dinsdag 24 april 2012

ZOOOOOOOOO LEUK !!!!!

Wat hebben wij toch een heerlijke hobby en wat ontstaan daar
toch super leuke contacten door.

Vorige week kreeg ik een mailtje van Durvina of ze mijn
telefoonnummer mocht. Nou ik had werkelijk geen idee waar dat
nou toch wel over zou gaan en was super nieuwsgierig!!!!
Haar man moest voor zaken naar Stadskanaal dus is ze
werkelijk dwars door Nederland meegereden om een middagje
naar Groningen te komen en elkaar te ontmoeten ......en leuk dat
het was!!
Vanaf het moment dat we elkaar zagen voelde het zo
vertrouwd alsof we elkaar al jaren kennen. Precies zo is het ook
met Mieke en dat terwijl ik van allebei die jonge blommen de
moeder zou kunnen zijn, ik blijf het heel bijzonder vinden hoe
zo'n  gezamenlijke hobby tot zoiets leuks kan leiden!!

Behalve allerlei lekkernijen had Durvina ook nog tassen vol
stansen en stempeltjes bij zich, hebben we uitgebreid alle mooie
creaties die ik voor mijn verjaardag had gekregen bewonderd en
hebben we aan een stuk door gekwebbeld.....heerlijk!!
Thuis in Goedereede geeft ze regelmatig workshops dus ik had voor
de grap gezegd "krijg ik een prive workshop??" en ja hoor dat
had ze ook nog voorbereid en ik heb weer iets geleerd waar ik
zelf niet goed aan durfde beginnen. Wat dat is???????? Ja, dat
duurt nog even voor het op mijn blog komt dames!!!!

Nu volgt de door mijn hoffotograaf gemaakte foto...Durvina staat er
heeeeeeel leuk op, zullen we het daar maar bij laten?????


Lieve groetjes, slaap lekker straks en morgen gezond weer op
allemaal!!!

IRENE

38 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er gezellig uit! heel erg leuk!
Groetjes Jolanda.

Adriana zei

Ooo, wat superleuk voor jullie, zeg!Nou maak je me wel reuze nieuwsgierig naar wat je dan wel geleerd hebt, maar ik begrijp dat ik even geduld moet hebben:-)Ik hoop dat je lang kunt nagenieten van deze gezellige dag,
Liefs Adriana

Aartje zei

Hallo Irene, zag jou ook al op het blog van Durvina verschijnen op deze leuke foto. Leuk zo'n bezoekje. Ze had met haar bolussen ook prima even in Apeldoorn mogen pauzeren..., was ze mooi op de helft van haar trip door Nederland. Maar wat ontzettend leuk dat jullie elkaar in levende lijve ontmoet hebben. Dat maakt bloggen zo leuk, al deze onverwachte ontmoetingen.
Groeten, Aartje

Miranda zei

Wat leuk dat het zo gezellig was en nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat je geleerd heb !
Liefs, Miranda

Rachel zei

Nou zeg..... jij staat er ook leuk op hoor! Wat fijn dat jullie zo'n gezellige middag hebben gehad... ben benieuwd wat je voor nieuws gaat laten zien!

Durvina zei

Irene, je staat er leuk op!!!Maar dat had ik je al gemaild.
En het was meer dan geweldig om elkaar in het echt te ontmoeten, en de hofoftograaf ook te ontmoeten.En wat hebben we de tijd volgekletst, de uurtjes tikten te snel voorbij, hier hebben we beiden maar mooi van genoten
We hopen maar op een weerzien!

Liefs en een dikke kus van mij

Liesbeth zei

Wat leuk Irene, dat je zo je blogmaatjes ontmoet in het ecchie.
Leuke foto hoor, niet alleen Durvina.
gr. Liesbeth en ik ben nieuwsgierig naar je privéworkshop.

Ans S. zei

Wat fijn dat jullie zo'n gezellige middag hebben gehad, ben reuze benieuwd naar je creatie.

Groetjes Ans

Elly zei

Jullie staan er prachtig op, jij ook Irene!Wat een gezellig ontmoeting.Er is vast heel wat af gebabbeld en geknutseld,je maak ons nu wel heel nieuwsierig,tipje van de sluier?

Welterusten,Elly

hennie zei

Enig bericht irene.
We zijn zo rijk met onze hobby en contacten.
Lieve groetjes hennie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk Irene,alleen ben ik nu wel heeel benieuwd,groetjes Miranda

arjette zei

Wat leuk hè, dat je dan zo'n leuk contact kan overhouden aan wat bloggen... grappig!!! Leuk om te lezen dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad, ik ben benieuwd naar de resultaten van je privé workshop!!!

gr. arjette.

Marianne Schut zei

Hai Irene, ik had je al even laten weten dat ik jullie foto geweldig vind! Wat klinkt dat super gezellig! Inderdaad super leuk dat je elkaar dan eens in het echt kan ontmoeten. Heerlijk dat jullie zulke fijne uurtjes hebben gehad en ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de resultaten van de workshop! Liefs Marianne

Nathaly zei

Irene, wat een leuk berichtje. Je schrijft er zo hartelijk en lief over. De gezelligheid van die dag spat er gewoon van af. Inderdaad bijzonder hoe je via een hobby en de technologie zulke leuke dingen meemaakt. Geniet ze nog. Het is je van harte gegund. Nathaly

Marianne zei

Ziet er heel gezellig uit.
liefs, Marianne

cheryl zei

oh Hun what a lovely photo Hun and love what you have written,about the day,and how lovely and warm and friendly it was, crafter's are the nicest kindest people,and I am so glad I craft as it really has opened my world to such wonderful people,just like you take care Hun hugs Cherylxxxxxx

Jolanda zei

wat een gezellige foto en jullie staan er allebei heel leuk op hoor:0) Dat maakt onze hobby idd wel extra gezellig! ben benieuwd wat je 'geleerd'hebt...
grtz Jolanda

GerJanne zei

Ha Irene,

nou, dat is nog eens lek. Twee foto's in mijn zijbalk onder elkaar en dan twee precies dezelfde! Hihihi, erg leuk om te zien. Jullie staan er allebei goed op! Je kunt zie dat jullie een heel gezellige middag hebben gehad, dat straalt er vanaf. Maar hoe kan dat nou: veel kletsen??? Je bent altijd zo stil....Whahahaha. Moest even, hoor, klein plagerijtje. Kon me bij Durvina ook niet inhouden.
Groetjes,

GerJanne

Astrid zei

Geweldig zeg, is toch superrrr leuk dat er zulke leuke contacten ontstaan, heerlijk hoor !!
Enneh ..... jullie staan beiden leuk op de foto !!

liefs Astrid

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk zo'n ontmoeten en wat gezellig!!!!!!!
Ik heb bij Durvina al gelezen hoe goed ze het bij jullie heeft gehad.
Leuke foto van jullie tweetjes.

groetjes jolande

Esther zei

Waar het bloggen al niet goed voor kan zijn he.
Ik vind het ook erg leuk wat voor contacten je hieraan overhoudt.
Fijn dat jullie zo genoten hebben,ben ook erg benieuwd wat je hebt gemaakt.

Groetjes Esther

Wilma zei

Hallo Irene,
Dit is inderdaad zooooo LEUK ☺☺☺. Alle hobby-neuzen dezelfde kant op.
Liefs Wilma

Unknown zei

ohhhhhhhh wat een verassing meis en leuk om elkaar zo te ontmoeten heerlijk en een prive workshop bofkont dat je bent ihihihih

Liefs Nellie

corryskaart zei

hoi irene
nou dit is toch hartstikke tof dat je een klik hebt met z'n tweetjes en heerlijk dat je samen dan nog iets leuks/mooi's kan doen!
groetjes van corry

Joukje zei

Wat leuk Irene, geweldig hé zulke leuke contacten.
En helemaal super dat jullie een gezellige middag hebben gehad!
Je hoffotograaf heeft het goed vastgelegd!
Ik ben trouwens wel benieuwd met wat voor moois je binnenkort tevoorschijn komt.
Liefs Joukje

Gea zei

Klinkt als een heel gezellige dag! Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben...
Groetjes gea

Marlies zei

Een hele leuke foto en jullie staan er allebei leuk op! Wat leuk om zo een mede blogger te ontmoeten en dan ook nog een prive workshop! Ik ben benieuwd naar wat je gemaakt hebt! groetjes, Marlies

Anneke. zei

Dat was nog eens een leuke verrassing en ook nog gekuntseld....
Groetjes Anneke.

Aleida zei

Het klinkt erg gezellig, op de foto stralen jullie allebei. Gezellig dat Durvina met haar man kon meerijden. Ben benieuwd naar de resultaten van je prive-les.
groetjes,

Christine zei

Wat leuk Irène! Wat moet dat gezellig zijn en de foto...jullie zien er beiden gelukkig uit!
Liefs
Christine

*mieke* zei

Die foto..... Hilarisch..... GRAPJUH!!!! Heel erg leuk en beide stralend en wel, dus dat getuigd van een hele leuke middag! Moeten we snel ook weer een keer doen Irene, het si alweer veel te lang geleden.
Liefs Mieke

Fienny :) zei

Heey Irene,
Wat leuk, dat Durvina bij jou is geweest. Zo te horen hebben jullie je REUZE geamuzeerd, en heel wat afgekletst. En wat een erg leuke foto van jullie 2. Fijn, écht heel fijn dat er zo'n vriendschappen ontstaan door de hobby, ja toch!!!!!! Ik zou zeggen.... BLIJF GENIETEN!!!!!
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Mina zei

I bet that was a brilliant day...I love meeting other crafters
Mina xxx

Nicole zei

Ooohhhh wat een leuke foto. Ik vind dat jullie er alletwee mooi opstaan, hoor, maar dat wist je al, lol!!Geweldig om te lezen dat jullie zo genoten hebben samen. En dat die klik er is, vind ik helemaal niet vreemd. Je weet wel waarom!! Liefs, Nicole

Danoesja zei

Hoi Irene

Wat is het goed te zien en te lezen dat jullie beiden zo genoten hebben, de foto is prachtig hoor. Ik geloof dat die middag veel te kort was, vooral als je de zelfde passie deelt. Hier kun je nog lang van nagenieten.

Lieve groetjes
Danoesja

Louise zei

Wat leuk zeg, zie zo dat jullie het erg gezellig hebben gehad, de Hoffotograaf heeft een jullie prachtig op de plaat gezet!.

gr.LOuise

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk! En jullie staan er allebei goed op hoor! Leuke foto! Groetjes, Yvonne

Tinie zei

Ik reageer niet meer op iedereen nadat we 2 dagen zonder internet hebben gezeten, maar dit is heel bijzonder, super om te lezen!!!

Groetjes Tinie