zaterdag 6 juli 2013

Mijn eerste Bestie

Bij Noor kon je een speciaal ontworpen Bestie opvragen voor de Challenge.
Aanvankelijk moest ik enorm aan dit figuurtje met haar zwarte giga-ogen wennen (maar ja, Tilda zonder neus en mond vond ik 1 jaar geleden ook hoogst eigenaardig *lol*) maar zoals zo velen in blogland.....ik ben overstag!!!


De basis is een gesneden kaart uit witte cardstock, daar roze cardstock op en dan het beeldschone  papier vol glitters "A walk in the Garden" van Best Creations waar ook het ovaal met sentiment Smile van is.

Rechts heb ik een vlinder uit het DP een beetje losgesneden zodat hij over de rand van het afdrukje piept. Op de hoeken met roze Perlenpen dotjes gezet en verder overal Stickles-stipjes. De grote vlinders zijn van de schitterende border van Noor en ook uitbundig van Stickles voorzien. Op de lijfjes wit parelsnoer van Xenos en op de grote strik in het haar een grote parel in het midden geplakt. De kleine vlindertjes zijn gemaakt met een Mireille-ponsje.

De bloementoef rechtsonder heb ik nog een keer uitgeknipt en er opgeplakt zodat het wat hoger ligt.



De kleuren van deze bloemen heb ik allemaal in Bestie terug laten komen, zoals bijna altijd met mijn Promarkers en een beetje witte pen. 




Graag wens ik jullie allemaal een heerlijk weekend, eindelijk is het zomer in Nederland!




43 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Irene, ze zijn leuk he die Besties. Ik denk dat Tilda een concurent heeft tegenwoordig. Ik heb zelf ook al een paar afdrukjes gekleurd. Maar wacht op het laatste beetje inspiratie om er een kaart van te kunnen maken.
Jouw kaart vind ik prachtig geworden, mooie kleuren en leuk dat je die bloemen nog een keer gebruikt hebt. En dat idee van die vlinder vind ik ook erg leuk.
Fijn weekend, ik zit nu al lekker met de ipad in de tuin.
Groeten, Aartje

Lia zei

Superleuk is je kaart, ja ik vind het wel leuke meiden die Besties met hun grote kijkers, moet hem ook nog printen en inkleuren haha, maar moet nog zoveel van mijzelf,
groetjes Lia

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Irene.

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT Member

Jolanda zei

Hoi Irene,
ja leuk zijn ze hè! super leuke kaart heb je gemaakt en wat een gaaf DP:0)
geniet ze...
grtz Jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, die Besties zijn ook erg schattig en een stuk -knapper-dan de Magnolia's..je kaartje is weer helemaal AF..Liefs van Ans

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,
Hihi, je hebt er zelf ook één gekleurd voor de challenge bij Noor.
Je hebt er een super vrolijken fleurig kaartje mee gemaakt!
Lieve groetjes van Gerie

Kaija zei

Beautiful card!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Hugs Kaija DT-member

Tiets zei

woww joh wat geweldig mooi heb je dit gedaan..super!
Liefs Tiets

Liesbeth zei

Ja Irene, wie kan er nu wel weerstand bieden aan de grote ogen, je hebt er een mooie creatie van gemaakt.
gr. Liesbeth

Antoinette Voorn zei

Wat een plaaaaaatje. Geweldig hoe je dit weer hebt gedaan .....ik ben er weer wég van!

Gr Antoinette

jolanda zei

mooie vrolijke kaart en ja het verhaal van de magnolia komt mij bekend voor en ook deze keek ik eerst erg raar op, maar alles went

Aleida zei

Een heel mooi, vrolijk zomerkaartje!
Leuk plaatje en heel mooi gekleurd.
groetjes,

Lia zei

Dat zijn nog eens stralende kijkers! Je moet er wel van houden....
Je kaart is in ieder geval weer perfect!
Lia xx

Karin zei

Superleuke kaart Irene en zo prachtig afgewerkt met al die glittertjes!
Groetjes

Sharon Noble zei

What a darling such a beautiful card your colouring is wonderful thanks you so much for joining us at the UK Bestie challenge hope to see you next time. x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Irene.

Liefs Riet.

Mariëtte zei

Wat mooi gekleurd! Knap gemaakt! Groetjes mariette

Anoniem zei

Jij bent ook al besmet met het Bestie virus zie ik en wat heb je er een moois meegemaakt. Prachtig, ik wil er zelf ook nog één proberen maar weet niet oed of het mijn ding wel is. Maar wie weet......?
Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wauw Irene wat heb je er een supermooie kaart mee gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, een toppertje, prachtige kleuren ook en super ingekleurd.
Liefs van Anita

Anke zei

Inderdaad moest ik er ook aan wennen maar ga ze steeds leuker vinden.
Je kaartje is heel vrolijk, springt gewoon van het scherm af.
liefs Anke

debbie zei

Thanks for joining us at Scrapbook Stamp Society challenge

GerJanne zei

Ha Irene,
nou ik mwas vandaag volgens mij op steenworp afstand van jou als je naast het Martiniziekenhuis woont... Ik heb daar wat rondjes gereden omdat ik de weg een beetje kwijt was met mijn moeder.
Je kaart is superleuk geworden. Mooie en vrolijke kleuren!! En het glinstert lekekr, hoor!
groetjes,
GerJanne

Tinie zei

Wat een schattig kaartje, Irene!! Met deze lieve kleurtjes is het een plaatje!!
Groetjes Tinie

Tina zei

Hallo liebe Irene,
die Karte ist wundervoll geworden. Ich mag diese Motive mit den großen Augen sehr gerne. Klasse gemacht.
LG Tina

Unknown zei

Nou Irene, je hebt er echt een plaatje van weten te maken. Hele leuke details en prachtige kleuren. Die parel op haar strik is echt heel leuk.
Liefs Angelique

Malika zei

Ik vind hem super je kaart

malika

Kym's Crafty Cards zei

What a gorgeous Besties card you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

Anoniem zei

beautiful card and love the colors you have chosen. Love the papers and the butterflys. Thank you for Joining us at My Besties UK. Abbie DT xx

marion zei

wat een schatje, liefs, Marion

Ans zei

Ze heeft echt grote ogen maar is wel lief om te zien, prachtige kaart heb je ermee gemaakt.

Liefs Ans

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind het super leuke stempeltjes, maar ik vind heel veel leuk...
Je kaartje is weer super mooi, heerlijke kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Anneke zei

wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt en schattig de stempelafdruk.
ze zijn zo leuk de besties en je hebt heel mooi ingekleurd.
lieve groetjes van An

Rose Andrew zei

Beautiful card and sweet colour
love all the detail
Thanks for joining us at Scrapbook Stamp Society Challenge
Hugs
Rose DT

Mieke'S zei

Heel grappig kaartje.
Groetjes Mieke'S

krea2day Cynthia zei

Hat is weer een plaatje geworden Irene.

Groetjes Cynthia

Unknown zei

So pretty and what wonderful colours . Such a pretty card . Thank you for joining in the Besties UK challenge and good luck . Caroline DT xx

Marianne Schut zei

Wauw geweldig Irene, wat heb je haar mooi gekleurd en er ook nog een super kaart van gemaakt, mijn complimenten hoor! Ik heb haar ook aangevraagd, nu nog proberen of het me gaat lukken om haar in te kleuren...ik heb eigenlijk geen Noor stansje van de flinder maar dat hoeft toch ook niet speciaal?
Liefs Marianne

Louise zei

Ik moest er eerst ook even aan wennen hoor, hij ligt bij mij klaar om ingekleurd te worden, je kleurwerk ziet er trouwens schitterend uit Irene complimenten hoor, zo ook je kaart, lieve zachte tintjes.

Geniet van je dag,

LOuise

Angela zei

Prachtige kaart Irene....
Hele mooie frisse kleuren!!!
Ik ben nog steeds aan het wennen *lol*...
grt Angela

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Irene!

Gill McCall zei

Such a pretty card. Thanks for joining us on our first challenge for the UK besties blog. Good luck. Gill DT

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous love the colours a perfect creation, hugs Pops x

Linda zei

Wauw! Mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen op het Crafty friends blog!
Lieve groetjes, Linda DT-CF