donderdag 1 maart 2012

Verjaardagscandy




Op 26 maart word ik 60 jaar..moet ik nu blij zijn of in tranen
uitbarsten?????
Ik hou het maar op het eerste en zou het heel erg leuk vinden
als jullie een kaartje voor me willen maken.
Op mijn blog is een linkje om te mailen voor mijn adres.
Op 27 maart laat ik Ben lootjes trekken en maak ik de twee
winnaressen van mijn dubbele candy bekend.
De ene is een beetje lief, de andere een beetje stoer dus als je
een voorkeur hebt mag je dat er ook nog bij vermelden.
Verder het bekende recept: zet de candy in de sidebar van je
eigen blog, volger worden is leuk maar hoeft niet.

Lieve groetjes,


45 opmerkingen:

Rachel zei

Leuk, ik ben dol op candy!
Ik heb het al op mijn blog gezet........en 60 is toch een mooi aantal....op naar de 100 (in goede gezondheid dan...)
Groetjes Rachel

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

Tuurlijk gaan we aan de slag voor jou,(zelf ben ik 27 mrt jarig) dus deze datum vergeet ik nooit meer.
misschien dat ik je adres nog wel heb ga eens even kijken.

liefs annemarie en merit

GerJanne zei

Ha Irene,

natuurlijk doe ik mee. Je kaart is zelfs al klaar, want ik wilde je zo wie zo een kaart sturen. Maar nog even geduld oefenen, want ik stuur hem nog lang niet!!
Groetjes,
GerJanne

Adriana zei

Wat leuk. Ik doe graag mee en laat me verrassen als ik op het lootje sta...
Wat sta jij goed op je foto. Ik had je leeftijd er niet aan af gezien! Echt waar hoor.
Ik vind het leuk om een kaartje voor je te maken en heb je al een mailtje gestuurd. Ik zal ook nog even snel... je candy op mijn blog zetten. Ik hoop dat je veel leuke kaartjes zult krijgen.
Groetjes Adriana

Nicole zei

Ha, daar istie dan!! Ben in mijn hoofd al even bezig met een kaart voor jou, gelukkig heb ik nog even de tijd, lol!! Ik ben een echte snoepk... dus ik ding graag mee naar je candy. Enne....60 is een prachtige leeftijd, zoveel levenservaring ;-). Liefs, Nicole

Jolanda zei

Je springt toch zeker een gat in de lucht dat je 60 mag worden Irene:0)
Ik bedoel je ziet er stralend uit en je lijkt me een hele vrolijke vrouw die volop in het leven staat en geniet...Ik heb het wel druk met het maken van de trouwkaarten, maar voor zo'n bijzondere verjaardag maak ik graag een kaart:0)
grtz Jolanda

anne zei

Hoi Irene ,blij zijn natuurlijk,
Ik ga een mooie kaart voor je maken, het is toch prachtig als je het mag worden, Groetjes Ank

Aletta zei

60 jaar is een prachtige leeftijd om te bereiken, het mogen dan ook tranen van geluk zijn :))))

Ik ga een vrolijke kaart voor je maken, heb je net al gemaild voor je adres.

Groetjes Aletta

Hanny zei

Leuk Irene ik doe mee.
Ga zo even je adres opvragen.
En ga de Candy op mijn blog zetten.

Groetjes Hanny.

corryskaart zei

hoi irene
je word toch 60 jaar JONG!!!
dus ga je dan ook een kaartje sturen, want zo jonge meid moet genieten van de komende jaren:-))en plaatst de candy op mijn bloggertje!
groetjes van corry

Angela zei

Jeetje Irene.... 60 jaar prachtig toch!!!! Natuurlijk doe ik graag mee met je candy!!!
grt Angela

*mieke* zei

Eens denken...ga ik een kaart sturen naar een bofbips die 60 wordt???? Natuurlijk meid, die had je ook gekregen zonder candy:-)
Liefs Mieke

Thea zei

Tuurlijk krijg je een kaartje, of iets anders ook zonder candy. Weet nog wel iets leuks voor je. Je verjaardag stond al op m'n kalender genoteerd.


Liefs Thea

Summer-design zei

Binnenkort heb je er weer een kruisje bij Irene, 60 jaar, een mooi getal, maar het liefst blijven we een aantal jaren stilstaan, toch...het gaat zo snel!
Doe graag mee met je candy en gun je een kaartje van harte, maar zit zelf in de lappenmand nu en weet niet of het me lukt. Mocht het wat beter met me gaan dan hoor je het wel, oke!

Groetjes, Wietske

Marianne zei

Ik wil wel meedoen en je moet maar zo denken, iedere leeftijd heeft zijn charme.
Ik ga hem in de sidebar zetten met link.
liefs, Marianne

Aleida zei

O ja, dat wil ik wel. En als ik win kom ik hem halen..... Wil je een kaart of een zakdoekje? ;-)

groetjes,

Esther zei

Nou ik doe ook graag mee hoor aan je candy.
En 60 jaar is toch een prachtige leeftijd niet één om in huilen uit te barsten in ieder geval.
Ik ga je ook graag een kaartje sturen.

Groetjes esther

Jopie zei

lieve Irene,

Wat heb ik weer veel moois bij je gezien en wat geweldig dat je biennenkort 60 jaar wordt meid wees er blij mee dit is toch een prachtige leeftijd en je ziet er nog goed uit. Ik ben nog in Oostenrijk en zodra ik thuis ben zal ik je mailen voor je adres want natuurlijk wil ik je een kaart sturen. Ik hoop dat ik het niet vergeet want dat zou ik verschrikkelijk vinden. Volgende week gaan we naar huis en de sneeuw is nu behoorlijk aan het smelten dus er hoeft niet meer geschept te worden haha.
liefs Jopie

Marijke zei

Hallo jongedame uit het noorden! 60 jaar daar mag je heel blij mee zijn, een mijlpaal die je maar mooi gehaald hebt. En natuurlijk krijg jij een kaartje van ons............

Liefs, de Molletjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie leeftijd toch Irene, ik stuur je graag een kaartje, heb je al een mailtje gestuurd.

groetjes jolande

Aartje zei

Hallo Irene, ik ben helemaal in shock. Wordt jij al 60??? Ik had je veel jonger geschat. Maar ik wil je natuurlijk heel graag verrassen met een kaartj dus ik ga je zo mailen. Wat wel fijn is bij deze candy is dat je zelf als de mega bofbips niet mee kan doen, dat scheelt enorm in onze kansen. (lol)
Groetjes Bofbips Rayon Veluwe

Ans S. zei

Natuurlijk ga ik je een kaartje sturen voor je 60ste verjaardag, het is wat de anderen ook schrijven je ziet er veel jonger uit.
Ik zal de candy op mijn blog zetten en je een mailtje sturen.

Groetjes Ans

Sieta zei

Hoi Irene, pffff nog maar 60 lentes word jij?
Wat jong zijn we toch nog he?, bij mij kan ik er in april een 1 tje achter zetten, maar zo oud voel ik me nog helemaal niet hoor.
Op mijn werk hoor nu zo af en toe al van mijn collega's "oudje verzorgd oudjes" hihihi.
Tja dat krijg je met al dat jonge spul om mij heen. Ik ben de oudste, maar word door de bewoners nog steeds met open armen ontvangen.
Meid ik doe mee hoor.

Liefs van Sieta

Christine zei

Hallo Irene,
Van mij mag je ook een kaartje verwachten! Je adres heb ik al en zo'n verjaardag willen we toch niet zomaar laten voorbij gaan hé!
Liefs x
Christine

Christa zei

hoiii ik ben ook van de party hoor ;) heb je adres al XX Christa

jolanda zei

Alvast van harte gefeliciteerd.
Wat een leuke candy.
Heb hem op mijn blog gezet.
Wil je natuurlijk wel een kaartje sturen als ik een adres heb tenminste

marion zei

Ow een candy wat gaaf !! Ik doe graag mee ! Liefs, Marion

Marlies zei

Een hele mooie leeftijd Irene en natuurlijk doe ik ook graag met je candy mee. Ik zet het op mijn blog en mail je voor je adres. groetjes, Marlies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Irene, Ik ben maar een jaartje ouder dan jij en gezellig dat het is als je de 60 eenmaal gepasseerd bent. Mensen staan voor je op in de bus. Je mag voorgaan in de schouwburg en jongens dragen je tas. ( Niet voor jou hoor, maar om de voetbalplaatjes ) Leuk je Candy. Nou ??? we moeten afwachten. Je adres heb ik al ( even nakijken ) en je Candy zal ik plaatsen.
Gezellig weekend oud wijf!!
Lieve groetjes Lida

Cynthia zei

Wat leuk Irene en natuurlijk doe ik ook mee hi hi. Je adres heb ik volgens mij nog dus dat komt helemaal goed. En ik zou zeggen gewoon blij zijn dat je 60 wordt er zijn er genoeg die het niet halen! En we gaan gewoon door voor de volgend 60 hi hi.

Liefs,

Cynthia

Joukje zei

Irene .. ook zonder candy had je voor je verjaardag een kaartje gekregen hoor!
En je moet het zo maar zien "het leven begint bij 60" toch!
De candy staat al op m'n blog!
Fijn Weekend
Liefs Joukje

Thea zei

hallo irene , ik wil graag meedoen , was al druk aan het denken voorje,, ik heb je adres al nouja , mijn dochter christa dan :) groetjes thea

Ans zei

60 jaar jong, natuurlijk ga ik een kaartje voor je maken. Heb alleen problemen met het emailadres, dat krijg ik niet door. Zal het straks nog eens proberen.

Liefs Ans

Jolanda Cuper zei

Hoi Irene ik zei het al, ik doe mee hoor!
Zal niet meer zemelen over mijn leeftijd en dochter haha!
Stoer lijkt mij wel leuk, mocht ik een kansje maken.
Groetjes Jolanda.

Mina zei

If I were you I would be happy because you look nowhere near 60...Happy Birthday for the 26th although Im sure I will be on your blog before then
Mina xxx

stempelfreaks zei

Wat een leuke verrassing!! Wij doen graag mee!! Ik mail je zo even voor je adres.
Groetjes Astrid & Larissa

Louise zei

Welkom bij de Club zou ik zeggen, ach laten we maar blij zijn dat wij het bereikt hebben toch?? Ik doe graag mee hoor!.

gr.LOuise

Lia zei

Met 60 begint het leven pas!! Ik kan erover meepraten en weet uit ervaring dat het heerlijk is om van alles te doen en overal van te genieten!! Dus óp naar nog veel meer jaren.
Er komt een kaart naar je toe, niet alleen om je te feliciteren maar ook als dank voor de leuke reacties die je altijd op mijn blog zet. Always with a big smile!!
De candy plaats ik erop en een voorkeur heb ik niet, want ik vind alles leuk.
Groetjes en geniet van alles!!
Lia

Durvina zei

Ik zou maar heel blij zijn, wat een mooie leeftijd ga jij bereiken!
Een dag ervoor hebben wij hier feest (dan is mijn man jarig!)
En natuurlijk ga ik iets moois voor mijn blogvriendin maken, het is dat je niet dichtbij woont anders kwam ik vast om een bakje thee met taart!

liefs, Durvina

Geertje zei

Ik zou blij zijn als ik jou was. Het is maar net hoe oud als je je voelt toch? Nog bedankt voor je felicitatieberichtje op mijn blog. Ik vind je berichtjes altijd hartstikke leuk. Heb jammergenoeg zelf niet altijd tijd om te reageren, sorry hiervoor.
Ik heb je candy al op mijn blog gezet en ik doe graag mee.
Je kaartje komt er tzt aan hoor.
Ik denk dat je een postzak vol zult krijgen met zo'n candy.
Lieve Groetjes Geertje

CreaSjouk zei

Hey Irene,
Wat geweldig dat je de leeftijd van 60 jaar mag bereiken!
Ik ga je een kaartje sturen!
Liefs Sjoukje

Lenie zei

Wat leuk die candy voor je 60ste verjaardag. ga zeker een kaartje sturen en een fijne dag al toegewenst.
Groeten Lenie

Fienny :) zei

HARTELIJK GEFELICITEERD :)
MET JOUW VERJAARDAG!!!!!
HEEL VEEL JAREN ERBIJ,
IN GOEDE GEZONDHEID.

GENIET VAN AL HET MOOI'S

HELE-LIEVE-GROETJES FIENNY :)
x x x

anne zei

Hoi Irene, dat is balen ik heb hem donderdag op de post gedaan, en dan is hij nog niet op tijd, jammer.
een gezellige dag nog gr Ank

Hanneke zei

Hoi Irene, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie leeftijd toch? Door blogger issues heb ik helaas dit bericht niet eerder gezien, had graag een kaartje willen maken voor je! Hopelijk volgend jaar beter :). Groetjes, Hanneke