zaterdag 16 april 2011

Frohe Ostern

Een paaskaartje voor nicht Daniela en haar 2 mannen
in Duitsland.

                                      


Het patroon van deze uitschuif-paashaas is uit de shop
van Sandra . Daar moeten jullie echt eens een kijkje 
nemen want ze ontwerpt de leukste dingen!



Al het papier dat ik heb gebruikt - muv het bruine
cardstock voor oren en voetjes -  komt uit een
behangboek van de Decorette !!! Die ovaaltjes zijn net
eieren en vond ik dus helemaal super voor Pasen!
De oogjes zijn klittenband-rondjes met daarop grote
strassstenen en het neusje is een strass hartje.
De snor heb ik gemaakt van meeldraadjes die er qua
kleur perfect bij  passen.
De bruine bloem heb ik zelf gehaakt, de kleine zalmkleurige
zat tot mijn verrassing (met heel veel andere leuke dingetjes!)
bij de 2 borderponsen die ik bij Lida heb gekocht tijdens
de "uitverkoop" op haar blog.
De tekst is zelf getypt en komt uit de computer.


Natuurlijk ging het weer niet helemaal zoals het moest dus
heb ik er een eigen draai aan gegeven zodat het er aan
de achterkant ook nog een beetje leuk uit ziet!
Mijn basis was van TE dik aquarelpapier dus het hele
"uitschuiven" kon ik wel vergeten (ik weet het Sandra, je
hebt er nog zo voor gewaarschuwd, hihihi!!).
Daarom heb ik een mandje met eieren in elkaar gefrutseld
en het leuk afgewerkt met de hartjespons van Martha Stewart
die ik dus bij Lida heb gekocht.

Vanaf deze plaats wil ik iedereen  hele gezellige dagen
wensen en hoop dat Mijnheer de Paashaas een leuk
plaatsje op tafel krijgt in Duitsland.
                                     




Challenges:

Pollycraft - Easter
Creative Belly - Eggs/Bunnies
CCH 62 - Easter
The Pink Elephant - Easter
Stamps R Us - Easter Theme
Woodware USA - anything goes
Fun with shapes and more - Tiere

40 opmerkingen:

arjette zei

Hoi hoi,

wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt zeg!!!!
Fijn weekend!!!

gr. arjette.

Wilma zei

Hallo Irene,
Je paashaas ziet er echt uit als een paashaas......SUPER en echte paashazen kun je toch ook niet uitschuiven (sorry Sandra....geintje ☺)
Jij wenst iedereen al fijne dagen (Pasen), maar ik hoop hier eerder terug te komen om te kijken met welke challenges jij meedoet.......ik heb het "virus" namelijk ook te pakken.
Nog een fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

greet zei

Wat een superleuke paashaas Irene! Heel mooi gemaakt en je nichtje en haar mannen zijn er vast heel blij mee.
Fijn weekend.

Groetjes Greet

Jolanda Cuper zei

Super schattig paashaas-ei! Heel leuk bedacht!
Groetjes Jolanda.

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Irene,

Volgens mij zit jij ook meer te lezen dan je een creatie maakt. Het is ook zo gezellig en leuk altijd om jouw reactie te lezen.
Dan open ik jouw blog en zie deze geinige paashaas. Moest er echt om lachen. Wat is die leuk!! Met of zonder eigen draai eraan!!Die pootjes en oren geweldig!!
Ik ga nog even kleuren.

Gezellige zondag.

Groetjes LIda

Lynne zei

What a gorgeous Easter bunny, hes adorable. Thank you for accepting out GDT post for May. Looking forward to working with you. Lynne x

Sieta zei

Geweldige paashaas heb je gemaakt Irene.
Lieve groetjes Sieta

chantal en sygrid zei

schitterende kaart irene
erg leuk gedaan
groetjes chantal & sygrid

Sandra zei

Wow!! Wat is je paashaas leuk geworden Irene! Hij kijkt ook zo wijs hihihi! Jij ook alvast hele fijne Paasdagen maar ik denk dat ik je voor die tijd nog wel een berichtje stuur via je blog ;)
Liefs, Sandra

Cards by Jol zei

wat heb je dit leuk gemaakt zeg, helemaal TOP!!!!

groetjes jolande

Christa zei

oww super leuk irene, mooie papiertjes ook heel grappig groetjes christa

Christine zei

Hallo Iréne,
Wat een geinige paashaas! Hij is echt leuk gemaakt, je familie zal er zeker blij mee zijn!
Liefs
Christine

Stempeltiger zei

Liebe Irene,
was ist das denn für ein zuckersüsses Häschen ... so toll gestaltet.
Bin begeistert!
Vielen Dank fürs Mitmachen bei Fun with Shapes and more.
Wünsche Dir ein schönes Wochenende
Liebe Grüße
Swantje

*mieke* zei

Wat ontzettend leuk gemaakt Irene en natuurlijk heel veel succes met alle challenges!
Groetjes Mieke

Riet zei

Ohhh wowwww Irene,wat prachtig gemaakt,zo leuk die oogjes,voetjes en handjes.
Echt schattig.

Liefs Riet.

Aleida zei

Wat een schattig haasje/eitje. Leuk opgelost aan de achterkant. Wat leuk dat je er behang voor gebruikt hebt! Het bloemetje dat je gehaakt hebt is ook mooi geworden.
groetjes,

Tina zei

Guten morgen liebe Irene,
das ist ja mal eine supertolle Kartenform. Ich finde den Hasen ja so niedlich. Klasse gemacht.
Ich wnsche Dir noch einen schönen Sonntag.
Ganz liebe Grüße
Tina

Rony zei

WOW! It’s amazing card!!! A wonderful idea!

Thanks for joining us on The Crazy Challenge this week, hope you'll come back next week!

Marijke en Chantal zei

Wat een grappig paashaas is dit Irene, een het rugzakje met de eitjes is een leuk idee!!
groetjes, Marijke en Chantal

Cynthia zei

Ik schaam me diep. Was echt in de veronderstelling dat ik al je volger was maar blijkbaar nog niet. Heb het meteen gedaan :-)

Wat een mooie paashaas is dit enig gewoon.

Groetjes,

Cynthia

Anneke. zei

Wat een prachtige creatie, Irene. Hier kun je trots op zijn.
Groetjes Anneke.

Sandra's Scrapsels zei

OOOOOHHH wat prachtig Irene!! Ik vind het helemaal SUPERRR dat je er nog een rugzakje op hebt gedaan!! Keileuk gevonden en prachtig uitgewerkt hoor! Dat vind ik nou zo leuk he! Dezelfde basis, maar dan toch net weer even anders!! Geweldig!
Ik ga je foto's toevoegen aan mijn Voorbeeldenpagina met jouw link erbij hoor!
Bedankt voor je mailtje!!

Liefs, Sandra

Elly zei

Wat mooi Irene,dat vinden ze vast geweldig!
Wat leuk om zoiets te maken,het groeit onder je handen,en dan moet het op de post....phoeeee,slechte ervaringen mee;nog steeds niet aangekomen!

Groetjes Elly

Ingrid zei

wat een grappige paashaas heb je gemaakt
ik had hem bij sandra ook langs zien komen maar ik vind jouw versie zeker zo leuk geworden
hij zal vast en zeker voor een vrolijke noot op de paastafel zorgen
groetjes ingrid

Sonja zei

Wat een schatje ! Je hebt de oogjes en snorharen zo origineel gemaakt (was ikzelf nooit opgekomen). En je rugzak is helemaal tof. Misschien moet Sandra haar projectje herzien en die op jouw manier beschrijven.

groetjes,
Sonja

Alle mooie dingen zei

wat een leukerd.... goed gemaakt hoor...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Marianne Schut zei

Hai Irene, ooooo wat een leuke uitvoering heb jij er van gemaakt! Ik vind hem helemaal geweldig! Had hem ook gezien bij Sandra maar hij lijkt mij best lastig om te maken hoor! Helemaal super met je mandje met eitjes op zijn rug! Van mij mag zo'n paashaas wel op mijn paasontbijttafel staan hoor, hihi! Fijne paasdagen! Liefs Marianne

Annemarie en Merit zei

hoi Irene, wat een gewelige leuke paashaas heb je gemaakt heerlijk met dat rugzakje op zijn rug!!!

Jan Hunnicutt zei

Oh is this ever cute! Thanks for playing in our challenge at Stamps R Us!

Sheri (a.k.a PaperCrafty) zei

Adorable!! Love the fun shape!! Thank you so much for playing along with us at The Pink Elephant!!
Sheri-TPE DT

joy zei

What a wonderful idea! Thanks for participating in the Creative Belli Challenge.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super leuke creatie heb je gemaakt, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Christa's blog zei

Een echte schitterende Paashaas, je hebt goed je plan getrokken voor je kleine probleempje.
Grtjes
Christa

Posh Cat Crafts zei

Morning Irene, what a cute and fun little project. I love the way the bunny looks like she is pocking her head through the window.
Hugs
Tamara

manuela zei

Hallo Irene,

wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt zeg!!!
en Je paashaas ziet er echt uit als een paashaas..uit

groetjes
Manuela

Durvina zei

Lieve Irene,

Wat heb je een lief berichtje bij me achtergelaten, ik dacht ik ga ook even een kijkje bij jou nemen, de tijd ontbreekt vaak om te bloggen er gaat zoveel tijd inzitten, en die besteed ik eigenlijk liever aan het maken van kaarten en dergelijke.
Ik lees altijd met veel plezier je lieve berichtjes, en ben nu volger bij jou geworden!

liefs, Durvina

Creative vlinder zei

Hallo Irene,
Wat een mooie kaart zeg. Ik vind t snoetje zo lief. Wat grappig dat rugzakje!!!!
Bij mij komt er niet zo veel van kaarten maken met dit mooie weer en moet ook veel werken:(
Grt Nadia

Sandra's Kaarten zei

Hoi Irene, wat een superleuke paashaas! Daarnet zag ik ineens dat je uit Groningen komt, wat leuk zeg. Daar heb ik tot mijn 15e gewoond. Nou ja in een klein dorpje dan, hihi.
Groetjes Sandra.

Maria zei

lovely card! happy Easter!

http://design-elements-blog.com/

Angela zei

Dank je voor je leuke reacties op mijn blog iedere keer....erg leuk om te lezen.
Sta helemaal versteld van je schitterende paashaas...ik breng het niet verder dan een haas op een kaart *lol*... erg leuke details heb je in je creatie zitten; Geweldig!!!
Hele fijne paasdagen....
xxAngela