dinsdag 24 december 2013

Besties Merry Christmas

Een kerstkaartje in hele lieve kleurtjes met een schattige Besties die zich een breuk sjouwt aan een zak vol cadeautjes.


 De basis is een 15x15 kaart gesneden uit Kraft. Het pastelkleurige DP is van Rosa Dotje en de boompjes van een blok van de Action, alles gemat op Kraft, met Typ-Ex bewerkt en met een Stickles-randje  rondom.
"Merry Christmas" is uit Kraft en witte cardstock gestanst en heb ik gekregen dus ik weet geen merknaam.  Ik heb het bewerkt met Typ-Ex, Snow-Tex en bronskleurige Stickles . Er boven een houten engeltje bewerkt met Snow-Tex en ook wat Stickles.
De digi is weer ingekleurd met Promarkers en rondom zit Frantage met nog wat beige "vlokjes" die ik van een blogdin heb gekregen en nu voor het eerst heb gebruikt. Onder het afdrukje een border van Magnolia die ik heb gekocht op de KreaDoe, 't Is net een schattig kantje vind ik maar als je hem andersom zou gebruiken heb je een leuke rij mini-kerstbomen (net als met het "afval" dat overblijft als je dit hebt gestanst..zie mijn kaartje hier onder!!).
De poinsettia is weer van MD. In het midden een roze knoopje met een glitterrandje en een dubbel draadjesstrik. De schattige kleine boompjes zijn van Magnolia en zitten vol hotfixsteentjes.

Met dit laatste kerstkaartje van 2013 wil ik jullie allemaal een heel vrolijk kerstfeest wensen en bedanken voor alle gezelligheid en inspiratie van het afgelopen jaar!!






Challenges:

PCJ/it's christmas time
SSSC-31/anything goes-christmas
PassionforPromarkers-228/christmas-sentiment
InkyChicks-19/Christmas
BestiesAussie-13/Christmas
GeWe/kerst of winter

41 opmerkingen:

Lia zei

Een geweldig leuk kaartje met leuke details, fijne kerstdagen gewenst,
groetjes Lia

Erica ♥ zei

Wat een super kleuren weer, echt een
hele toffe kaart !

Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Mariëtte zei

prachtig kaartje heb je gemaakt. jij ook hele goede feestdagen toegewenst. groetjes mariette

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

Thea zei

Yesss, en ik geniet al een aantal dagen van deze prachtige kaart. Dankjewel Irene, in echt is hij nog veeeeel mooier.

liefs Thea
xx

Anita Meijer zei

Wauw wat is die schitterend Irene, ik vind hem geweldig mooi. Ook voor jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen en op naar een super 2014.
Liefs van Anita

Sabine zei

Geweldig kerstkaartje is het. Mooie details en leuke kleuren. Hele fijne feestdagen. Liefs sabine

Je@net zei

Een pracht van een kaart, Irene, en ook jij hele fijne Kerstdagen gewenst!

jolanda zei

schitterend kaartje.
Fijne feestdagen

Wil Frutsel zei

Prachtige Bestie heb je gemaakt. En ik wens jou en je fam. natuurlijk ook hele fijne dagen en een creatief 2014. liefs Wilma

Mar Knutsel zei

Hele mooie kaart.

Fijne dagen Marian

Paulien zei

Wauwww!! Ik vind m prachtig! Zoete zachte kleurtjes; ik hou dr van! Fijne feestdagen Irene!

Lia zei

Wat een lieverd, Irene!
Fijne dagen en geniet van alles!
Lia xx

Henriëtte zei

Wat een prachtige laatste kerstkaart is dit geworden.

Ook van mij hele fijne feestdagen toegewenst.

groetjes Henriëtte

Scraptastische hobby zei

Even een snelle reactie Irene
Een te gekke kaart, mooie kleuren en weer met veel liefde en zorg gemaakt! Hele mooie dagen en liefs Gerie

KarinsArtScrap zei

Irene wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Fijne Feestdagen.

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Trijntje zei

Hoi Irene, Wat een leuke kaart. Heel mooi gemaakt. Wat zijn ze leuk die kleine boompjes. Groeten Trijntje

Klaudia/Kszp zei

Fröhliche Weihnachten, liebie Irene :)

Unknown zei

Prachtig! Jij ook hele fijne dagen!
Liefs Angelique

little sweet things zei

Ook het afgelopen jaar heb ik weer ontzettend genoten van al je mooie kaarten en je hebt me een hoop inspiratie gegeven.
Ik wens jullie ook gezellige een liefdevolle dagen toe.
Liefs, Sas

Wilma zei

Wat een lief en "zoet" kaartje, SUPER!!
Jij ook hele fijne kerstdagen, geniet ervan!
Op naar 2014...een nieuw blogjaar, gezellig!
Liefs, Wilma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi in deze zachte kleurtjes.
fijne feestdagen.

groetjes jolande

Marianne Schut zei

Wauw Irene, wat een prachtige laatste kerstkaart voor dit jaar! Echt super mooi, geweldig deze kleurtjes, super ingekleurd ook, helemaal mooi! Gezellige dagen gewenst! Liefs Marianne

Aleida zei

De laatste is ook heel mooi geworden.
Fijne dagen en op naar een mooi en creatief 2014!
groetjes,

Karin zei

Schitterende kaart, het kantje is leuk, evenals de tip over het 'afval' van het stansen! Ook voor jou en je familie: fijne feestdagen!
Groetjes, Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooooh wauw Irene, wat is deze kaart mooi, die pasteltintjes met dat kraft en die "sneeuw", ik ben verliefd geloof ik, hihi,schittérénd vind ik deze "afsluiter", fijne dagen en een dikke kerstknuffel, lieve groetjes Miranda

http://cheryl-cherylscreativeatcscards.blogspot.co.uk/ zei

Happy christmas hunny xx

Neltine zei

Hiep hoi die Irene,

Natuurlich kom ik ook weer eens even bij jou buurten. En ik val met mijn neus in de prijzen! Wat een gave Bestie kaart. Ze zijn toch leuk hey. heb er vorige week ook een paar besteld.

Erg leuk hoor dat rrroze helemaal mijn smaak:)

Gigagrotegroetjes Neltine

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hallo liebe Irene,
wie hast du die Feiertage verbracht mit deinen Lieben?
Sind sie noch zu Besuch bei Euch?

Was fuer eine suesse Karte hast du gebastelt! Mir gefaellt wie du das merry Christmas mit Schnee verziert hAST besonders gut.

Wuensch dir was... Ich denke wir "sehen" uns noch vor dem neuen Jahr.
Liebe Gruesse
Claudi

Sue zei

Gorgeous card, I love the sweet image and beautiful colours.
Thank you for taking part in the Passion for Promarkers Challenge
Sue xx

Doris knippenenplakken zei

Schitterend kaartje met leuke details .
Fijne feestdagen
Groetjes Doris

Aartje zei

Wat een schitterende kaart Irene, alles combineert perfect bij elkaar. Dus helemaal toppie. Leuke digi is dit ook.
Groeten, Aartje

LAURA KANT zei

Wat is deze leuk, Irene! Mooie kleuren! I LOVE IT!!! Hebben jullie fijne Kerstdagen gehad?

Hugs, Laura

Kaija zei

Really beautiful Christmas card!
Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
Greetings Kaija DT-member

Liesbeth zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met een Besties nog wel hihihihi weet nog hoe sceptisch je was. Ik wens je een mooie jaarswisseling en een geweldig 2014.
Liefs Liesbeth

Wendy ten Hove zei

Wat heb je een boel mooie kerstkaarten gemaakt, Irene! Deze is lekker vrolijk, met die zachte kleurtjes zo. Leuke kerstbomenstansjes en letters!
Groetjes, Wendy

Ans S. zei

Schitterende kerstkaart met een super leuke stempel erop.

Groetjes Ans

Tinie zei

Ooohhh deze beauty heb ik helemaal gemist, wauw wat is die gaaf, heerlijk van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

Julie zei

Fabulous card - great colours and colouring! Thanks for joining in our Mega Challenge at a Passion for Promarkers, good luck! Juliex

Home sweet home zei

Wow, your card is fabulous,lovely papers and colours:D

Merethe

Julie Gleeson zei

Your card is just so gorgeous! Love it! Thank you for entering the Aussie My-Besties Challenge! Hugs Julie DT X