dinsdag 8 februari 2011

Award

Tot mijn grote verrassing ontving ik een award van Annemarie&Merit en Ingrid.  Daar word ik helemaal stil van, maar vind het wel heel erg leuk. Dank jullie wel !!



Op mijn beurt wil ik de volgende mensen de award geven:

Sandra : voor haar geweldige blog vol prachtige creaties en informatie, maar ook voor alle steun die zij mij heeft gegeven (en nog steeds geeft) bij het op- en voortzetten van mijn blog. Sandra, geweldig bedankt !!!

Anette : sinds ruim een jaar een eigen blog en wat voor een!! Zo onwijs creatief dat zelfs Eline Pellinkhof over haar schrijft.

Nadia : jouw alias is Creatieve Vlinder. Daar hoef ik helemaal niets meer aan toe te voegen!!. Wat maak jij leuke dingen!!

Elly : een kanjer in het verwerken van de laatste restjes papier in schitterende tags. Wij beiden wonen dan wel in Groningen, maar zijn net zo zunig als Zeeuwen. Je bent ook een van mijn trouwste volgers. Bedankt Ellebel!!

Riet : ondanks het feit dat het je door je ziekte veel moeite kost, maak je schitterende dingen. Daar heb ik ongelooflijk veel bewondering voor!! Daarom heb je deze award meer dan verdiend. Het is ook een bedankje omdat je een van mijn eerste volgers bent geworden.

Voor de mensen die de award van mij hebben gekregen de volgende instructies:

-maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven.
  Bedank haar op haar blog;
-geef deze award door aan 3 tot 5 personen van je favoriete blogs en maak in je
  bericht een koppeling naar deze blogs;
-schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award van je
  hebben ontvangen.

Heel veel plezier met jullie award! Jullie hebben hem echt verdiend!!


9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

je hebt het verdient hoor,

gr annemarie en merit

Elly zei

Dankje wel, dit vind ik super leuk,neem hem graag mee naar mijn blog!
Ik vind zelf een reactie altijd erg fijn,dus ik ga er van uit dat een ander dat ook vind!

Groetjes Elly

Creative vlinder zei

Dankjewel!!!!! Super, krijg ik vandaag 2 awards.... mn dag kan niet meer stuk!!!
Grt Nadia

Aleida zei

Gefeliciteerd met je award!
groetjes,

Anoniem zei

Dank je wel voor je mooie award en je lieve stukje in je berichtje Irene! Ben altijd blij met een award en zal hem zo snel mogelijk op mijn blog plaatsen!
Liefs, Sandra

Anoniem zei

Oeps, jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je welverdiende award!
Liefs, Sandra

Tamara Morton zei

Hi Irene, thank you for following my blog and I'm so glad that you like my creations. It always gives me great pleasure to read my comments. Thank you for letting me know that I had won this gorgeous prize. I always enter into these blog candys and very rarely win so it has made my day.

If you are interested there is a new card challenge just started that you might like to enter your fabulous projects into Click Click Here

Tamara Morton zei

Forgot to mention that I also became a follower of your blog..
Hugs
Tamara

Riet zei

Dank je wel Irene voor de award.
Vind het een hele eer dat ik hem van jou krijg.

Veel liefs Riet.x