zaterdag 12 maart 2011

A fairy happy birthday to you


Deze kaart gaat naar mijn vriendin Vicki in Amerika die 64 wordt.
Zelfs The Beatles zongen er al een liedje over dus het is niet zo
maar een verjaardag en daar past dit elfje met grappige tekst
dus goed bij!

De kaart doet mee aan de digiwedstrijd van de Club van Tiets
en deze digi is beschikbaar gesteld door
http://www.dulemba.blogspot.com

Ik heb gebruikt:

- papier van Eline Huis
- tekst is een digi van Sandra
- een scalop pons onder de tekst, kleine bloemenpons bovenin en
   McGill pons voor bruine blaadjes
- bloem rechts boven in, met inkt bewerkte swirls en witte blaadjes
   Creatable van MD
- een zelfgehaakte bruine bloem, de grote bloem zelfgemaakt
   volgens deze tutorial (klik hier) alleen geen medium gebruikt maar
   heel veel Stickles
- de papieren bloemen en het roosje van Het Kruidvat
- een klein stukje van een taartkleedje bewerkt met inkt
- hartjes van Blokker, strasssteentje, een lintje en een kantje en
   alles weer ingekleurd met Derwent

Challenges:
Anything goes - die cuts (swirls and leaves)
Wild Orchid - anything goes
Simon says Stamps  -anything goes 
Pookha - nr. 5 photo inspiration




                 

22 opmerkingen:

Sonja zei

Sprookjesachtig ... leuke kaart !

Nog een fijne namiddag,
Sonja

Cards by Jol zei

prachtige kaart.

groetjes jolande

Sandra zei

Wat een lieve kaart met lieve kleurtjes Irene! Helemaal super!
Liefs, Sandra

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje heel mooi stempeltje en zo lief in die kleurtjes
Groetjes Tineke

Elly zei

Schitterend,mooie kleuren en een beelschoon stempeltje!

Aleida zei

Leuk kaartje. Dat elfje zit zo schattig te lezen.
groetjes,

Christine zei

Dag Irene,
Dat heb je weer goed voor mekaar gekregen! Héél leuke, lieve kaart en schitterende bloemen!
Liefs
Christine

Ingrid zei

Daar zal je vriendin erg blij mee zijn
een mooie kaart met mooie details en kleuren.
groetjes ingrid

chantal zei

schitterende kaart irene
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart erg leuk voor je vriendin in Amerika!
Groetjes Jolanda.

*mieke* zei

Daar is je vriendin vast blij mee...mooi geworden hoor Irene! De beurs was geslaagd en mijn bankrekening is leeg:-)
Groetjes Mieke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Irene,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

sygrid zei

hoi irene
wat heb je weer een leuke kaart gemaakt
erg leuk
groetjes sygrid

jaimie zei

Hallo Irene,

Wauw, je kaartje gaat een reisje maken, wat lief van je dat je haar een kaartje zend naar daar, dat gaat ze superlief vinden en het is een leuk kaartje geworden !

ps, het terras is gesloten wegens slecht weer vandaag LOL

groetjes, Jaimie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje Irene! Mooie al die glitters.
Groetjes van Jacqueline

Erica zei

Hoi Irene,
Bedankt voor je berichtje, en fijn te weten dat er meer mensen rondlopen die de ideeën steunen over met goedkope materialen ook leuke kaarten kunnen maken. Ik vind jouw kaartje ook super leuk zeg, en uiteraard heb ik op je blog al de ceatables gezien van MD :)
Grtjs Erica.

Christa zei

ziet er super uit irene , hele lieve kaart groetjes christa

Jitske zei

Mooi kaartje, lekker vrolijk.
Ik heb je award geplaatst hoor, en nogmaals bedankt,
Groetjes Jitske

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Irene, Moest wel lachen om je reactie op mijn blog.
Ja, ik geef wel eens vaker wat weg. Meestal aan bekenden, maar nu gun ik het de blogvolgers.
Je moet inderdaad blog volger zijn en een produkt gekocht hebben wil je in aanmerking komen om je bestelling gratis te krijgen.
Dus hou mijn blog in de gaten.
Je stempel vind ik zo lief en erg mooi ingekleurd. Ik hou wel van de zachte kleuren.
Succes met je volgende kaart.
Altijd gezellig om jouw reactie te lezen.
Doeg Lida

sue zei

a really pretty card thanks for joining us at anything goes x sue x

Christine zei

Hallo Irene,
Als ik een feestje geef, stuur ik ze naar jou hoor! En dan spring je in je auto en kom je mijn richting uit!!!
Liefs
Christine

Myriam zei

Prachtig kaartje! Bedankt voor je deelname aan onze challenge.

Liefs, Myriam
DT - Digi's by Phooka