dinsdag 3 mei 2011

Home Sweet Home

WAT EEN EER!!!!!

Hoe bestaat het dat ik, met pas sinds eind januari een blog,
gevraagd ben om Guest Designer te zijn voor de maand mei
                                                           


voor het "Anything goes challengeblog" van The Craft Den in
Sheffield,  Engeland.



Nog even en ik loop naast mijn schoenen!!!
De challenge is Home Sweet Home en dit is mijn
bijdrage.

Ik heb gebruikt:

- dubbele rose cardstock voor het grote hart met
   een zigzagbandje er tussen
- daarop Eline Huis papier met roosjes
- kleine harten doily bewerkt met blauwe inkt
- lichtblauw hart uit cardstock met inkt bewerkt
- daarop papier met bloemetjes "Pink Parfait" van
   Forever Friends ook weer de randjes bewerkt
- vogelhuisje en tekst zijn Dimensional Stickers
   "Birdhouse News" van Michaels gekregen van
   mijn vriendin Vicki in USA
- Tilda  heb ik geplaatst in het Castle Window en
   ingekleurd met Derwent
- blaadjes zijn Creatable van MD
- dubbele vlinder is een pons van Kars
- grote en kleine witte bloemen heb ik van Lida gekregen, de
   roosjes zijn van het Kruidvat
- rose vlinder rechts is uit een lint geknipt en daarop de
   grote lichtblauwe vlinder geplaatst
- verder meeldraadjes, stickles, perlenpen, kleine roosjes,
   een hartje met pareltjes onderin en 2 strikjes van rose
   organzalint.

Op 13 mei komt de volgende Challenge op het blog en dan wordt
ik in de spotlights gezet.....ben nu al nerveus, hihihi!

Deze kaart is inmiddels onderweg naar mijn vriendin die
inmiddels met goed resultaat is geopereerd en eindelijk weer
thuis is maar nog een lange herstel-weg te gaan heeft.


Lieve groetjes,
                               

38 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Irene,

Geweldig, wat leuk voor je. Gefeliciteerd! Een prachtige hart heb je gemaakt. Heel mooi!!

Lieve groetjes
Thea

Elly zei

Dit is toch geweldig,gefelicteerd....je hart is ook prachtig geworden!

Groetjes Elly

arjette zei

Wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd!!!! En je hart is ook hartstikke mooi!!!

gr. arjette.

Anneke. zei

Gefeliciteerd! Dat is zeker een hele eer. Hoop dat je donderdag wel schoenen aan hebt :lol)
Leuk dat je kaart ook mee doet met de challenge van girlscardsworld.

Tot donderdag!
Groetjes Anneke.

Tamara Morton zei

Wow Irene, what a gorgeous project!! I so love everything about it especially the little bird house. Thank you for joining us at Anything goes as our Guest Designer for May we are honored to have you..
Hugs
Tamara

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Dit is ook echt weer een super creatie wat je hebt gemaakt. Heel erg mooi!

Groetjes,
Nicole

Het zonnetje in huis zei

Hallo Irene,

LOL....ik heb uw schoenen bij, ge zijt er blijkbaar gaan naast lopen, ze stonden daar ergens onderweg in de weg te staan...neenee grapje,
glunder maar eens goed hoor, het is je gegund hoor!!!

Proficiat en mooie creatie!

groetjes, Jaimie

Sonja zei

Proficiat met je guest designerschap ... geniet ervan !

groetjes,
Sonja

PS : je moet iets veranderd hebben, want ik kan je teksten nu veel beter lezen of ik heb mijn brilletje op ;)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

natuurlijk ben je gevraagd, je maakt zoveel moois, gefeliciteerd en naast je schoenen lopen mag wel hoor, heel even ha ha ha.
je kaart vind ik prachtig.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd!!!
Wel verdient hoor! Je hart is geweldig!
Groetjes Jolanda.

Nadell zei

Uih, gorgeous! I love the details. Thanks for joining us at SFC.

Hugs Nadell

Christine zei

Wel, wel Irene wat een eer! Wees maar apetrots op jezelf en geniet er maar lekker van! Je hartenkaart is trouwens weer een prachtige creatie!
Liefs
Christine

Sieta zei

Gefeliciteerd Irene, daar mag je zeker trots op zijn. Je kaart is prachtig geworden.
Lieve groetjes Sieta

Tina zei

Halo liebe Irene,
herzlichen Glückwunsch. Ich freue mich für Dich.
Dein Herz ist wunderschön geworden. Gefällt mir super gut.
Ganz liebe Grüße
Tina

Kreativmonster zei

Hallo Irene,
herzlichen Glückwunsch und viel Spaß als Gastdesignerin! Das Herz ist wirklich ganz zauberhaft! Vielen Dank für deine Teilnahme bei stamps&fun=CREATIVITY!

Annemarie en Merit zei

geweldig Irene,over dit kaartje had je het dus vorige week loning tilda in het raam. Wat geweldig dat je gastdesigner mag zijn. Wij bloggen deze week bijna niets heel de tafel ligt de hele dag vol scrapspullen heerlijk met zijn tweetjes, zoooo gezellig

groetjes Annemarie en Merit

Unknown zei

Hi Irene - Well done for your Anything Goes GDT spot - what a really great make. I love the scallops on the heart, the heart doily, the little house & those flowers are stunning. Hope to be back again soon,
Deb.x (new Anything Goes DT member)

Aletta zei

Prachtig !!!
Gezellig dat je meedoet aan Girlscardworld.
Groetjes, Aletta

chantal en sygrid zei

schitterend hartje irene
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

greet zei

Wat een prachtig hart Irene en wat superleuk dat je gastdesigner mag zijn!

Groetjes Greet

Anoniem zei

Irene, Gefeliciteerd omdat je gastdesigner mag zijn. Geniet er maar van. Je eerste kaartje is al helemaal gelukt. Succes verder nog.
Grtjes
Christa

Wilma zei

Hallo Irene,
Er komen meer aanvragen voor het patroon bij mij binnen en in overleg met Nel ga ik binnenkort een aangepast patroon op mijn blog zetten, want ik wil niet gaan pronken met andermans veren.
Dus tot ziens en liefs Wilma

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Irene,
Dat is nou een bekroning op je werk en je uitleg die je geeft bij je kaartjes.
Wat ontzettend leuk voor je meid.
Geniet ervan en je hart is echt super.
Groetjes Lida

Milnie zei

Gefeliciteerd met GD spot; zeker wel verdiend! ook deze creaties is weer prachtig!

Jitske zei

Nou, daar mag je best even voor uit je schoenen vallen !!!!
gefeliciteerd, en je kaartje is super !
Groetjes Jitske

Wil zei

Hoi Irene,
Na het zien van alle mooie dingen die je maakt, ben ik gelijk je volger geworden.
En gefelciteerd als Guest Designer. Geniet er maar van.
Verder zou ik het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje komt nemen op mijn blog.
Groetjes Wil

Christa zei

wat een gaaf nieuws irene!, gefeliciteerd hoor, en je hart is superr mooi zeg liefs christa

Angela zei

Hoi mrs Guest Designer....
Kijk ik even niet....heb ik iets geweldigs gemist.
Van harte meid....ontzettend gaaf!!!! Maar ja met zoiets moois kunnen ze haast niet om je heen *lol*; een schitterend hart met prachtige details!!!
Geniet maar lekker; het is je méér dan gegund.
xxAngela

Nadine zei

Hallo

ein Traum, wunderschön.
Da stimmt einfach alles.
Danke für Deine Teilnahme bei stamps&fun=CREATIVITY.

Liebe Grüße Nadine

Jopie zei

Hallo Irene,
Wat een eer om gevraagd te worden als guest designer, van harte gefeliciteerd. Na het bekijken van al dat moois ben ik volger van je geworden en ik zou het super vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
groetjes Jopie

Gea zei

Hoi Irene,

Wat leuk dat je volger bent geworden!
Je hebt helemaal gelijk, een reactie geven is wel zo leuk. Gisteren was ik niet helemaal in "the mood" om berichtjes te schrijven, maar vandaag wel!
Je maakt prachtige dingen, vandaar dat ik volger ben geworden. En wat knap dat je in zo'n korte tijd al zoveel volgers hebt! Dat geeft ook wel aan dat je mooie dingen maakt :)
Tot blogs,
groetjes Gea

Tineke's hobby zei

wat leuk dat je gast designer bent gefeliciteerd hiermee
Je hart is erg mooi geworden super geheel
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Absolutely beautiful work.So many details.Thanks for joining us at Craft Your Passion :D
Lisa x

Wybrich zei

gefeliciteerd Irene!
schitterende kaart heb je gemaakt!
ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden!

Marlies zei

Gefeliciteerd! Heel leuk nieuws voor je! Je kaart (hart) is ook super mooi geworden! Ik heb ook net je andere creaties bewonderd, Super leuke dingen maakt je!
groetjes, Marlies

Bella´s Bastelecke zei

Amazing card ………. Great idea ..............Thanks for joining us at SFC

Hugs
GDT-Bella

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Iren.

Liefs Riet.

Petra zei

Heel mooi :)