dinsdag 17 mei 2011

BINGO/LOTV - Birthday cake


Vandaag sta ik in de spotlights als


en ik zou het heel leuk vinden als jullie daar ook een
kijkje komen nemen of misschien wel mee doen aan de
Challenge van deze 2 weken met als thema BINGO.

Mijn eerste reactie was "oh nee, heb ik dat weer???"
en ben als een speer op internet gaan zoeken om een
bingokaart te kunnen downloaden maar dat is dus helemaal
niet de bedoeling. Het gaat om het principe 3 op 1 rij en het
maakt niet uit of dit horizontaal, verticaal of diagonaal is,
als je maar aan de opdracht voldoet.





Na veel gepieker over hoe en wat heb ik uiteindelijk
gekozen voor "volle kaart" en er ALLES op gezet !!




Ik heb gebruikt:

- mintkleurige kaart
- lila papier van een Action blok, de randen
  gedistressed
- het "raampje" rondom het beertje zat ooit eens
   bij een tijdschrift - wie wat bewaart.........."!
- daaronder de embossing CB-folder "Happy
   Birthday" bewerkt met paarse inkt en gele
   glitterpen
- links met paarse cardstock een border met een
  stans van Nellie Snellen  en boven in 2 vlinders met
  een stans van Joy
- 3 linten : wit, mint en lila ruitje op elkaar
met het geruite lint een strikje gemaakt en daar
  een charm "made for you" aan gehangen
- bloemen: paarse roosjes van Het Kruidvat, gele
  van de Wibra (!), kleine witte bloemetjes en gele
  meeldraadje
- blaadjes van een clearstamp van Pipoos
- op het hoofd van het beertje een lila knoopje en
  daar om heen het geruite lint geknoopt
- paper piecing: het schortje
- strasssteentjes: op het knoopje en het strikje links
  onder.
Verder als vanouds het beertje ingekleurd met Derwent
en her en der Stickles aangebracht.
Het beertje heb ik  uitgeknipt en verhoogd
opgeplakt.  Ze is uit de "busy bear" serie van LOTV net
als de BBQ "Top Chef"  .  Eind van de
maand maak ik nog een kaartje met weer  een ander beertje
uit de reeks ..........ze zijn zo leuk!!!

Nu maar hopen dat het kaartje aan de eisen voldoet en
een inspiratie is voor de deelnemers aan de chalenge.

Lieve groetjes en tot de volgende keer.




PS: het deukje was dus vele malen erger dan gedacht
en ook de hele bumper moest worden vervangen. Lang
leve de all risk verzekering en gelukkig bij de 1e schade
ook de no-claim niet kwijt dus ik mag nog steeds
achter het stuur, hihihi!!!

Challenges:

Cute Card Thursday - distressing
Cutie Sunday - Schmetterlinge
Crazy 4 challenges - crazy for flowers
By the cute and girly - anything goes
Craft your passion nr. 58 - cute
LOTV nr. 96 - ribbon and bows
Whoopsi Daisy - lets punch it out
Creatalicious nr. 22 - flourishes
Stamping Scrapping Central - birthday

48 opmerkingen:

Thea zei

Leuke kaart Irene, mooie kleuren heb je gebruikt! Lief zijn de stempeltjes van LOTV, ik heb er inmiddels ook een paar gekocht.

Fijne dag,
groetjes Thea

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

Wat een vrolijk kaart,je hebt bingo horizontaal,verticaal en diagonaal,meid je hebt echt alles uit de kast getrokken SUPER!!!!
Het zijn inderdaad schatjes van stempeltjes,en leuk om in te kleuren!
Geweldig dat je Gast Designer mag zijn het gaat je prima af.
Fijn dat de schade van de "voiture" onder de verzekering viel.

Durvina zei

Wat een schatje met zo'n mooie bloem als blikvanger.


groetjes, Durvina

Sieta zei

Hoi Irene,
Gefeliciteerd met je gast designer schap.
En je kaart is SUPER geworden, prachtige kleuren en alles zit erop wat er op moet zitten.
Lieve groetjes Sieta

Erica ♥ zei

Leuk dat je guest designer bent, en je hebt een super kaartje gemaakt met alles erop en eraan, en hele leuke kleurtjes.
Grtjs Erica.

Miranda zei

Wat een lief, schattig kaartje
Super mooie bloem en leuke kleurtjes
Het afdrukje is ook een schatje !
Gelukkig maar dat je mag blijven auto rijden... waar zouden we zijn zonder
Liefs, Miranda

arjette zei

Hoi hoi,

wat leuk dat je quest designer bent! Een hele eer toch?? En je kaartje is prachtig!!! Dus een hele logische keuze van de mensen bij Anything goes!!! Haha moest wel lachen toen ik las dat je een bingokaart aan het zoeken ging LOL!!!
Gelukkig dat al de schade is gedekt van je auto, dat loopt toch al gauw pittig in de papieren... en nu dus wat voorzichtiger rijden???

Gr. Arjette.

Elly zei

Gelukkig,je mag nog door het Grunnigerland rijden,wat een werk van 1 paaltje!
Je hebt er prachtig kaartje van gemaakt,het lijkt mij een super moeilijke schets!

Groetjes Elly

Angela zei

Zo dat is nog eens een vuurdoop!!! Maar je hebt 'm nmm glansrijk doorstaan....wat een beauty!!!! Echt lachen hoor....én weer pluk je overal je spulletjes vandaan; grandioos!!! Bovendien is je kaart érg inspirerend...
LOTV heeft inderdaad schitterende stempeltjes... deze is ook een schatje.
xxAngela

hennie zei

Nou Irene voor mij ben je geslaagd hoor als gastdesigner!
Wat een enige kaart. Begrijp ik het goed dat de 9 elementen op de kaart moesten zitten en het maakt niet uit waar?
Fijn dat je auto goed verzekerd was, als jij nu maar niet onzeker bent geworden.
Dank voor al je berichtjes op mijn blog, ik kijk er naar uit.
Groetjes hennie.

Anneke. zei

Wat heb je er een werk van gemaakt, Irene! Je werkt wordt beloont, ik vind hem in iedergaval, prachtig!! Leuke details heb je er in verwerkt een heel mooi geheel.

Nou, het was geen paaltje, maar een behoorlijke boom die er al tig jaren staat ;lol). Nu houden we er ook over op, Irene ;lol)

Groetjes Anneke.

Marijke zei

Wat leuk Irene dat je gast designer bent en geslaagd hoor je kaartje. Wat dacht je ik doe er maar gelijk alles op van de bingo kaart dan zit ik zeker goed!!! Lief stempeltje en er is veel te zien op je kaart hihi....... Ik weet zeker dat andere inspiratie uit jou kaart halen. Gelukkig dat de schade wordt vergoed door de verzekering!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Tineke's hobby zei

het is een prachtig kaartje geworden erg mooi in die zachte kleurtjes
Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart irene
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Jolanda Cuper zei

Heel knap dat heb je prachtig gemaakt!
Super mooie top kaart!
Groetjes Jolanda.

Shell Shearer Swinscoe zei

Really cute card, love the image & the colours are fab!

Thank you for sharing with us at Craft Your Passion this week, good luck!
Hugs Shell xx

Marlies zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt Irene en wat geweldig dat je in de spotlights staat!!
groetjes, Marlies

Aleida zei

Ha, dank je wel voor de waarschuwing! Ik heb meteen gekeken en mijn adres doorgemaild!
Jij gefeliciteerd met je GD-schap! Ik ga daar straks even kijken...
Ondanks dat je al die elementen gebruikt hebt, is het geen rommelig kaartje geworden. Dat heb je dus heel goed gedaan!
Ik kom ook altijd dat soort paaltjes tegen, te weet wel, die paaltjes die net als in de film bij Harry Potter gewoon van hun plaats springen (en natuurlijk net tegen mijn auto aan).
groetjes!

Riet zei

Schitterende kaart Irene,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Sheri zei

This is wonderful! Love all the layers and colors! Thanks for joining us at Whoopsi Daisy ;-)

Sheri zei

Love these colors and LOVE that butterfly! Thank you so much for joining us at SSCC! :)

Lisa Jane zei

whata cute card - love the pretty colours
Thanks for joining us at BTC&G this month
Lisa x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat spannend dat je gastdesigner bent, gefeliciteerd, ik vind je kaart zeer geslaagd, heel mooi, ik ga nog even een kijkje nemen.

groetjes jolande

Alle mooie dingen zei

tjonge wat een gepuzzel maar je hebt er een leuk kaartje meegemaakt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Kaatje zei

heel mooi kaartje in leuke kleurtjes!

groetjes,
Annika

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Irene,
Ik moest wel lachen toen ik je berichtje las. Een bingo kaart....wat krijgen we nu weer?? Maar al verder lezend werd het helemaal duidelijk. Het komt allemaal terug op je kaart. Dus zo'n kaart maak je met "o ja, dat moet er op en o ja .. laat ik dat niet vergeten."Hij is super goed gelukt met al die details erop.
Je bent je plekje waard!
Wees ook een dame in het verkeer, want een tweede aanrijding gaat geld kosten. Daar kan je leuke scrapdingen van doen.
Wij pas allebei een bekeuring voor te hard rijden.Allebei 59 kilometer en op dezelfde dag.
Pech en voortaan het gaspendaal wat minder diep intrappen.
Lieve groetjes Lida

Ingrid zei

wel balen dat dat deukje iets erger was dan je dacht, maar wel gelukkig dat je goed verzekerd bent
je kaart is super geworden,mooie kleurtjes en je hebt erecht alles op verwerkt maar toch is hij niet te overdadig
groetjes ingrid

Teresa - My Crafty Heart zei

Wow, what a fabulous card, I love the colours you have chose and the layout is great. Thanks for joining us at Whoopsi Daisy this week and good luck, Hugs, Teresa x

*mieke* zei

Nou Irene, ik weet dat je over deze kaart flink hebt zitten dubben, maar het is de moeite meer dan waard geweest. Hij is SUPER!!!
En natuurlijk succes met alle challenges...en rij voorzichtig:-)
Groetjes Mieke

Christine zei

Hallo Irene,
Wat een verhaal zeg! Jij hebt serieus gebrainstormd maar wat een resultaat! Prachtige kaart, mooie kleuren, leuke stempel en fijne afwerking! Zou ik nog superlatieven kunnen gebruiken om aan te tonen dat je kaart super is?
Liefs
Christine

Het zonnetje in huis zei

Hallo Irene,

jij bent een goede bingo-speelster, jij zet gewoon heel je kaart vol :-)

neen serieus , knappe kaart!!

en gelukkig heb je verzekering voor je auto !

Groetjes, Jaimie

Bella´s Bastelecke zei

Gorgeous card, sweetie and I love the image you have used….. Thanks for joining Cutie Sunday.....

Hugs
Bella

Christa zei

hoi hoi, wat een gave kaart zeg en best wel moeilijk lijkt mij dat om dat zo te verwerken al die spulletjes, maar ziet er top uit, en gaaf he ik zag het zondag dat ik 10 pond had gewonnen bij lotv, jammer niet de eerste prijs maar dit vind ik ook super toch 2 stempels gewonnen eigenlijk, had al wat gezien haha liefs christa

Tamara Morton zei

Hi Irene wonderful card thank you for being our spotlight designer this fortnight at Anything Goes! for our bingo board challenge
Hugs
Tamara

m@deliefjuh zei

wauw! wat een prachtige kleuren heb je gebruikt!

Lynne zei

Good morning Irene. Your card is gorgeous. I love the colours, flowers, cute bear everything about it and well done on the full house. Thank you for being our spotlight designer at Anything Goes for the Bingo challenge. Take care love Lynne xx

Erica ♥ zei

Dankjewel voor je reactie en de attentie van de Candy van Nicole.
Ik werd er door Christa ook aan herinnerd vanmorgen.
Ik heb al contact gehad met Nicole, ze doet ze vandaag op de bus, en als ze morgen binnen zijn, dan zal ik ze op mijn blog plaatsen :)
Grtjs Erica.

SANDRA zei

What gorgeous colours, a beautiful card. Love everything about it. Thank you for being our Guest Designer. Love sandra x

greet zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt en er is veel moois op te zien.

Groetjes Greet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jij hebt echt je best gedaan op de bingokaart, leuk idee! Je hebt een super mooie kaart gemaakt in prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Angela zei

Hahaha... dat lijkt maar zo hoor. Sinds ik blog ben ik veel minder vaak op clubs... soms dagen niet. Tja je kunt niet alles hè?!?! D'r is ook nog zoiets als huishouden en verzorging...
xxAngela

Wil zei

Wat heb je er weer een super mooie en lieve kaart van gemaakt.
Je kleuren zijn heel mooi zo bij elkaar.
Lieve groetjes Wil

manuela zei

Hoi Irene,
Gefeliciteerd met je gast designer schap.
En je kaart is SUPER mooi geworden en lieve kaart van gemaakt.
groetjes
Manuela

Wilma zei

Hallo Irene,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je GD-schap en wat een eer is dat ☺☺☺. En zo'n SCHITTERENDE bingo-kaart heb ik nog nooit gezien.
Liefs Wilma

Unknown zei

Irene, this is really stunning - I love the ted & that button & jewel finish him off perfectly! - The yellow rose is fab too.
Deb.x

Aartje zei

Hallo Irene, dank je wel voor je reactie op mijn blog. Sorry dat ik nog niet op jouw blog gereageerd had, maar alleen volger was geworden. Ik kwam via jouw gastdesignerschap bij je terecht. Was erg enthousiast over je kaart, erg mooi gedaan. Ik vond het ook leuk dat je niet altijd dure spullen gebruikt, maar ook met spullen van Wibra en Action prachtige dingen kan maken.
Groeten Aartje

Nadell zei

Oh, this is so sweet. Thanks for joining us at Creatalicious.
Hugs Nadell

Kathryn zei

wow full house,fantastic! Love your card, the butterflies are gorgeous and the lovely paper piecing on the teddy, Thanks so much for being our GD this fortnight, K x