woensdag 4 december 2013

Christmas Eve Daisy

Vandaag ben ik aan de beurt voor mijn eerste DT-bijdrage op het Don&Daisy Blog en ik heb een kaart vol MD-spulletjes in de traditionele kerstkleuren gemaakt.
Hoewel de Sint en zijn olijke helpers nog steeds in het land zijn kan Daisy niet afwachten tot ze de boom kan versieren, ze heeft zelfs ballen in haar oren!
Ik heb haar uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en haar jurkje gepaperpieced Ze is ingekleurd met Promarkers en witte pen en hier en daar heb ik ook groene en rode gelpen gebruikt voor de nodige Kerst-blingbling.


De basis is een kaart van 15x15 cm uit Kraft cardstock.
Verder cardstock in rood, diverse kleuren groen, ribbelkarton en wit glanskarton gebruikt.
Het gebruikte DP is uit een Pretty Papers Bloc "Winter" PK9053 van jaren geleden.
Christmas Eve Daisy is stempel  DDS3311.
De schitterende stans waar Daisy op staat is de Creatable Lr0236 "Anja's Ovaal".
Ook de kerstbomen Lr0136, de dennentak Lr0181, de hulstblaadjes Lr0244, de kleine poinsettia Lr0142  en het woordje Kerst Lr0222 (eigenlijk Kerstdagen maar dagen heb ik er af geknipt) zijn allemaal Creatables.
Op Kerst heb ik Snow-Tex aangebracht net als op de dennentak en de donkere kerstboom.

Verder nog de MFT "monarch border" uit witte cardstock en sterretjes in rood en wit van een Cuttlebug-stansje. Het stippenlint, de rode en witte belletjes, het bakerstwine en de hotfixsteentjes zijn uit mijn voorraad.

Voor iedereen die het viert, gezellige pakjesavond en straks veel plezier met de boom optuigen!





Challenges:

MarianneDesignDivas/charm and/or ribbon 

36 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een sfeervolle binnenkomer op het D&D blog Irene! Daisy heeft een wel heel feestelijk jurkje aan, staat haar goed:0)
grtz Jolanda

Henriëtte zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Henriëtte zei

Wat nu???? Geen uiltjes????? Haha, nee hoor, grapje.
Je kaart is schitterend geworden, mooi in deze kleuren, leuke stempel en een gezellig tafereeltje geworden.

groetjes Henriëtte

Scraptastische hobby zei

Dat blijft toch ook leuk dat Paperpieced met een stempel afdrukje en deze is zo leuk! Ik vind je kaartje schitterend Irene en zoveel mooie details, prachtig gedaan!!
Jij ook fijne Sinterklaas en maak er een mooie boom van!!
Lieve groetjes van Gerie

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat een prachtig kaartje. Heel mooi gemaakt, leuke papier heb je gebruikt. Gefeliciteerd met je GHD schap bij Don en Daisy. Groeten Trijntje

Marjan zei

Hij is gaaf! Zo lekker vrolijk en grappig ook met dat meissie met de balen in haar oren. mooi gebruik van de stansen en zo lekker echt kerst!!

corryskaart zei

hoi irene
nou je missie voor dat blog is geweldig vrolijk en leuk geworden!1 hier kan ik echt van genieten
groetjes,corry

Hanny zei

Heel erg mooi geworden Irene. Leuk dat je nu in het Don&Daisy DT zit. Jij erin en ik eruit. Heb het te druk met andere dingen.

Groetjes Hanny.

Christa zei

huh geen uil haha moest je ff pesten hoor, ik vind je kaart geweldig lief en mooi, super schattig he die don en daisys xx Christa

Erica ♥ zei

Ik moest nog eens goed kijken naar
je kaartje, en nee geen uiltje te
zien hihihi, maar deze is wel heel
erg geweldig, mooie kaart !
Gezellige week ☺
Liefs Erica ☼

Anke zei

Prachtig kaartje Irene, geweldig leuk dat je nu designer mag zijn.
liefs Anke

Ingrid Reyners zei

wheeee ik mis de uiltjes ;-))) Nee hij is erg leuk iren, en gaaf zeg dat je nu echt designer bent, heel leuk, geniet van deze functie. Als echte fan van don & daisy kan dat niet mis gaan. Groetjes, Ingrid.

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke kerstkaart! Een lief stempeltje met een leuke jurkje aan. je hebt ook mooie mallen gebruikt! groetjes, Marlies

Je@net zei

Super, wat een ontzettend leuk kaartje is dit geworden, Irene!

GerJanne zei

Ha Irene,
het is en beeld van een kaart! Prachtig zo met die stans. Leuk, he eens even wat anders dan een uiltje.
Ik ben bang dat ik volgend jaar nog wat uiltjes ga versturen, want het gaat me niet lukken om ze voor de kerst allemaal te verwerken, denk ik.
We zullen zien.
Nu druk met de surprise...en de gedichten, maar gelukkig vieren we het pas zondagmiddag.
Liefs,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Ik moest even zoeken naar de border maar heb hem gevonden, je hebt een superleuke kaart gemaakt, echt kerst, leuke stempel en heel mooi afgewerkt, liefs Ans

Lia zei

Wat een prachtige kaart is dit, zulke leuke details,
groetjes Lia

Wil Frutsel zei

Hoi Irene Prachtige kaart heel sfeervol met mooie kleurtjes. En even een reactie op je laatste bericht, Ja ik ga zeker naar bed hoor, ik ben alleen een slechte slaper. Kan vroeg in de avond de slaap niet vatten en ga daarom altijd na 12ven naar bed. Lig dan vaak nog wel een uur of langer naar het plafond te staren. Maar het knutselen is een van de weinige dingen die ik nog goed kan vanwege een spierziekte. liefs Wilma

Marianne Schut zei

Hai Irene, wat leuk je eerste bijdrage voor het D&D blog! En dan gelijk zo'n super schattig kaartje! Echt een plaatje hoor, leuk de belletjes op je kaart! Liefs Marianne

Wybrich zei

Wat leuk!! En de jurk is helemaal het einde.....past precies bij Daisy!!

Ans S. zei

Je eerste bijdrage voor het D&D is super mooi geworden, prachtig papier heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Jantine zei

Heel mooi kaartje, leuk gedaan!
Groetjes
Jantine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart Irene, Daisy ziet er mooi uit in haar mooie jurk, mooie details zie ik op je kaart.

groetjes jolande

By XaLu zei

Wow, wat is ie mooi!
Heel erg gaaf in die originele kerstkleuren!

Groetjes,
Nicole

Lenie zei

wat een mooie en vrolijke kaart zeg.
groeten LEnie

debby4000 zei

Love your gorgeous and adorable card, sweet image too.
luv
Debby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene...waauuww wat een mooi en sfeervolle binnenkomer. Er valt zoveel moois te zien en wat heb je Daisy een leuke jurk aangegeven. Mooi die dubbele kerstbomen,dennetakjes en kerststerren...het is een schatje...lieve groetjes en sinterklaasknuffel van Miranda

Antoinette Voorn zei

Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. Het designpapier en de versieringen op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

Blankina zei

Schattig kaartje vol met mooie Md stanzen !! Fijn je te zien bij MARIANNE DESIGN DIVAS ribbon and or charm challenge, tot snel en succes,
LG Blankina
MDD DT

jolanda zei

leuke kaart

Lia zei

Ook jij bent je DT plekje meer dan waar en de eerste klap (eh... kaart) is een daalder waard! (bestaan die nog??)
Wat een vrolijke kaart Irene!!
Lia xx

Home sweet home zei

Hi

This Christmas card is wonderful,lovely christmas colours.
Lovely work.

Wish you a lovely day:)

Merethe

LAURA KANT zei

Wat een prachtige kerstkaart, Irene! Heel mooi gedaan! Ik krijg nu ook zin om de kerstboom op te zetten en alles in kerstsfeer te brengen.

Hugs, Laura

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is absolutely gorgeous, I ♥ it, hugs Pops x x x

Helen zei

wat een leukerd.
Groetjes

Artesania zei

Hallo Irene das ist ja eine ausdrucksstarke ,wunderschöne Karte.Das piecing ist eine fabelhafte Idee!Vielen Dank das du an der challenge der MDD in diesem Monat teilgenommen hast ,viel glück bei der Verlosung.
Liebe Grüße deine Gudrun