maandag 21 februari 2011

Vogelkooi






Na heel veel gepruts is het me dan eindelijk gelukt om het
vogelkooipatroon van Sandra uit te werken.
Het is eigenlijk een "los" kooitje maar ik vond het toch leuk
om het op een kaart te zetten en er wat meer mee te doen.
Hij doet mee aan de challenges van de Marianne Design Club
(wedstrijd februari - vogels) en Sparkle, glitter and bling van DDDC .

Ik heb gebruikt:

- bruin cardstock, de binnenzijde bewerkt met de Cuttlebugfolder
  Birds and Swirls
- vogels, swirls en bloemen allemaal Creatables van Marianne Design
- de tekst is zelfgemaakt en geprint
- ik heb geen idee hoe ik die "rondjes" moet noemen die ik
  er op heb geplakt, in het midden hebben ze allemaal een drupje
  van de Perlenpen 101
- op de 4 hoeken van de kaart een stickertje van een kerstvel
- verder heb ik alles bewerkt met een goudkleurig inktkussentje en
   Stickles, dus aan glitter geen gebrek zou ik denken!!


20 opmerkingen:

Stacey G.-2 Craf-t-4u zei

Adorable birdcage! Love the embossed backround and the cute little bird! Thank You for joining us at Dutch Dare this week!

Sonja zei

Leuk dat het kooitje open kan, dat is een verrassing. Mooie kaart !

groetjes,
Sonja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een gaaf kaartje, de binnenkant van je vogelkooi vind ik onwijs leuk, mooi gedaan.

groetjes jolande

Mignonnn zei

Een heel mooi kaartje. Ik hoop dat je wint.

Groetjes
Mignon

chantal zei

wouw schitterende kaart irene
erg leuk gedaan
liefs chantal

Elly zei

Een erg mooi kaartje,wat leuk heb je de binnenkant afgewerkt!
Succes met je challenge's!

Groetjes Elly

Kaatje zei

prachtig kaartje!

gefeliciteerd met je prijsje op Menscardsworld!

groetjes,
Annika

Aleida zei

Heel leuk gedaan! Originele oplossing om het kooitje op een kaart te zetten, maar dat het toch open kan.
groetjes,

Elly zei

Wat geweldig,hé een prijs gewonnen bij Menscardword,GEFELICITEERD!

Groetjes Elly

*mieke* zei

Allereerst gefeliciteerd met je prijs...Super! En deze kaart is ook echt mooi en heel orgineel!!! Succes maar weer met winnen:-)
Groetjes Mieke

danielle zei

Gefeliciteerd met je 2e prijs bij menscardsworldblog. Heel leuk gedaan het vogelkooitje. Veel plezier met je prijs.

Groetjes, Danielle

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Irene je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt, heel mooi! Gefeliciteerd met je 2e prijs bij de challenge van Menscardsworld!
Groetjes van Jacqueline

Tineke's hobby zei

wat een super mooie kaart heel mooi dat het kooitje open kan
Groetjes Tineke

Christine zei

Dag Irene,
Deze vind ik mooi! Ik hou zelf erg veel van die bruine tinten em met dat goud erbij, voor mij is ze subliem!! Ik duim voor je dat je mag winnen!
Tot gauw
Groetjes Christine

manuela zei

Allereerst gefeliciteerd met je prijs
En deze kaart is zo stijlvol met het vogerlkooitje

groetjes
Manuela

Anoniem zei

Prachtig geworden Irene! Super gemaakt, heel origineel!
Liefs, Sandra

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene,

Gefeliciteerd met je prijs en ik kan me voorstellen dat je die gewonnen hebt.
Ik vind je kattenkaart ook zo geweldig. Tja, wij hebben twee katten. Hebben jullie een hond of is deze van een dochter?
De uitslag van de prijsvraag maak ik morgenavond bekend.
Hartelijke groetjes Lida

Het zonnetje in huis zei

Hallo Irene,

Een zeer stijlvol kaartje is dit geworden, mooi hoor!!

Groetjes, Jaimie

Son Ja zei

Wow, das ist ja ein Traum.
Vielen Dank für Deinen Besuch bei mir, das nutze ich gleich für einen Gegenbesuch und bei Dir sind ja auch wunderschöne Sachen zu entdecken !

Herzlichen Gruß
Sonja

*Ang* zei

Gorgeous card Irene! The birdcage is fab, and love the texture you've added to it! Thanks for sharing at Dutch Dare, hugs Ang x