerst vieren en vooral van elkaar genieten en leuke dingen doen.

Tot over een poosje!!!






Challenges:

CreativeKnockouts-14/christmas splendor

31 opmerkingen:

Lia zei

Hij is echt heel leuk, heel leuk zoals alles past,
groetjes Lia

marion zei

Zo schattig, prachtig meis, fijn weekend, liefs, Marion

Jantine zei

Heel leuk weer! Is dit ècht de laatste??
Veel plezier met je dochter en vriendin!
Groetjes,
Jantine

Je@net zei

Aaah, de laatste alweer! Ik heb ervan genoten, Irene, en ook dit is weer een schatje.
Goed weekend gewenst en hele fijne dagen met de kids. Geniet ervan!

Nicole zei

Wat een super gezellige en mooie kaart heb je weer gemaakt. Die uilenfamilie heeft er zin in!! Geweldig leuk tafereeltje! Een dikke proficiat met je top 3 plekkie en heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier met Sylvia en Laura. Lekker genieten van elkaar!!! Liefs, Nicole

Christa zei

weer super leuk hoor, nou gezellig toch geniet ervan xx christa

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,

Is het echt je allerlaatste ?? heel mooi gemaakt, leuk dat de dames uit Engeland er aan komen, ik kan me enigszins voorstellen hoe je logeerkamer er uit ziet, veel plezier, geniet van elkaar, liefs Ans

Marjan zei

Ja.... die kwam gisteren aan en ik ben er erg blij mee, het is een prachtkaart! En fijn dat jij blijkbaar wel raad wist met deze stans, die is goed terecht gekomen, haha. Fijn weekend!

Wil Frutsel zei

Prachtig Irene, de uiltjes zijn toch wel erg leuk en mooi. liefs Wilma

Ingrid Reyners zei

Wat een geweldig creatie is dit als afsluiter van je uiltjes serie! Inderdaad die rand is erg mooi, en dat raampje vind ik echt geweldig! Heel mooi gemaakt. Geniet van de dames de komende tijd, heerlijk! Tot over een tijdje weer, een mooie tijd gewenst samen!

Thea zei

prachtig weer hoor! en een hele leuke tijd met de Meiden!
liefs Thea

Colinda zei

Hij is weer schitterend!
Geniet van je visite!!

Colinda

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een schatje! Ik ben verliefd op die uiltjes!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooierd weer Irene, veel plezier met de meiden.
Dank je wel voor de mooie kerstkaart, vind hem heel mooi, leuke stoere uitstraling.

groetjes jolande

Ellen zei

Erg leuke kerstkaart Irene! Ik wens je alvast fijne feestdagen toe, geniet ervan!
Groetjes Ellen

Anita Meijer zei

Ik zou bijna zeggen wat jammer dat dit de laatste is want wat is die weer prachtig Irene, een toppertje vind ik het.
Liefs van Anita

arjette zei

Woowww wat een lievie!!!! Heb nog even naar beneden gescrolled want heb weer eens vreselijk veel gemist zag ik wel.... en allemaal even mooi, super!!!!
Fijn weekend!!!

gr. arjette.

Scraptastische hobby zei

Wouwie, wat een schitterende uilen kerst kaart Irene!!!!zo met de hele uilen familie bij elkaar. Je hebt vast weer een gezellige logeer kamer gecreëerd, en geniet van de meiden en de verlate Sint en vervroegde kerst....veel FUN met elkaar en nog van harte met je Top 3 notering!!
tot later en lieve groetjes van Gerie

Aleida zei

Volgend jaar nieuwe uiltjes?
Gefeliciteerd en fijne dagen!
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aaah dit is dus het einde van een tijdperk?!
Het is een heeeel mooi sluitstuk Irene.Ik wens je heel veel plezier met de meiden,geniet van alles en vooral van elkaar..Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje, lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Hoi Irene, je uiltjes blijven schattig. Deze kaart is ook weer bijzonder mooi. Succes met het opruimen en weer inrichten. Groeten Trijntje

Sabine zei

Hartstikke leuk kaartje weer. Heel veel plezier de komende tijd en geniet ervan. Liefs Sabine

Henriëtte zei

Superleuk weer, weet je zeker dat dit de laatste is?? LOL
Een heel fijn weekend toegewenst.

groetjes Henriëtte

Tinie zei

Wat is die gaaf zeg, super net een schilderijtje!!! En gefeliciteerd!!! Irene en vanaf nu genieten van je dochter en schoondochter!!!

Groetjes Tinie

Sarah - Crea S zei

Dat ziet er weer reuze uit Irene!
En gefeliciteerd met je top3. Ik wens je een hele leuke en gezellige tijd toe!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Lenie zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
groeten Lenie

debby4000 zei

Absolutely adorable and so gorgeous too.
luv
Debby

Helen zei

Jammer dat dit de laatste is; ze blijven zoooooo leuk. Geniet lekker van jullie samenzijn.
Groetjes

Home sweet home zei

Lovely and wonderful Christmas card:D

Merethe

LAURA KANT zei

Wat een prachtige kaart weer, Irene! Nee toch, niet de laatste? Je hebt een pracht van een uilencollectie nu! Een hele fijne Sint- en Kersttijd met jullie dochter en schoondochter! Lekker genieten ... en hopelijk een witte Kerst!

Hugs, Laura

Erica ♥ zei

Een hele gave uiltjes kaart is dit
weer, en wat geweldig dat je met
die te gekke tag in de top 3 bent
beland, superrrr voor je !
Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼